![]() |
huh?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blauw licht op de wc's hier, dus ik kon geen goede ader vinden :P
En nu heb ik een studiecel en ben ik heel tevreden :Y Lekker uitzicht, opdracht ligt naast me, ik kan goed aan de slag (y) Ik hou het zeker nog wel 3 uur uit hier :Y (Helemaal met die pianist naast me; hij is goed (y) ) |
Ik ben geen sjonnie :o
|
:p
|
Dat steentje was, voor chinese begrippen, nog best prijzig :o
|
Als ik ga samenvatten denk ik steeds 'moet dit en dat en dat er niet ook in' en dan heb ik ineens een hele lange samenvatting.:(
|
Ik ben aan mijn tweede kop koffie bezig, en ik loop serieus te stuiteren door mijn kamer.
|
Citaat:
Met zo'n gele stift heb ik soms ook problemen; voor ik het weet is de hele pagina gewoon geel :o Onhandig :D |
Citaat:
Ik hou ervan als er in boeken 'key sentences' ofzo staan, die de hoofdlijnen weergeven. Die lees ik dan, en vat ik samen. En verder probeer ik dan zo weinig mogelijk daaraan toe te voegen :o |
Citaat:
Hoe staat het met de opdrachten?*O* |
Citaat:
|
Citaat:
En het schiet echt niet meer op nu.. Oh, ik had het hieronder geplakt, maar dat wordt een zooitje :o |
Oh jezus TopDrop, een kettinkje. :D(n)
|
Het is anders wel dé ketting van de overwinning ja! :nono:
|
13:37
|
Je hebt nog tot 15.00 uur.*O*
Ik ga nu douchen. Tot straks! |
Ik verveel me :o
|
Citaat:
|
Same here. Ik zou eigenlijk sommen moeten gaan maken, maar het moet dinsdag pas af.
|
Citaat:
|
Maarten :nono: Ga jij eens snel wat doen.
|
Citaat:
|
Is een kettinkje echt zo'n ramp? :D
|
Heu Julius, werkt het kopieerapparaat in de bibliotheek van het filmmuseum op chippen/de chipknip of kun je er gewoon muntjes in duwen?
|
Citaat:
|
Ik geloof dat jij weinig kunt zeggen over hoe je overkomt, Elmer ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan ga ik ze wel even bellen. Hoewel het eigenlijk best onnodig is want volgens mij gaat echt niemand daadwerkelijk alle bibliotheken af voor die opdracht. Ik ben te eerlijk. :( |
Zo, dat was een makkie. 34 multiple-choicevragen en een essay, waarvan je het onderwerp op het tentamen zelf krijgt, van pakweg 600 woorden.
|
topdrop is echt de held: D
|
Everybody loves topdrop!
Behalve stefanie :D |
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb mijn opdrachtjes af *O*
|
hej naar Jaeger :) Ik ken jou niet :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Doe de maarten : swing :
|
Citaat:
|
bitchhoerslet bitchhoerslet kijk me aan als ik je dis.
|
-O-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41. |