![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Dit kan ook prima in het wsz.
|
|
De uitdrukking op de gezichten van mijn klasgenoten toen ik de volgende grap vertelde:
Komt een man bij de wijnboer, zegt de man: "Zeg, wijnboer, heeft u ook iets zonder alcohol?" Zegt de wijnboer: "Nee" :cool: |
ik moest verdomme nog lachen ook
|
Citaat:
geen grijnsje niks |
Rode Panda, zo wordt het nooit wat tussen ons :(
|
Ik moest wel lachen ecnelis! kies mij!
|
damn :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'Sms sex on naar 3636 en ontvang meteen een nieuw standje voor jou en je partner'
:') Holy shit |
Citaat:
|
Ik heb vanavond echt heel hard moeten lachen om Brigitte Kaandorp. <3 Ik dacht even dat ik er in zou blijven...
Als toegift moest ze van het publiek dat liedje over Andries Knevel zingen, volgensmij is ze dat hele liedje beu, maar ik vind het wel knap dat ze het steeds weer zo goed brengt. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Om mijn talrijke blauwe plekken van het liefdevol vechten met mijn liefje. Ik zie eruit als een slachtoffer van huiselijk geweld :D
|
Citaat:
En Katje :cool: |
Om de '15V - lid' bij TopDrop :D:D:D
|
Daarnet in Sterretje Gezocht moesten de deelneemsters BNN'ers ondervragen op de rode loper. Eén meisje weet zichzelf geen houding te geven en begint rare vragen te stellen over anusbleken (want dat is lekker brutaal!!!11~~), de mensen keihard te beledigen en extreem arrogant te doen tegen Daphne Bunskoek en Nicolette Kluijver. :D
Plaatsvervangende schaamte * ^ 10... Ze kunnen er wat van bij de publieke omroep. |
http://cdn-i.dmdentertainment.com/fu.../piecharts.jpg
Niet zo zeer lagge als geamuseerd zijn, maar toch. |
Haha, dat poppetje dat aan die stilettohak gespietst is :D
|
Citaat:
|
Om m'n zusje die dr verjaardagstaart lied vallen. Alleen moest ik toen een nieuwe halen, beetje jammer.
|
Liet :o
|
|
http://www.last.fm/group/I+hate+Meta...518/_/278719/1
veel plezier. |
Om mijn moeder die zich helemaal zat af te reageren tegen mij over het feit dat m'n stiefvader zo lang weg bleef en toen ik zei: "Maar mam, het valt toch best wel mee?"
Moeder: "Jaa. Nouja. Ja. Ach. Opzich wel!" Je had erbij moeten zijn :cool: |
Zonet op het festival naast mijn deur was Kyteman's hiphop-orkest, vet goed optreden en het publiek was laaiend enthousiast. Komt daarna zo'n nietszeggend bandje genaamd This is total war. Nou, probeer het niveau maar weer terug te krijgen jongens, succes :D
|
Om de twee duiven hier op het balkon. Eentje is agressief geil en doet met dikke opgezette veren zo van "RROOEEEEE :mad: ROOOOEEEEEE :mad: RRROEEE :mad: RRRRRRRRRRRRRRROOEEKOOOOEEEEEE OOEE OOEE :mad: :mad: :mad:" en de andere heeft zoiets van 'lol whatever'.
|
:d
|
ik moest heel hard lachen :D:D
|
|
O er zijn er meer van:
http://album.partyflock.nl/65890522.jpg |
Citaat:
Hehe. Duiven zijn weird. Vorige week stond m'n dakraam open. Hupst er ineens een duif op het kozijn, kijkt even naar binnen met een nonchalante "Yo, sups!" houding en hupste toen weer verder. :cool: |
Citaat:
|
:D :D :D |
Ronald Goedemondt doet het altijd wel goed:D
|
|
Omg gatver wat een gore kat :d die wil je toch niet knuffelen!
|
o het is een kat -o-
|
Het is een heel SPECIALE kat *O*
|
Het is een zwijn-leeuw-kat.
|
Om dat filmpje met die föhn :D:D
|
|
Citaat:
Het pleintje dat ik 's ochtends altijd kruis zit ook onder de duiven, plus voermannetje. Zo goed als alle duiven gaan als een malle op het voermannetje af, maar de enige bruine loopt met een dikke nek gewoon dwars door de groep heen aandacht te vragen zonder iets van het eten aan te pakken. En op sommige dagen loopt er ook nog een hele mooie witte sierduif tussen, ik begrijp echt niet wat ie daar doet :o |
Fucking jeugdsentiment!
Vooral als op 0:40 de miauws erin komen. :D |
Niet zozeer grappig, maar vanaf ongeveer de helft wel bizar. Eerst praat ze gewoon over katholieke priesters, dan blijkt opeens dat ze schizofreen is en met volle overtuiging gelooft dat God haar heeft aangerand.
|
God would totally do her ♪♫
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |