![]() |
net voor het eerst m'n razor crusade opgezet, wat is dat een supergave band! meteen die full lenght van ze even bestellen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mosterd na de maaltijd.... Maar goed, die band was idd erg cool. Al zullen de nodige mensen het daar mee oneens zijn. In ieder geval een aantal erg coole shows van gezien en ook de platen komen hier nog wel eens voorbij. Goed spul.
What's up met die signature hellebel? |
Citaat:
|
:D
Die demo en mini vond ik destijds cool evenals live. Full length nooit echt goed gechecked om eerlijk te zijn, als 1 van de weinigen vond ik die eerste zanger ruiger. |
ja are you wired is nog met de eerste zanger, toch? en de full lenght met die ivo, en zijn stem zou ook de reden zijn dat ze gestopt zijn had ik begrepen. nja, are you wired vind ik erg gaaf en die full lenght is onderweg, maar die vocals van are you wired vind ik juist erg goed, lekker pissig
|
Live was die eerste zanger niet best. Ivo daarentegen wel, sowieso een geweldige stem. Maar goed, je moet er van houden (joh!). Hij trok het niet meer qua stem idd.
De eerste zanger dacht trouwens dat hij een cagefighter was en ninja's ging opleiden in japan ofzo... Mooi verhaal ;) @ hellebel: FOTO! |
Komop dan met dat verhaal Pim!
|
hahaha inderdaad klinkt als iets vermakelijks!
wie van jullie gaan er naar zxzw? |
Duh, maar niet voor de hc punk bands perse. Paint it black wil ik weleens zien en gewapend beton, voor de rest pils en laat ik me verrassen.
|
ik wil vooral blacklisted en trash talk zien, paint it black ga ik ook wel kijken en verder laat ik de rest ook beslissen
|
ja trash talk schijnt leuk te zijn, ik zie het allemaal wel
|
oh man als ik ergens benieuwd naar ben dan is het trash talk wel, nu cursed ermee gekapt is mijn favoriete bandje! super snel, super pissig en er zitten negers in dat is ook altijd een plus
|
Niet echt mijn ding speelde op dezelfde avond als wij op trashfest, eff gechecked...aardige snelle stukken, maar te kort en te weinig.
Cursed vind ik alleen I goed. |
Op Trashfest vond ik ze ook niet vet genoeg om mijn aandacht vast te houden. Die drummer met zijn omgekeerde kruis was wel hilarisch om te zien though.
|
Citaat:
en trash talk, ik ben benieuwd |
Cursed nooit gezien ondanks 1000x de kans. Zal wel aan m'n hardcore dip gelegen hebben haha
|
ik kreeg een tijdje terug storm & stress getipt. dat nieuwe nummer op hun myspace moet ik nog een beetje aan wennen, de vocals klinken een beetje gek ofzo. anyway, ze staan ook op zxzw. op zondag, ik denk dat ik ze wel even ga checken
|
Zit Pum nou Hellebel te laaien?
Het is d'rop! |
Citaat:
|
heb nu die full lenght opstaan van razor crusade, vocals zijn ook goed maar die op are you wired vind ik beter
|
Citaat:
|
Vraag het aan Sjarm ;)
|
Haha, Pim and done had niet door dat ik mevrouw Dertien ben? Ik ken dat cagefight verhaal wel, supergaaf haha. Wat betreft zxzw: geen idee wat ik ga zien maar hoop er minimaal twee dagen te zijn.
|
Ik weet van mevrouw Dertien alleen dat ze in Rotterdam woont (of woonde). That's all.
Zal bij Harm eens gaan schooien om een foto ;) Spulleke! |
Nog steeds geen verhaal alleen....
|
over mosterd na de maaltijd gesproken: judge! (Y)(Y)(Y)
|
Ik zou vooral Cracks In The Wall, State Of Mind en Said And Done checken man ;) Spulleke!
|
the shining - koopziek
|
Citaat:
Wel die 7" kopen begin november though ;) |
Morgen mooi feestje in The Cave, Amsterdam.
Date: Tuesday September 16 Venue: The Cave Tickets: 6 Euro Timeschedule: 20.00: doors 20.30: Outlive 21.15: 21 Gun Salute 22.00: Pulling Teeth (usa) |
minor threat - minor threat
|
brat pack - elections
|
Citaat:
|
Had ik Haymaker al gezegd, over aidsharde bands gesproken.
|
Hier laat sir ben kingsley nog eens zien dat ie ook wel down is met de kids;
http://vimeo.com/1719921?pg=embed&sec=1719921 |
Hahaha kankervet!
|
godver wat een gaaf weekend! rhythm to the madness, blacklisted, gewapend beton, paint it black en trash talk gezien met als duidelijke hoogtepunt trash talk, wát een band!!!
|
black ss - i want out
|
Nieuwe fucked up, The Chemistry Of Common Life, is tegen verwachting in goed te doen. Ging een rilling door me heen toen ik hoorde over percussie,dwarsfluit,electronica en 74 tracks op 1 song en whatever, maar boven verwachting goed. Wel een stuk mellower, say poppy, maar catchy as hell. Evenwichtigere en vooral compactere, al zou je dat aan de lengte niet af kunnen leiden, dan Hidden World.
Verder ga ik elke dag nat op de Room 13 single. Wie had kunnen vermoeden dat zo'n rammelbandje, hoewel ik altijd al fan was, tot zoiets uit zou groeien? Goldhonest 80s hardcore ala Circle Jerks, Flag en dergelijke. |
Ben de laatste tijd flink hooked op Out To Win - Beg For Life. Harde shizzle. (y)
|
Citaat:
|
annihilation time - feel it inside
|
nieuwe cold world is binnen, ik vind 'm wel gaaf! die hiphop samples begin ik nu aan te wennen
|
vitamin x - bad trip
|
Citaat:
|
last fm heb ik niet...
municipal waste black ice |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28. |