![]() |
Citaat:
PostsTotaal aantal berichten: 12.616 (5.03 berichten per dag) je bent wel een beetje een forumfossiel :bloos::bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh wait, dat was die vmbo discussie of ben ik nou gek? :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Oh die met Kazet en Magican was deze. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen idee en don't care, dat vond ik een vervelend kereltje. Ik kwam nog wel eens posts tegen op seksualiteit of L&R maar de laatste tijd ook niet meer. Misschien komt ie gewoon niet meer, want er staat toch geen verbannen lid, of wel?
|
Oh staat er, hmm geen idee dus. ;x
|
Andijvie heb ik ook al een tijdje niet meer gezien trouwens. :P
Zou die dan een perm hebben? :bloos:;) |
hij is verbannen http://forum.scholieren.com/member.php?u=65338
|
Citaat:
Voetbal/Computer :p |
Ik gooi hem op het bultje armoed, orpheo, kazet, LL ;x
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga mijn kamer schoonmaken en nu moet ik wel want ik heb mijn halve boekenkast al op de grond liggen. ;x
|
De pijn is verdwenen
Maar de kilte, die blijft Ik wacht op dat ene Dat de saaite verdrijft Ik wacht op een teken Een stem of een woord Die dit zal doorbreken Als jij me maar hoort ! |
Yess, ik ben over! *O**O**O**O**O*
Ik ben niet eens een bespreekgeval! :eek: Maar ik moet nog wel een stageverslag maken. :( |
Ik heb het uc feestje gemist -O-
|
Doe nu maar nog even, weten we welke uc's van jou zijn. ;)
Mijn broek zakt steeds af en ik heb mijn riem uitgeleend. ;( |
Citaat:
Dat is naar als je ergens naar toe gaat :P |
ik verveel me -o-
|
ik ook, maar mijn zus zou naar huis komen en dat is wel gezellig. Maar moeder is al zes uur een bosje bloemen kopen dus niemand kan mijn zus halen
|
wie wil met mij spelleiden met het thema ' Vampiers en orgies op Woodstock' :cool:
|
Citaat:
|
Ik heb al ruim een uur allemaal lieve hardware in m'n alternate-winkelwagentje zitten, maar ik durf niet op 'ga naar kassa' te klikken want dan is het definitief en komt het mijn kant op enzo. :bloos:
Wie had ooit gedacht dat je timide kon zijn bij internetwinkelen. |
Citaat:
|
Maar het loont wel om timide te zijn, want een halfuur geleden was er iets niet goed leverbaar (2-5 dagen wachten oid) en nu hebben ze het opeens allemaal op voorraad!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zit te twijfelen of ik mario kart nog zal kopen voor de wii, want ze hebben hem eindelijk. Hmm.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig is er nog nooit wat fout gegaan bij mij. Ik denk dat als een van de eerste keren dat je iets op internet bestelt het helemaal fout gaat, dat dat geen goeie indruk achterlaat over internetwinkelen, en dat je daarna al helemaal niet meer durft ofzo :o |
Ik ben er ook altijd vrij spastisch in. Ook als ik iets moet overmaken met internetbankieren controleer ik de bedragen en rekeningnummers altijd echt tig keer. hetzalmaareensfoutgaan.. :bloos:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga er nog even over nadenken. |