![]() |
Citaat:
En voor mij geldt dezelfde vraag! |
Omdat je heel (echt heel) stevig in je schoenen moet staan, graag wil dat er vieze mensen aan je zitten of aan de drugs moet zijn om dat werk aan te kunnen. Ik denk dat het alle drie niet voor jou geldt :P
Wat ga je met het geld doen? |
Maar bij Sophie op 3 zag ik meisjes die bij een luxe seksclub werken waar vaak helemaal geen seks bij komt kijken. Dan is het gewoon een beetje champagne drinken in een jacuzzi. En je verdient er best veel geld mee!
|
Ja dat is anders maar daar moet je maar net aangenomen worden, sowieso moet je heeeeel zelfverzekerd over kunnen komen en is de kans groot dat als ej hoer wilt worden, je toch seks met vreemde vieze mannetjes moet hebben!!!
|
Citaat:
|
Bij een camsite. Bij een sekslijn. :p
|
Je mag niet zomaar in de playboy! :n
jahw stefenootje, daar wordt je heel rijk van, 40 euro per uur voor zo'n sekslijn telefoniste!! :y!!!! |
zoek ik een leuk plaatje voor martinv's verjaardagstopic, vind ik een plaatje van een grafsteen van ene martin v cook :(
|
Citaat:
|
Is inderdaad niet erg om te doen. :p Sadisme kan je er kwijt, en het kan lekker van je luie stoel. (y)
|
Citaat:
Zo ja, hoe meld ik me aan? |
Door eerst eens zelf te bellen naar zo'n mevrouw.
|
Citaat:
Ik ga het voor je googlen!! |
|
http://www.google.nl/search?source=i...ker&meta=lr%3D
Dan op de site zoeken naar een contact knopje of een solliciteren ofzoiets knopje, |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben ook serieus aan het zoeken. /Care wat jullie denken, als het goed verdient, en gewoon relaxed vanaf huis kan! :p
|
Citaat:
|
Hahaha er is ook altijd dubieus thuiswerk inderdaad waar je een paar honderd euro per dag voor krijgt maar wat je dan moet doen staat er niet.
|
Citaat:
Zou het zelf doen, ware het niet dat ik geen tieten heb en ware het dat ik geen belangst heb. ;x |
Citaat:
|
Ik ben het voor een keer met stefenootje eens. Ik vind wel dat je het met lucky moet bespreken, maar ik vind hem ook weer het type dat dit wel tof vindt :P.. ;) Ik vraag me af of je het uiteindelijk volhoudt stefenootje want het lijkt chill thuiswerk maar het is emotioneel wel zwaar, denk ik :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou me echt doodschamen. Maar dat ligt misschien wel aan mij dan.
|
Citaat:
|
zeurpiet :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
MIsschien vind je het niet erg zelf te kreunen enzovoorts maar misschien vind je het wel erg een vadsige vent te horen rukken en klaarkomen terwijl jij praat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
maar bespreken met ll is wel zo handig, anders krijg je dat als dat ene geval, waarbij de man naar een sekslijn belde en zijn eigen vrouw aan de lijn kreeg :D |
Hm ieder zijn smaak.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Of mensen die willen afspreken of willen weten hoe je je voelt als je een flesje bier in je zelf stopf of die willen horen hoe hard je op je hardst zou kreunen of mensen met echt zieke gedachten, maar ik denk dat je die op kunt hangen. |
Stefenootje: "Aaaaaaaaaaaw, neuk me, in mn poesje, harder, harder"
Vadsige vent: "Geil sletje, ik poep in je mond en veeg mn bilharen aan je gezicht af, ik scheur je kutje open" xD |
Citaat:
|
Citaat:
OF BIJVOORBEELD hij zegt tegen je, vertel me eens hoe je mijn hond pijpt, Of hij zegt bukken trut ik wil je anaal nemen Of hij zegt hmmm bijt mijn teennagels er eens lekker af Dan moet je daar ook in meegaan, alleen omdat hij daarop geilt. |
Ok, ik ril van mn eigen uitspraken. :(
|
Citaat:
|
dat lijken me niet de ergste dingen ;)
|
hahaha iig stefenootje, hoe ver ben je met de zoektocht over websites, daar staan vaak van die dingen en tips bij :P
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14. |