![]() |
200
|
aberoderaberoderaberoder, Ich bin von der eighties! :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tetje? |
Citaat:
tetje! |
Citaat:
|
Fan-meel dan? Kan je daarna nog een cake bakken.
|
Ik kom net uit een kroeg vandaan waar ze ruim 200 soorten speciaalbier hebben :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
In A'dam zeker? Nog wat speciaals getest? |
Citaat:
http://www.cafegollem.nl/ HIERR. Oja en in Amsterdam, ja. |
Dat klinkt als een goede kroeg, (Y).
|
Gollem, ja, daar ben ik ook wel eens geweest. Het is er goed toeven.
|
Ik zou graag reageren op bovenstaande maar mijn hersenen doen zo van 'aaaaaaaaa' sinds ik onderstaand gifje van Paul de Leeuw tegenkwam.
http://pics.livejournal.com/shawnmyers/pic/0001g6bf |
HAHA :D bedankt, mijn werkdag zal een stuk draaglijker zijn met dit in mn achterhoofd :D
|
OMG, Die is mooi :P
|
Citaat:
nog 8 plaatsen in het ww spel *O* |
Citaat:
|
- 2 = 6 plekjes over ;)
|
Citaat:
Citaat:
|
Een weerwolfspel duurt meestal toch een week a twee weken?
|
ja zoiets.
|
Ok. (y)
|
leuk dat je meedoet *O*
|
Ik ben echt een doos.:o Eerste dag school en dan ben ik het 1e uur al op school terwijl we het 1e uur vrij hebben, dus dan hoef ik pas om 11:15 op school te zijn. Gelukkig heb ik dichtbij een kamertje en zit ik nu weer thuis.:p
|
Wtf, zie ik net op het rooster dat we nu ineens wel les hebben(een andere les dus), maar niemand is op msn, dus hopelijk ben ik niet de enige die dat niet wist.:s Stomme school, ben blij dat ik morgen in een andere klas zit.
|
Citaat:
|
mogen
|
Ik wil dat mijn voet weer normaal doet, ik loop nu al 3 weken mank :mad: :mad: bah
|
We komen meestal wel aan 9 eet-/hangrondes en 9 x 2 is 18 dagen. Het ligt er een beetje aan hoe snel je dood gaat :p
|
Weerwolfspel *O*
|
Ik moest trouwens een aantal keer hardop lachen @work omdat ik terug dacht aan dat gifje :hartje:
Hoe geniaal :D :| |
Volgens mij komt de schoonmaker hier nooit meer.
|
Ow, toch wel. Ik liep net tegen hem aan.
|
Pff, ik verveel me. -O-
|
Citaat:
|
Maar ik denk dat ik vandaag maar eens nutteloze spelletjes ga spelen op mijn playstation (y)
|
oh jongens alles zit tegen vandaag en ik krijg zo een nervous breakdown en dan ga ik iemand zijn strot doorbijten ofzo.
|
Katje, ga mooie muziek luisteren, neem een joint ga rustig zitten
|
Will do. Het uitzendbureau heeft beloofd volgende week de rest van mijn geld over te maken en ze hebben zelfs hun excuses aangeboden dus mijn moordlust is al een beetje afgekoeld :)
Tijd voor een verfrissende douche! |
Citaat:
hier zitten ook een aantal dingen tegen. maar goed, ik ga nu proberen mijn leven een beetje beter te maken. naar het stadhuis en daarna werk zoeken ergens. |
Citaat:
Ik lust geen bier, maarja. |
Wauw, de tandarts was een keer tevreden over me! :eek:
|
Ik moet naar school.-O-
|
Net binnen 3 minuten m'n cijfer van een 6,5 naar een 9:D
|
Dat mogen ze bij mij ook wel eens doen. :P
|
ja het was terecht, het is een dynamica verslag, geen verslag voor schriftelijk rapporteren
|
hmmm oke vanmiddag word ik hopelijk teruggebelt door een gozer van een restaurant of ik daar kan afwassen.
|
gebeld
|
oh ja. gompie.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13. |