![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga van 29 april t/m 6 mei naar Budapest *O* En mijn ouders gaan rond 13 mei ook een dag of 10 op vakantie. En dan is het huis en auto voor topdropje :bloos: :cool: <333333333 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
00:00
|
w00:01t!
|
Citaat:
Nee, dan laat ik me tenminste lekker door de gevestigde partijen bedotten. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zag net een stukje Vrienden voor het leven op youtube.:D
|
nou ik ga slapen want
|
Citaat:
|
*schouderklopt*
Goed gedaan Martino *O* nu ga ik echt slapen ;x |
Citaat:
|
*Katje instopt*
|
Slaap lekker Katje *O*
|
Citaat:
|
Ik ga ook slapen! Of nou ja, eerst nog even een paar blz. lezen. Trusten voor straks!*O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ken je trouwens een Annelotte? Bij rechten? :o |
Hihi, ik lees zojuist dat mijn colleges en afspraken voor morgen zijn gecancelled. :cool:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken wel een andere Annelotte die druk is.:D
Nu ben ik echt weg! Dag!*O* |
Citaat:
Dagdag *O* |
Citaat:
|
Citaat:
|
saai *O*
|
nnngkgkkgkg
|
Zeg dat wel. Ik heb net een wandeling van dik twee en een half uur achter de rug omdat de nachtbus mij voorbij reed. Nu ga ik mijzelf weer hydrateren om de kater van zo te verzachten.
Ook alvast goedemorgen tegen de eerste die dit leest, (Y). |
Nou, kusje aan allen. Ik ga slapen.
|
ik niet. Ik ga naar de uni *zwaait* Ook goedemorgen terug dan ;)
|
Citaat:
Citaat:
Ik betaal €41 per maand aan WA verzekering en €16 per maand aan wegenbelasting. Ik heb een Nissan Micra (760kg dacht ik) en 11 jaar oud, nieuwwaarde zo rond de €10.000. (Daar hangt dan ook weer de prijs van je verzekering van af). Benzine ben ik inderdaad nog meer per maand aan kwijt. Mijn auto rijdt 1 op 14, dat is dan wel weer redelijk zuinig. Even heen en weer naar huis (ruim 200km) is dus niet te doen, want dat kost me €45, terwijl het OV gratis is (of met korting €25). Maar leg ook een hoop geld voor onderhoud opzij. Van de zomer moet de auto APK gekeurd worden en een grote beurt. Ik verwacht dan ongeveer €500 kwijt te zijn. Reken minimaal €50 (maar liever €100) per maand aan onderhoud en onvoorziene kosten. Dat komt dan uit op minimaal €100 per maand (liever €150) zonder benzine. |
Citaat:
Wegenbelasting hangt van het gewicht en locatie af. Ik heb een lichte auto, plus ik woon in Friesland, daarom is het maar €16. Dit kan ook flink oplopen als je een "normale" auto koopt, die zijn al snel 1000/1250kg. |
Citaat:
Vandaag gaat Wendy aan oefenexamens. (y) Hoop ik. Ooit. Als het er van komt. |
Citaat:
|
Bleeeeeeeh :mugen:
|
Ohja, het is me vanmorgen gewoon gelukt om tien kilometer hard te lopen. (y)
|
haha, doe jij nog dat "start to run" met evy, missy? :p
|
Dat heb ik nooit gedaan, eigenlijk. :) Ik vind het veel fijner om zelf te trainen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57. |