![]() |
Citaat:
Citaat:
donkerbruin linnen rokje wit mouwloos shirtje met col bruine instappers Haar opgestoken, zilveren sieraden, best mooi opgemaakt |
een ikhebslaaptekortgehaddezenachtivmfeesthoofd
een donkerrood shirt met een koe :confused: een baggy spijkerbroek (zo een met een heeeeeeel klein beetje zilveren glim) die erg gerafeld is vans schoenen paar kettinks zwarte 'handschoenen' en een beetje mislukte nieuwe make-up en resten van gister jaja ik ben echt op mn best vandaag :( |
Overseas-spijker-skatebroek
Zwart shirtje 3/4 mouwen Daarover Nirvana t-shirt Rood ondergoed... (boeiend) Zwarte sokken Haar in slordig staartje Sieraden: Samson veter Spikebandje Graspop camping bandje :o Horloge Wasknijper-ding-armbandje Kralenketting Ringen That's it |
osiris schoenen.... die mooie ja, inderdaad
zwarte hemasokken kortebroek van ....?? erges bij een of andere dumpzaak gekocht gloof ik longsleeve van ??? sodium! machine head blouse erover heen en een petje van die 2 ouwe mannetje van the muppets |
Wat hebben sommigen mensen in dit topic ingewikkelde outfits aan zeg..
Ik kan mij niet voorstellen dat het echt lekker zit.. Wat ik aan heb? Lichtblauwe blouse (Tommy Hilfiger) met grijze joggingbroek (Adidas) Witte sportschoenen (Adidas) Witte enkelsokjes HEMA |
zwarte converse allstars
zwarte protest surf broek zwart dri t-shirt |
Citaat:
|
Timberland bootschoenen
zwarte sokken Hugo Boss lichtblauwe spijkerbroek Tommy witte polo LaCoste (kraag omhoog) horloge: seiko luchtje: fahrenheid by Christian Dior |
grijs broekje
wit t-shirt waar ik straks in ga slapen.. |
groen met wit shirt van fred perry
donkergrijze gucci broek geen sokken, geen schoenen |
lichtblauw shirtje dkny
beige rokje guess? wit/roze gestreepte blouse rl blote voeten haar opgestoken en gezicht opgemaakt gouden kettinkje horloge dkny luchtje: armani-white Had net een borrel:( |
Wit diesel shirtje met blauwe schouders..
Een beige broek van de H&M.. Boxer van Boss.. Horloge van Swatch.. |
* donkerblauwe kuitbroek, overzeas
* fel groen t-shirt met v-hals en kraagje, benneton * witte sportsokken, hema * zwart blauwe skate schoenen, osiris * nog allerlei sieraden |
Ben blootsvoets...
Beige bermuda van ribstof van Oxbow Groen poloshirtje van Lacoste Donkerblauwe Hema boxer Citizen horloge |
ik heb aan
zwarte broek zwarte instappertjes gele sport polo ik ging vanmorgen beetje opruimen, en stofzuigen ed...en heb daarna nog geen zin gehad om me om te kleden sieraden horloge anne klein...met kapotte seconde wijzer symbols ketting roze bloemetje in mijn haar |
Rood serveersters jurkje met witte stippen,knielang.
Witte kniekouzen met een een ienie minie strikje bovenaan zwart/rode doek\haarband en mn haar in een hele grote knot. Rood ondergoed |
blauwe wijduitlopende spijkerbroek
silverchair neon ballroom t shirt :) donkerblauw met wit ondergoedjes blauwe streepjessokken haar in knotjesgeval gouden en zilveren sieraadjes door elkaar (staat niej, maja boeie, et is zondag :p) |
zwart wit gestreeptje hoge sokken
hoge veter laarzen met achter gespen zwart rokje met daarover zwart doorzichtig in punten rokje zwart truitje jaretels zwarte bh bruine onderbroek zwarte sokjes dat waset |
beige dockers
lichtroze shirtje met boothals d.blauw ceintuur d.blauwe lak instappers Haar opgestoken, geen make-up. |
Een broek (boven strak en onder wijd) met touwtjes sluiting.
Een blauw shirtje met grote rode bloemen en achter open. Diesel schoenen. Haar los. Ringen,piercings e.d. En natuurlijk sokken en ondergoed...... |
*zwart ondergoed
*witte sokjes, van die voetdingen die voor lage schoenen zijn *lichtbruine haklaarzen van dolchi *paisley broek, bruinachtig *paisley topje, lichtgroen owjah: haar in 'n staart, blond haar met 4 strepen paars en 2 strepen rood zilveren kettingkje met een hartje met 3 blauwe steentjes erin, volgens mij saffiertjes |
Citaat:
gheheh :) volgens mij wel ja kep nog steeds deze kleren aan dus :D en nog een kleine toevoeging zwarte sokken donkergrijze boxershorts :p |
Blauwe Vans
Oude, spijkerstof skatebroek van AMC T-shirt van The Hissyfits South Park boxershort Witte Hema-sportsokken |
donkerblauw/ wit krijtstreep pantalon
wit linnen blousje rl donkerblauw suéde jasje met een beetje wit donkerblaw met wit leren puntige instappers Sioux haar: slordig opgestoken sieraden: zilver dun collier plus bijpassende armband oorbelletjes met kleine witte pareltjes donkerblauw lak horloge anne klein wel heel blauw/wit vandaag :rolleyes: |
aparte spijkerbroek replay
donkerblauw truitje met lichtblauwe "graffitistrepen"dkny voor de rest alles slordig vandaag:) |
van Bommel bootschoenen
zwarte Boss sokken paarse boxer CK khaki Dockers D4 wit t-shirt Schiesser lichtblauw overhemd RL d.blauwe v-hals trui RL d.blauw chino windbreaker jasje RL |
Pff... Net terug van vakantie, heb 8 uur in vliegtuig gezeten...
- Bruinig Evisu-shirt - Donkerblauwe met bruinige ingestikte logo's op kontzakken broek van Evisu - Puma Mostro - Hudson Sokkeeeh - Moe... |
keb nog geen zin gehad vandaag om me aan te kleden :o
maar goed wat ik dus aanheb... Een korte zwarte broek (model boxershort :p ) een zwart spagetti truitje (daar slaap ik dus ook in) En daar overheen een XXXXXXXl camping achtig vest :) Interreseerd zich echt iemand wat ik aan heb :rolleyes: :p |
Ben ziek (n)...
Heb aan: donkerblauwe trainingsbroek wit shirtje rode Gaastra-trui |
Citaat:
een zwarte haarband rond mijn rechterpols gewikkeld(dat normaal dienst zou moeten doen als zweetbandje maar nu alleen voor de sier :p) linkerpols:dunne kralenarmbandjes hals:-kleine dromenvanger van de wereldwinkel -zilverkleurig kettinkje met bloemhanger -veter met parel 2 ringen zwarte nagellak |
Paarse broek
Zwart kanten jurkje erover en daaronder een paars spagetti truitje en grijze sokken |
- rode voetbalkousen
- bruine vansjes - wijde 3kwartsspijkerbroek - zwarte onderbroek - blauwe bh - zwart topje met spaghettibandjes - legergroen vestje jeuj? |
- Vest DKNY
- Broek Evisu - T-Shirt GSUS - Horloge DKNY - Armband Josh - Sokken Hudson (hebk bijna alleen maar) - Slippers Nike :) |
* zwarte broek van Benetton
* lichtblauwe capuchon trui van sweater-achtige stof G-star * roomkleurige instappers * haar in een wat hogere, losse staart * lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara |
Badjas, wordt'ns tijd om me aan te kleden
|
Citaat:
|
- Burlington ruitsokken grijs/grijs/blauw
- zwarte boxer CK - babyroze broek met bandplooi RL (m'n nieuwste aankoop) - lichtgroen ceintuur RL - standaard wit t-shirt - een donkerblauwe LaCoste polo - Seiko horloge om de linkerpols - als luchtje weer Fahrenheid by Christian Dior |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wit/blauw gestreepte broek Diesel
Lichtblauw shirtje met 3/4 mouw Street One Lichtgeel ondergoed Geen sokken, geen schoenen, helemaal niks. |
mijn beige broek van Benneton
een lichtroze hemdje een knalroze overslagvestje (katoen) van Benneton een rood/roze horloge van Olily zilveren oorknopjes in de vorm van een bloem met bijpassend hangertje van Laura Ashley (van mijn zus gekregen!) |
khaki broek dockers
donkerblauwe polo rl blauwe enkelsokken nike blauw ondergoed lovable haar in een knotje+ mascara op Eigenlijk gewoon m'n standaard golfoutfit:rolleyes: |
Lekker casual vandaag :)
felrode losse linnen zomerbroek zwart coltruitje met korte mouwen felrode teennagels ;) zwarte slippers |
Wat hebben jullie toch altijd veel aan :|
|
Donkerblauwe spijkerbroek Diesel
Hempje Replay Paars blousje van Esprit |
kort broekje oilily
knalroze hempje rl ..en daar slaap ik ook in... |
broek van een of andere blauwe stof
rood gestreept spagettidingetje legergroenvestje met knalgroene ritsjes (y) roze sokken van jip&janneke :D m'n haar in knotachtig iets en blauwe streepjes haarband 'n kralenkettinkje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |