![]() |
Toen ik naar Finland reisde zat mijn rechteroor drie dagen dicht ofzo. Bij de terugreis was het gek genoeg minder, hoewel het vliegtuig twee keer probeerde te landen (er was dichte mist).
|
Citaat:
|
Op de Ramblas werden er ook superveel dieren verkocht. Heel veel hamstertjes, vogels, vissen en jonge konijntjes. Echt ontzettend lief, maar ook zielig. Ze hadden hartstikke weinig ruimte. De konijntjes zaten met heel veel in een best wel klein hokje. (n)
|
Citaat:
|
en er lopen vaak van die rare clowns die net zo goed zakkenrollers kunnen zijn. de laatste keer dat ik er was heb ik zo'n kerel een schop verkocht. hij sloeg me een paar keer met zo'n opblaashamer :mad:
|
Citaat:
Het viel me wel weer mee dat er niet zoveel gasten waren die je crap probeerden aan te smeren, zoals bijvoorbeeld in Rome en Parijs. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zou dat niet mogen? Zolang er geen kwetsende dingen bij komen kijken, zie ik het probleem niet zo. Ik moedig het niet aan, maar een geintje moet kunnen. |
Oh, en goedemiddag.
|
Oh Missy je nieuwe ava! (Y)
|
En, goedemiddag deze middag. Het is koud hier.
|
Hoi, ik ben lam en sliep gister nacht bij een kwaad monster in dezelfde kamer.
|
Citaat:
Maar gelukkig dat het mag. |
Ja, maak mij nu een forumbaas dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
|
Om twee uur ga ik echt lezen. Echt.
|
Ik rekte me net uit en toen scheurde mijn overhemd, :(.
|
Oei.:D
|
En nu heb ik het genot 110 bladzijdes Nederlandse geschiedenis te gaan doen. Yay.
|
En ik heb nog vier peuken. Ong. 30 pagina's per peuk. Oei.
|
Citaat:
|
Er zijn wel meer dingen banbaar waar ook niemand aan sterft hoor.
|
Citaat:
|
Honkbalknuppels.
|
Citaat:
Citaat:
|
Het was echt zo gezellig gisteren :cool: En vandaag ook nog :eek:
|
wat leuk!
|
Citaat:
Blij dat het leuk was. :P |
Hoi DP. Ja ik ook :p
|
haha knijtert heeft van moesasji verloren :o
|
Ik kan me niet zoveel herinneren na biertje 19 :bloos:
En moesasji die deed om twee uur vannacht opeens zijn jas aan. Vraagt Mephisto aan hem": "Wat ga je doen?" zegt ie: "Naar huis." Uhuh naar Rotterdam om twee uur 's nachts :D Dat heeft Sharif hem dus maar uit zijn hoofd gepraat. |
Is sharif eigenlijk zijn bijnaam? Of zijn gewone voornaam? :o /nieuwsgierig.
|
Citaat:
|
ik chill nu met de laptop in bed *o*
|
koffietiem
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Adser wel naar huis gereden toen hij dronken was hoorde ik. lol idioot dat het is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Psst wammus, je doet nog mee met een weerwolvenspel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13. |