![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
huhu die nieuwe massage olie is best heel... fijn :bloos: glibbert hihi
|
Citaat:
@ Qimm, weetje, massage olie lijkt me ook best een idee. Suggesties als het om merken enzo gaat? :p |
Oké, we moesten even tentamenstress wegbatsen. (Y) :o
|
Citaat:
Dit is heel brave van de kneipp, maar echt lekker! *googelt* http://www.truehealthshop.nl/images/mass-ylangylang.jpg http://www.truehealthshop.nl/kneipp-...0ml-p-599.html |
Wel oppassen met condooms natuurlijk.
Anyway, bij de drogist zag ik van Durex Play massageolie die je ook i.c.m. condooms kunt gebruiken (dus op waterbasis?), is dan direct ook glijmiddel overigens. Misschien is dat fijn. Ik heb er verder geen ervaring mee. |
Ja, maar je moet het ook niet op condooms smeren, maar op ruggen enzo :P Bovendien masseren wij ook wel eens alleen maar om het masseren (spierpijnen e.d.)
|
Haha :D dat snap ik wel hoor. Maar meestal blijven je handen vettig toch?
Oh, en jullie massages draaien nooit uit op seks? ;) Die van mij vrijwel altijd :P! |
Niet altijd, maar ook wel eens wel, handen veeg ik dan maar gauw af aan het dekbed ofzo. Ging de laatste keer ook allemaal prima, dus ik denk dat het wel gewoon kan, als je maar niet met glibberhanden aan die condoom komt
|
Citaat:
|
Ach condooms zorgen toch al voor een onderbreking, heb ik ook wel tijd om even mijn handen droog te vegen :P
|
Hmm... Maar dat Durex Play spul is wel redelijk prijzig, zeg maar. Volgens mij heeft vriendlief wel een testverpakkingiets liggen, kreeg ie bij condooms. Nou ja, we gaan het gewoon es proberen!
|
dat spul van de kneipp is ook best duur, oh maar het ruikt heel lekker :o
O.t.: Pff ongesteld, heb dan nooit zoveel zin, en natuurlijk is nu nét zijn irritante koortslip weer weg. *geduuuuuuld* |
Citaat:
|
Mwah, voorlopig zijn we met het 'standaard'pakketje nog niet uitgevogeld, we vermaken ons prima, daar niet van, maar een goede voorbereiding is het halve werk, right? :D
|
T wordt steeds lekkerder. Seks als je net wakker bent (L)
|
:bloos: uhm ja. hihi. :bloos:
|
En dan daarna heerlijk dicht tegen elkaar aanliggen en verliefde kusjes geven :o
|
Ik moet zeggen; ze is best goed. :o Over een paar dagen leest ze dit vast wel, dus laat ik niet al te veel veren in haar kont steken. ^^
|
Citaat:
Match made in heaven. |
Zalig, zo op het randje.
|
Godver. Is het geen schimmelinfectie, dan wel een blaasontsteking.:mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach. Gewoon lekker tegen elkaar aankruipen kan ook al wonderen doen! Komt goed hier! |
Citaat:
|
... alweer een week geleden :(
Was wel heel leuk trouwens! |
Heerlijk hoe de hele kamer naderhand nog steeds naar seks ruikt :bloos: hothothot
|
3 keer de afgelopen 12 uur..:O
And it was all good :D |
ja een dagje pinkpop is heel leuk, maar niet als je vriendje er voor t weekend is, en je al een week geen seks hebt gehad.:( alhoewel het plagen wel heel leuk was.:o
|
Citaat:
Maarre, als er van uitstel afstel zou komen, zouden er twee mensen echt niet vrolijker op worden. Dus dat zal het geval wel niet zijn. (Y) |
Citaat:
Edit: of sliep ik :eek: :confused: ?? |
Retegoed (y) 't Wordt eigenlijk alleen maar fijner. Hij is gewoon echt heel sexy.
|
Citaat:
ot: meeeeeeeeeeeeeeeen, dat was echt wel weer eens nodig (Y)(Y). |
Hele erge zin :o
|
schimmelinfectie moest voor het weekend over zijn, zei de dokter. Dat is het volgens mij ook, maar toen we het vanmiddag deden was het naast lekker nog wel een beetje 'rauw' :S Of zou het door het warme plakkerige weer komen?
Rustig aan doen dan maar...... ik wil zo graag |
Citaat:
Slapen deed je niet, moe zijn wel; maar da's wel lief. (y) |
Ik zou 't weekend graag nog eens overdoen :D
|
Citaat:
Achja iedereen wist het toch al :o en slapen heb ik net erg lang gedaan. |
éindelijk.:o
en huisgenoot op vakantie, hele huis voor ons alleen.:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanavond blijf ik weer bij hem slapen *o*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nieuwe standjes uitproberen en hem verwennen. (Y)
|
Wrrrrowr. Stoned seks hebben, weer een nieuwe ervaring. :bloos:
|
zaterdag mag ik weer....na bijna een maand!!
|
Ja, zin! :mad:
Maar ik zie hem gelukkig zaterdag/zondag weer! :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00. |