![]() |
Citaat:
|
:(.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zelfs vragenuurtjes zijn te spannend voor me, ik krijg hartkloppingen :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik sta er om bekend dat niemand van mij weet wat ik ben, ook al schreeuw ik moord en brand dat ik deze keer toch écht een weerwolf ben. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
wtf, gaan ze de plenaire zaal ontruimen? :DD:":D::D
|
HAHAHAHAAHhahaahahhahHAHAHAHAHhahaah :D :D :D alarm!
|
Jaeger, wat doen ze nou? :D
|
Geen idee. Ik zat de Smurfen te kijken.
|
het is een brandoefening
|
dat staat iig onderin beeld bij politiek24
|
ah jammer :(
|
Volgens mij is het een coup. Door die Surinaamse stamhoofden.
|
oh ik bedoel, he, gelukkig maar
|
Citaat:
|
Is iedereen jarig deze maanden ofzo, ik krijg alweer een uitnodiging voor een feestje.
|
Citaat:
|
Heb je het op je heupen Missy?
|
zoiets vroeg ik me ook al af, nelis :s
|
Ik wil niet het slachtoffer worden van een wolkje boven het hoofd van een fb!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tegenover mij in de mediatheek vandaag zaten 2 marokkaanse meisjes en die waren een gesprek aan het voeren. Niet om aan te horen. Heel veel kanker - wolla - lijf. WTF bedoelen ze met lijf? :|
|
Ik geloof dat de forumbazen een nieuwe tactiek hebben :)
|
Nou, lekker, op je heupen
|
Citaat:
|
OMFG Er zaten 2 van die moibois in de bus -o-
|
omg er zat een trol tegenover me in de trein. :p
|
Dat hoort allemaal niet hier, daar is het Omg-topic voor! :nono: ;)
|
Opschepper, mijn magische vlekkendepper maakt de wereld nog mooier
Je bent gezichtsverlies voor greenpeace, het is nog schoner in mijn rotte kies je kan het blijven proberen, je kan je stem wel begeren, vast wel leuk citeren maar dicteer dit en schrijf het op je kop, je bent op en top een flop nog flauwer dan de flauwste belgenmop (8) altijd leuk, die ontvangen bestanden map :'') |
Ik had vandaag een gastcollege van 2 mensen. De eerste die vertelde was heel duidelijk te volgen en hield de aandacht wel vast enzo, ook al was het niet écht interessant. En die tweede.. ik zat daar echt van, WAAR GAAAAAAAT DIT OVER? -O- En met mij vele anderen :')
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zin in de wedstrijd.
|
Ik ben zojuist afgewezen :d
|
Citaat:
We gingen een keer een docu kijken over een kunstenaar, laten ze gewoon 40 minuten lang alle schilderijen van héélhéél dichtbij zien (telkens een penseelstreek) en dan gingen ze héél langzaam van rechts naar links over het doek. Inclusief echt focking bombastische muziek. Nou, heel de collegezaal werd gek :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat stom jongen1986
|
Citaat:
|
Ach, mijn opleiding biedt minder dan dat de opleiding zou moeten doen, dus ze hebben nog niet genoeg aan mij. Mja, voor hun drie anderen, morgen weer een sollicitatie en gisteren één gehad die wel erg positief was.
... Terwijl ik daar totaal niet mee bezig ben, aangezien ik nog best wel in een rouwstemming ben -O- |
Citaat:
|
Citaat:
|
O hai, ik heb net Metal Slug 1, 2, X, 3, 4, 5 en 6 uitgespeeld.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06. |