![]() |
nee!!! tuinkers en kruidenmuren! en als je dan gaat koken ofzo, kan je het van de muur afknippen
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oew, momentje, dan heb ik een foto van de meest geniale tunneltjes ooit
|
*weg*
<3 _o_ |
Citaat:
|
Citaat:
|
woooow, ik wil ook zo'n lampje!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien moet ik trouwens die foto even weghalen voor privacydingies. para?
|
Oh en haha, die Mario:
http://www.computer-massage.nl/site_img/1%20(16).jpg ..indigo leds gaan aan wanneer de wc bril omhoog komt.. gezellige minuten op de wc met 17 verschillende kleuren en special effects zoals stroboscoop, dimmer etc.. Hoewel ik op zich best zo'n plafond zou willen: http://www.computer-massage.nl/site_...er%20stars.jpg Alleen dan niet met zo'n hondsdolle blauwe wolk erin. |
Citaat:
|
zo'n plafond is nog best simpel te maken. ik paste vroeger op bij een gezin die elke kamer een thema had gegeven (don't ask), maar hun toilet had dus een zee-thema en dr lag zand in de vloer gestort met schelpen en t plafond was verlaagd met kerstverlichting als sterren en dat was echt fucking mooi.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rijkelijke Beleving!
Massage met echte warme chocolade! De geur geeft je een goed gevoel! €40 per 2 uur |
ik ga slapen. kusjes enzo.
|
Citaat:
Hoeveel kost dat kleurdingetje voor op een kraan? En als je maar een kleur hoeft ipv warm en koud? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
20 euro ofzo, dacht ik.
|
Citaat:
een vriend van mij heeft een huis gekocht met hele mooi onafgewerkte muren en die heeft daar glasplaten voor laten zetten. zo gaaf <3 |
truste!
|
Citaat:
|
|
Mensen die een kamer of woning tot 30 m2 achterlaten van één van de Utrechtse woningcorporaties, krijgen voorrang bij toewijzing.
woooow, ik heb echt net een kamer die ik achter kan laten :D |
Zo, eindelijk thuis. Dat wordt wat, morgen, met vijfentwintig schreeuwende koters om me heen.
|
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedehijdahoehe ddegijdagedoan
|
:bloos:
|
ggggggggggggggggggggggoedemorgen.
|
Citaat:
|
Ik heb een beetje een kater. Hrmm.
|
Veel plezier met de diertjes vandaag, Jaeger.
Ik ben alweer vrij vandaag. (y) |
Oh, schijnbaar ga ik lunchen met vriendinnetjes. Dikke prima.
|
wow ik ben een zwevend hoofd
|
Prima.
|
1 week voorbij, nog 18 te gaan voordat mijn lieve vriendje terug is.
|
Ik moet zo eens naar school. Wat fijn. -O-
|
Citaat:
|
:| Zullen we gaan samenwonen in een tweekamerappartement wat maar 45 euro meer kost dan wat ik nu in mijn eentje betaal?
|
33 eigenlijk.
Waarom heb ik hier niks over gehoord? Maar er zal dus wel lekker veel leegkomen (Y) Ook in tuindorp vooral. |
Boekleestijd. (Y)
|
maarten topdrop, d.nl heeft een 'general error'.
|
Er is iets wat tikt in onze woonkamer. Het lijkt op het getik van een klok, maar dan net niet. Het kan ook geen klok zijn want de enige analoge klok die we hebben heeft geen secondewijzer en tikt dus niet. Onwijs irritant is het en ik heb ook geen idee waar het vandaan komt. :confused:
|
Staat er ergens een eierwekker verdekt opgesteld?
Ik heb trouwens ook een klok zonder secondewijzers; ik dacht 'dat is handig want dat tikt niet'. Maar hij tikt wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |