![]() |
Pas alleen wel op dat je geen rommel koopt.:p
|
Citaat:
|
Oh commendatore, groots adviesorgaan, adviseer ons. ;)
|
Volgens mij hadden ze bij scheer&foppen een hp voor 55.
|
Citaat:
|
11 euro voor verdomme 11 kleurenprintjes :) en dat op een kunstacademie, tussen alle fotografie leerlingen die iedere week nieuwe printjes meenemen naar de les vermoed ik, en illustratiestudenten die ook iedere week mooie gekleurde schetsen willen meenemen :) :) :) Er wordt hier echt grof geld gewonnen, niet normaal
|
Citaat:
|
sinds wanneer mag je een kutje posten op dit forum? :d http://forum.scholieren.com/showthread.php?p=29752932
|
ik moet volgende week 5 a3 afbeeldingen inleveren en nog wat dingen op a4. Dat is één vak. Dan weet ik nog dat ik voor een ander vak wat modelschetsen en ruimte schetsen op de computer heb gedaan, stuk of mmmmm 10? Een ander vak is gelukkig digitaal en twee praktijkvakken zijn gelukkig opeens theorievakken. Dat wordt, mm, rond de 20 euro? Zo goedkoop ben ik nog nooit mijn beoordelingen in gegaan!
|
Citaat:
|
En dat allemaal vanwege een of andere teringdeal die de school met océ heeft afgesloten, dikke kusjes voor océ hoor!
|
Citaat:
|
Ik ga patat halen. Met een kaassouflé :cool: hmmmmmmmmmmm
|
oei, lekker, goed plan (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wtf in Delft zijn 11 a3tjes in kleur 1,65
|
Bij mij op school was het 10 ct voor een a4, in kleur. En dat vonden we al te veel, want eerst was het vijf cent. :o
|
Oei mensen, door Chick voel ik mijn honger pas echt:(
Maar zometeen... kip uit de oven. Nomnomnom... |
Ik ben lekker mie met groenten en een sausje aan het maken. Yumyum.
|
pluis naamzoek
jeps, je verwijderde zogenaamd offtopic posts, in een topic |
ik heb alvast tofu voorgebakken en een grote pan met water, bouillonblokjes, sojasaus, suiker en wijn klaargezet!!!!
|
gewone droge witte wijn, want de supermarkten hier verkopen geen rijstwijn meer tegenwoordig :bob:
|
Mijn mamma ging boodschappen doen en toen zei ze:
"Wil je nog wat?" Ik: "Ja, doe maar soepstengels met Duo Penotti!" Zij: :confused: Ik: "Tja, dat is weer eens wat anders dan die kleine bakjes met kleine minivingers een een bakje pasta van 3 gram." Zij: "Oké, ik neem het wel mee." Ik: "Nee joh, ben je gek! Twas maar een grapje!" Komt ze thuis met een pak soepstengels en een pot Duo Penotti :bloos:. |
Ik heb ongeveer 20 minuten zitten kloten om mijn geheugenkaartje in m'n telefoon te doen. :bloos:
|
Citaat:
|
Blijkbaar wel :P.
|
Toch wel naar aanleiding van het saai topic he Miekje?:bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik verbied het je. :bloos:
|
Citaat:
|
Ik zou 'm best als sig willen doen, maar kenan & kel.
|
Citaat:
|
|
:cool:
|
:(
|
alweer geen nieuwe puberruil :mad: waarom niet dan!
|
oh wacht op hun site staat het wel maar op uzg kan ik het niet vinden?
|
volgende week ruilen een punker en een gristen!
|
Ik heb een punker en een gristen in m'n groepje. Je lacht je helemaal kapot :D
|
oh kut hij loopt niet synchroon met het geluid ;x
|
en hij staat blijkbaar wel op uzg :confused:
|
Hè ik wil ook kijken, maar ik moet straks werken.
|
Citaat:
|
Rmmbl, humbug! *bromt*
|
Ik ga maar eens naar het station. Want ze doen nu nogal zeikerig over je fiets fout parkeren, dus dan duurt het wel even voor ik een plek heb (N).
Ciao! |
Citaat:
|
Alles leuk en aardig, maar ik ben te stug om met zwaar gelovige mensen om te gaan. Het botst soms ook tussen mijn gristenprojectmattie en mij, puur door onze 'geloven'.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49. |