![]() |
Citaat:
|
Je bent zelf een icon archive.
|
Ik ben niets van dien aard :mad:
|
Citaat:
|
Straks pizza, bier en poker (y)
|
Nu doet het plaatje het opeens wel.
|
Hé lastfm is veranderd!
|
Ik ben nu al in kerstsfeer opeens :bloos:.
|
Mijn ouders ook opeens. Die gingen allemaal plannen maken om Kerst hier bij mij thuis te vieren. Ja, leuk. Zit ik met de puinzooi.
|
Ik wil graag even leuke muziek op m'n kompjoetah.
|
Citaat:
|
Last Chirstmus I geev you mai hearrrrrrrrrt.
|
Dingdongedong, that is the song! (8)
|
Met kerst voel ik me altijd eenzaam. :{
|
Ik moet meestal werken met kerst, lekker cashen (y)
|
cesar zuiderwijk en han bennink gaan zo een percussie-battle doen in dwdd :cool:
|
Ik heb sinds kort het Disney kanaal. Wauw.
|
Kerst is bij andere mensen altijd zo gezellig want die hebben een kerstboom en overal lichtjes en kaarsjes.
|
Doen jullie dat niet Miekje? Ben je joods?
|
He jongens, nu al over kerst, eerst moet de sint nog komen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Ja ik heb gisteren een mattie getrokken met lootjes over wie ik zo'n mooi diss-gedicht kan schrijven. :cool:
|
Volgens mij vier ik dit jaar geen sinterklaas. :o
|
Citaat:
|
Nooit echt Sinterklaas gevierd, wel de kerstman.
|
Citaat:
|
iedereen heeft het alweer over sinterklaas! duurt nog veelste lang mensen
|
Haha ik vind het niet erg hoor :) Maar al mn vriendinnetjes hebben een vriendje en dan vieren ze het natuurlijk alweer twee keer :mad:. Bovendien hoop ik nog steeds dat ik rond die datum verhuis.
|
Wij hebben op mijn werk al lootjes geschreven :bloos:. En ik at vanochtend een chocoladesinterklaas! :O
|
Citaat:
Bij mij thuis is kerst eigenlijk gewoon veel eten, te dure cadeau's en vooral niet religieus. |
Och de kerstballen liggen alweer weken in de winkel, niks is raar.
|
Citaat:
Waarschijnlijk mag ik niet eens met mijn vriendje Sinterklaas vieren, en ook geen kerst, en ook geen Nieuwjaar :bob:. |
ik heb er zelfs al twee op :bloos:
|
Citaat:
|
*O*
|
Wij gingen afgelopen oud en nieuw om 23:45 uur naar bed :o
|
het nieuwe jaar in neukend?
|
Citaat:
|
nou heb ik toch even een vraag, ik ben net nieuw hier en als ik in een topic zit krijg ik niet de nieuwe berichten te zijn van anderen, zoals als msn op het zomaar te noemen. hoe werkt dit??
|
Ik heb toen van kwart over 12 tot half twee buiten gelopen. Vanaf de brug Rotterdam zien (y).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oohhh bedankt, wel minder.
|
d'oh!
|
Ik heb heel goede herinneringen aan vorige oud&nieuw maar ik heb wel schaamteloos coma gezopen :o:o Maar toch was het heel gezellig alleen volgend jaar wil ik liever gewoon dronken zijn and that's it.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat de band zo laat begon was iedereen al knijterlam en was een grote moshende zweetzooi. Maar wel HEEL erg gaaf, want al m'n matties waren er. :D Beste NYE evar! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25. |