![]() |
Bandshirts? Hmmz
1 shirt van Trial By Fire (hardcorebandje uit D.C.) En ik jat zo af en toe mijn broer zijn Godsmack shirt, en zijn Heideroosjes shirt... En ik wil nog steeds het shirt met Space Invader erop van Face Tomorrow... Ow, en ik heb nog ergens een tegenwoordig te klein Linkin Park shirt, en een (helaas ook te klein) shirt van de Japanse Slagerij van Kampen: Ondekoza |
trui van rammstein, t-shirt van fear factory en de guano apes.. dat was het wel... khou meer van teksten op shirtjes..
|
Heb gister een sweater van Born From Pain erbij gekocht
|
ik heb er 1 van de spice girls en 1 van de kast.
ze zijn wel goed om als pyjama nu te gebruiken! :p |
Offtopic: Mag ik vragen wat mensen willen bereiken met bandshirts?
Laten zien dat je de een tshirt van de band heb Voor t hebben van? sommmige hebben lijsten met bandshirts waarvan je denk sjezus heb je diej allemaal wel nodig dan ofzo. ik persoonlijk zie het nut niet van een bandshirt. Bij mij zegt t alleen maar kijk ik luister deze muziek. misschien moeten we strx wel een topic openen met de titel "Hoeveel band namen heb jy op je tas staan!" hmm je hoeft hier niet op te reageren ofzo maar ik moes t f kwijt. [ontopic] (ik heb dus geen bandshirts)[/ontopic] |
Citaat:
ha.. ha.. ha |
Citaat:
Men draagt bandshirts omdat men deze mooi vind. Basta. |
*whiej* ik heb nu een longsleeve van the Gathering erbij *blij* :)
|
Citaat:
|
1 bandsjirt van lagwagon
1 bandsjirt van beef 1 bandsjirt van nofx 1 bandsjirt van heideroosjes 1 bandsjirt van millencolin 1 bandsjirt van pennywise 1 bandsjirt van nerf herder 1 bandsjirt van nirvana 1 bandtrui van lagwagon 1 bandtrui van pennywise mjah dassut denkik wel :D |
Korn shirt (voor te gymen) en CoF longsleeve, van Nightwish ook een gehad. Benniet zo een band-drager.
Oja en een trui van the gathering. |
Citaat:
|
Citaat:
macabre de gexte! |
Shirt van:
1 Sonic Youth 2 van Nirvana 1 Korn 1 Lagwagon en een muts van Nirvana |
uhm.. een girlie longsleeve van linkin park
een placebo t-shirt een queen girlie t-shirtje en een limp bizkit shirt, maar die heb ik nooit aan... en ik heb een blind guardian longsleeve besteld, maar die heb ik dus nog niet... |
Citaat:
En ohja, verder heb ik nog tshirts van Tool, A Perfect Circle, After Forever, Deftones en Green Lizard. |
vandaag na een half jaar weer eens een bandshirt gehaald
Officium Triste - The Pathway wel mooi :) |
the Gathering shirt
the Gathering Longsleeve 2 Nirvana shirts |
edenbridge shirt :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Arcana? of Sunrise in Eden? |
Citaat:
|
niet zo'n hele grote collectie:D
t-shirt's 2 slipknot 1 metallica 1 nirvana en een nightwish trui :D dark bloody kisses Bleeding Princess |
Citaat:
|
Lowlands 1999 T-shirt
Waldrockvrijwillgers T-shirts van 2000. 2001, 2002 Counterpart ZLHC T-shirt (3x verschillende, ken de bassist) Ignite girlie UK-Subs girlie met 3/4 mouwen Millencolin hooded sweat The Shot Mugs girlie (Iduna vrijwilligersbloesje) Volgens mij was dat het wel ongeveer |
en kheb nog shirts van Zyklon en Soilwork derbij :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Shirts
Nightwish Metallica (master of puppets en verzameling van alle albums tot black album) Rammstein (longsleeve) Truien Metallica (mr. scary) Volgens mij was et dat wel... In de planning: After Forever Opeth Blind Guardian maar goed, dan moet ik eerst weer es geld hebben... |
2 t-shirts van Skik
1 t-shirt van acda en de munnik 1 petje van Blof 1 t-shirt van Idlewild. |
Citaat:
Ik ben al een hele tijd daarnaar op zoek, maar nergens maar dan ook nérgens hebben ze Silverchair-shirts!! :( En ik heb een Nirvana-trui en nog 2 Nirvana-shirts en een Kurt Cobain-shirt (en ik wil dus nog andere (o.a. 1 van Tool) want ik vind Nirvana nou wel genoeg :D) |
:o Eentje van Nirvana...
En dan ook nog es 1 die ik bijna nooit draag :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28. |