![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zwemmen in de zee geeft een heerlijk vrij gevoel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh jee, ik word opgeroepen om mijn tijd in het Vondelpark door te brengen. Tijd om van m'n luie reet af en in actie te komen.
|
Het is ook groot ten opzichte van een flesje cyanide maar dat is nog geen reden om in zee te gaan zwemmen.
|
Ik wilde posten "ga zwemmen in een fles cyanide", maar ik ben bang dat ik daar een ban voor krijg.
|
Citaat:
|
Oké, als jij het zegt.
Ga zwemmen in een fles cyanide, :mad::mad:. |
Maar ik vind de voordelen (plezier) van in de zee zwemmen wel opwegen tegen de nadelen, en daarom is het (Y).
|
Ik ben 200 meter van de zee geboren, dan wordt het al snel saai.
|
hier aan de kust de zeeuwse kust... etc
|
blote jongens in het park, ik weet niet waar ik kijken moet, blote jongens in het park ik weet niet waar ik kijken wil, grote blote jongens in het park ♪♫♪
|
Citaat:
|
toen ik nog bij de Kabouters zat op scouting wilde ik dat liedje altijd horen tijdens het afwassen.
|
Citaat:
Ik wil naar zee toe nu. In het zand klooien. En in zee zwemmen. Kazet, jij mietje. |
Ik heb nog nooit een kwal in mijn zwembroek gehad. En ik ga al 20 jaar naar de zee.
Het lijkt me wel een leuk zicht. Kazet met een kwal in z'n broek. |
Citaat:
|
voor Noome
hallo naome, wil zo vrindelijk zijn goed bijhouden van mevr. J de vochlijst wat en hoeveel. niet meer dan 50 ml the of iets ander alvast bedank groetjes briefje van m'n collega ;x |
Duidelijk. :p
|
Citaat:
Ik ben eens door een krab gebeten toen ik een zandkasteel maakte met mijn vader. Maar dat was in Sri Lanka. Toen heb ik wel heel lang niet in zee gezwommen maar jongens jongens wat heb ik veel gemist. :) |
CS! Ik moest je nog wat vertellen, maar ik weet niet meer wat. :o
|
Citaat:
|
Daar heb ik niet zo veel aan, he!
Wie is er aan de beurt het koelkastoverzichttopic te updaten deze week? |
Hanneke of jij. Ik weet niet precies wie. Moet je even opzoeken. :)
|
Mijn beurt. Wooo!
|
Citaat:
Citaat:
|
maar oke, verwarring ja!
|
vorige spel was er veel gehuil over de account van dp/sador.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah ok :o
Ik had in de banman van ikzelf100 gekeken en dacht dat een van de andere gebruikers een grapje maakte en maar zei dat jij het was. :o CSfail. |
De scrollknop doet het wle, dus met tabbladen browsen kan wel. :p Maar het is wel IE, want Firefox doet het ook niet meer op deze computer :')
|
Citaat:
|
Kut, over twee dagen moet ik een essay over Dr. Jekyll and Mr. Hyde inleveren, maar ik heb alleen maar een slecht beginstukje. -O-
|
Daar heb ik ook ooit een essay over geschreven geloof ik (y)
|
Ja, goed boek. Dit is wat ik heb:
What springs to mind when one talks about the nature of man? Some might point out the obvious, like Dante's Divine Comedy in which the afore mentioned author goes through the depths of Hell where he looks at man's deficiencies and obstacles. Or one might seek the scientific path and tell you about Freud's approach, where sexual desire is a human's primary motivation. Ik loop echt heel erg te lullen. :D |
Freud en scientific? Haha.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb aardbeien :bloos:
|
Hmm, oké. Omdat ik zo lui ben laat ik het er gewoon in.
|
Citaat:
|
Kazet is een beetje gay geworden. Sinds wanneer toon jij gevoel? -O-
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:20. |