![]() |
hey panda wat stelt je leuke ava voor?
|
Alles is schadelijk lief imèneke ;)
|
Citaat:
|
Ook JIJ kunt dodelijk zijn ;);)
|
lisaatjuh toch :bloos:
|
:bloos:
|
|
wie wat is spectre? :bloos:
|
|
http://foto-uploaden.nl/img/2/s9mp2ku.jpg
zusje in bed gestopt daarnet en foto van haar lampjes <33 kwil weer kind zijn :D |
Citaat:
|
Afwas gedaan, toilet geschrobd en de was opgehangen. Score, :mad:.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
dat is leuker :y |
Ik had net een hele rare lachbui ;x
|
Nu ga ik een liter melk drinken en een krentenbol eten! Gangsta.
|
OMG dat doet mijn papa altijd, jaeger :P Echt precies dat.
|
melk <3
|
Melk <3
|
Every thing's so blurry
And everyone's so fake (8) |
Citaat:
Citaat:
|
mijn melk is op. in mijn koelkast ligt alleen nog wodka, ouzo, bier, citroensap, wasabi en 10 pakjes waterpijptabak :)
|
heeft een volwassen persoon nog melk nodig? ik drink het wel vaak en bij kellogs ook dagelijks :y maar naar het schijnt is melk onnodig... weet iemand meer?
|
Grateful Dead <3
|
Citaat:
En jaeger zal mijn vader niet zijn hoor. :n |
Natuurlijk is het nodig. Je hebt de vitamines nodig, en die zitten in melk (C dacht ik)
|
Melk is niet per se nodig maar zo kom je wel makkelijk aan je benodigde vitaminen en mineralen. Vooral calcium enzo. Sarah heeft er laatst nog naar zitten zoeken, of melk juist goed of slecht voor je is, aangezien er roddels waren dat het zelfs slecht was. Maar dat was niet zo.
|
Je hebt niet perse melk nodig nee.
|
je hebt niets perse nodig, als je het compenseert met andere dingen. behalve zuurstof dan.
|
Citaat:
|
In het alternatieve circuit wordt vooral gezegd dat melk niet goed voor je is. Het idee dat je melk elke dag moet drinken komt van die overheidscampagne 'melk de witte motor', maar ik heb gehoord (vraag me niet een bron te noemen) dat die campagne alleen werd gelanceerd om van het melkoverschot af te komen. Had weinig te maken met hoe gezond het nou echt is.
|
maar als je droge muesli naar binnen gaat zitten stouwen verslik je je geheid een keer. dus eigenlijk is melk wel nodig dan.
|
Citaat:
|
Ik drink vrijwel nooit melk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
yoghurt krijg ik 's ochtends nog niet naar binnen. dat neem ik altijd als toetje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*dans*
|
En nu ik het nog een keer lees staat lieve smurf daar best dom.
|
bij melk is het net als met koffie. al die onderzoekjes spreken elkaar tegen. gewoon lekker blijven zuipen, want van zorgen en stress is het wel onomstreden vastgesteld dat het niet goed voor je is :y
|
Citaat:
Met je puntmuts. Honeybunny :bloos: |
bij dezen dan.
|
Citaat:
Citaat:
|
mja yoghurt is me te zuur en gaat niet samen met mijn net gepoetste tandjes.
ja ik poets altijd eerst :o |
Ik ben op Kristel van K3.
|
Cruesli met melk. (y)
|
Ik poets m'n tanden over het algemeen pas na het ontbijt. Het moet immers nog wel een beetje smaken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20. |