Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Pose-a-question nr. 2 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1792743)

Rivka 28-02-2010 20:02

Nee.

Ben je wel eens bruidsmeisje/jonker geweest?

drukknoopje 28-02-2010 21:45

Nee, jammer genoeg niet.

Mag je chipszakken en andere dingen met van dat aluminiumfolieachtigespul bij het plastic afval verzamelen?

Quis 01-03-2010 08:38

Nee.

Heb jij ook zo'n ochtendhumeur?

fizzle-fluffy 01-03-2010 08:44

Nee, ik heb gewoon een kutweekend.

Is er weleens iets van jou gejat?

Paranoide 01-03-2010 08:57

Ja, mijn digitale camera, onder andere. Destijds net een paar dagen gekregen voor mijn verjaardag, en ik had 'm mee naar school om te helpen bij de kerstviering. (Er zat een stuk in met paparazzi, en men wilde ook gewoon foto's van die dag hebben natuurlijk.) Toen is hij dus uit m'n tas gejat, toen ik letterlijk twee minuten niet oplette. Doe ik eens iets goeds voor de mensheid.. ;)

Vind jij het ook zo raar dat er heel veel mensen zijn die geen pesto lusten?

Katje 01-03-2010 09:19

Ja. Tenzij het gewoon alle mensen zijn die geen kaas lusten, zoals ik.

Wat vind je van het gebruik om de o in woorden te vervangen door eau (a la geenstijl)?

Paranoide 01-03-2010 09:23

Maar pesto smaakt helemaal niet naar kaas! En je hebt ook heel veel mensen die wel kaas lusten maar geen pesto. Dat is raar, want pesto is nogal lekker.

Daar moet ik soms om lachen, maar inmiddels is het wel wat oud. Bovendien heb je tegenwoordig ook al dat grut dat net op geenstijl is komen kijken, en die doen 't dan nét verkeerd. En dan gecombineerd met allerlei debiele meningen. Dat vind ik irritant.

Waar heb jij vandaag mee ontbeten? Of als je nog niet ontbeten hebt, waar ga je mee ontbijten? (Ik met rosti en vissticks. http://www.deslyxie.nl/forum/images/smilies/vaag.gif)

Katje 01-03-2010 09:26

Ik vind pesto uit de winkel een heel naar en geniepig kazig bijsmaakje hebben! Zelfgemaakte pesto daarentegen is goddelijk, want verse basilicum, knoflook en geroosterde pijnboompitten zijn op zich allemaal al heerlijk, en bij elkaar gestampt al helemaal. Rode pesto heb ik nog nooit gehad.

Ik heb nog niks gegeten, geen brood in huis en ook geen honger. Dus het zal nog wel even duren voor ik ontbijt. Als drinken ook telt, dan een blikje cola dat ik nu ga opentrekken.

Als je frisdrank drinkt, neem je dan altijd gewoon of light? En waarom? En maak je er wel eens uitzonderingen op?

Paranoide 01-03-2010 09:30

Zelfgemaakte pesto is buiten iedere concurrentie <3

Ik drink bijna nooit frisdrank, maar als ik het al drink dan altijd de gewone variant. Als je eens per kwartaal chocola eet ga je ook niet moeilijk doen met chocoladefantasie of hoe heet die smerige neppe rotzooi. Ik maak daar ook geen uitzonderingen op, want het drinken van de frisdrank an sich is al een uitzondering in mijn eetpatroon.

Hoe ziet jouw wasmand eruit?

Katje 01-03-2010 09:44

Hij is blauw en van ehh silicoonachtig plastic. En niet echt een mand, meer een teil. En rond. Met twee handvaten.
Zoeen: http://vdmtn.s3.amazonaws.com/376/376755.gif maar dan in een hysterisch blauw kleurtje. Ik heb er twee van.

Scheid jij je was zorgvuldig in wit, bont, zwart en/of op type stof etc? Of vind je het allemaal wel best en gooi je gewoon alles bij elkaar in?

Paranoide 01-03-2010 10:02

Hahaha een teil. :D

Ik heb geen wasmachine (want dat past niet in mijn huis, er moet eerst verbouwd worden) dus ik snap heel weinig van de was doen. Ik heb 't ook nooit geleerd, want m'n moeder vindt altijd dat ik 'het al druk genoeg' heb zonder triviale dingen zoals de was, dus die wil dat altijd voor me doen. Niettemin heb ik bij mijn vriend wel beschikking over een wasmachine, wat ik heel leuk vind, maar ik weet dus helemaal niet welke kleuren en dingen bij wat kunnen, dus ik zit dan overzorgvuldig alles te scheiden in allemaal categorieën, ja. Voor zo ver dat kan, want bijna al m'n kleding is zwart.

Vraag je je weleens af hoeveel van je gedachten je tot dusver vergeten bent, herinneringen aan kindertijden die steeds meer vervagen, details, dromen die je vroeger had, de geschiedenis van voorwerpen in jouw huis die je al heel lang hebt maar waarvan je niet meer weet waar ze vandaan komen? En vind je het dan ook zo tragisch dat je 't niet erg vindt dat je zoveel vergeet, omdat je niet meer weet wat het precies was, terwijl het misschien wel hele mooie dingen zijn die je vergeten bent?

Azèche_oud 01-03-2010 12:40

Ja, en dan word ik heel bang dat op een dag niet alleen ik dat ben vergeten, maar iedereen. En als het vergeten is, wat voor bewijs is er dan nog dat het bestaan heeft? En als ik dan dood ben, en vergeten, heb ik dan nog wel bestaan? En als ik dan niet meer bestaan heb, besta ik dan nu wel? En waar komt de beker hier voor me vandaan? Wat nou als dat belangrijk is?
Moeilijkmoeilijkmoeilijk.

Herhaal je vaak woorden om ze meer nadruk te geven? Noem eens een voorbeeld?

fizzle-fluffy 01-03-2010 14:22

Nee. Nee, zoiets zou ik nooit, maar dan ook nóoit doen, nee. ;)

Hoe was jouw weekend? Ben je blij dat het voorbij is?

AzN 01-03-2010 15:20

Mijn weekend was rustig en 't maakt me niet uit dat 't voorbij is. Ik heb toch maar twee colleges per week :D.

Wat voor werk/opleiding doe je?

fizzle-fluffy 01-03-2010 15:54

Ik zit op het conservatorium, klassieke zang. Omdat ik vooropleiding doe heb ik maar 7u les per week dus ik werk ook bij een slagerij, minstens 4u per week, bij een fitnesscentrum als kinderoppas, 3u per week, en binnenkort ga ik om de zaterdag bij nog een winkel werken. hoop ik.

Wat is jouw lievelingseten? Hangt dat van het weer af? Of van je humeur?

Katje 01-03-2010 20:00

Dat hangt van veel dingen af, ik heb natuurlijk niet altijd evenveel zin in precies hetzelfde. Op dit moment zeg ik qourn + naan + sla + yoghurtkoriandersaus.

Vertel iets over je toetsenbord. Merk, kleur, staat, draad, prijs, knopjes, lampjes, speciale truukjes, doen alle knopjes het nog, zit er veel shit tussen de toetsen etc

Pippeloen 01-03-2010 20:58

merk: volgens elmer een microsoft toetsenbord, maar dat weet hij niet zeker.
kleur : wit met viezigheid
staat : hij is goor maar doet het prima
er zitten 3 lampjes op, het is een oud toetsenbord zonder fratsen.
er zal wel wat shag/as tussen de toetsen zitten. vooral veel as denk ik. en wellicht kruimels.
ik gebruik deze een paar maanden, dit is de oude van elmer.

Hoeveel nachtjes slapen voordat jij jarig bent? Graag een precies antwoord en geen gok.

fizzle-fluffy 01-03-2010 21:45

6 nachtjes!! *O*

Hoeveel nachtjes slapen tot of sinds jij achttien wordt/werd?

Sherlock 01-03-2010 21:58

Teveel.

Hoe slaap je het fijnst? op je rug, zij etc

Batave 01-03-2010 21:59

buik/zij

en jij?

Trimm Trabb 01-03-2010 22:27

Zij, opgekruld, hoofd onder de dekens en duim in m'n mond. En het liefst ook nog KamperKonijn erbij.

Wat is het stomste cadeautje dat je ooit hebt gehad en hoe reageerde je toen je het kreeg?

Quis 01-03-2010 22:30

Ehm, dat moet het boek ''Floortje leert paardrijden'' zijn geweest. Ik kreeg het van mijn opa en oma, terwijl ik a) al literatuur voor volwassenen las b) sowieso ouder was dan de doelgroep van dat boek c) een bloedhekel aan de paardrijmeisjescultuur had. Ik reageerde nogal mat, geloof ik, maar ik bleef beleefd want ze bedoelde het goed en bla. Stiekem wilde ik ze slaan, met dat boek.

Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad en hoe reageerde je toen je het kreeg?

JustADreamer 01-03-2010 22:39

M'n radio-opneemding met microfoon toen ik klein was;) De hele dag door zo vals als een kraai meezingen, ja paps en mams dát was echt een topcadeau... Jammer dat hij toen 'ineens' stuk was:P

Wat is de raarste vraag die je ooit is gesteld?

AzN 02-03-2010 00:26

"Klopt 't dat Chinese meiden 'n horizontaal spleetje hebben?"

Wat vind je van biologische producten?

Pippeloen 02-03-2010 01:06

duur.

Hoeveel heb jij in 2009 verdiend?

Trimm Trabb 02-03-2010 02:40

Oh dat weet ik niet precies, dan zou ik m'n jaaropgave moeten opzoeken, maar ik denk rond de 9000,-

Wat is jouw ochtendritueel? Zo gedetailleerd mogelijk aub.

Azèche_oud 02-03-2010 07:47

Opstaan, haren kammen, aankleden, melk drinken, brood eten, krant lezen, brood smeren, naar school. En daartussendoor nog ergens tanden poetsen.

Welke krant lees je?

Missy 02-03-2010 09:56

Spits/Metro. Mijn ouders hebben helaas de Telegraaf, dus heel soms die.

Heb je al het gevoel dat het een beetje lente is?

Katje 02-03-2010 10:00

ALs ik nu naar buiten kijk wel <3

Wat voor agenda heb je?

Minth 02-03-2010 10:52

een postcard agenda die je helemaal zelf kan versieren en pimpen :D
kei cool met allemaal foto's van mn vrienden enzoo

wat vind jij het leukste filmpje op youtube?

Katje 02-03-2010 11:17

Yatta *O*

Heb je een nachtkastje en zo ja, wat staat er allemaal op?

Rationeel 02-03-2010 13:38

nee, geen nachtkastje. maar naast mijn bed heb ik een radiowekker, een rubikskubus en een kruiswoordraadselboekje :bloos:

als een zwarte boxer veel witte vlekken heeft, zou hij dan ook met de witte was meekunnen?

Lorelei 02-03-2010 13:39

Bah en nee. :p

Eerst naar buiten en dan douchen of eerst douchen en dan naar buiten moeten met natte haren?

Katje 02-03-2010 14:35

Hangt er vanaf waar dat buitengaan naartoe leidt. Dat eerste maar.

Ga je morgen stemmen? Waarop? Hoe ver is 'jouw' stemlokaal vanaf je huis?

Sherlock 02-03-2010 14:35

Nee.

<--- leeftjid

Wat is je favoriete tussendoortje?

Pippeloen 02-03-2010 14:39

Als er maar heel veel suiker inzit.

Weet jij of er morgen met computers of met potloden gestemd gaat worden???

Katje 02-03-2010 14:41

Ja dat weet ik, en het is met potloden. Dat heb ik nog nooit gedaan!!!!!!!

Heb jij een Ja-Nee sticker op je brievenbus? Of een Nee-Nee sticker?

Pippeloen 02-03-2010 14:47

Een nee-nee sticker, maar daar houden die reclameboys zich niet altijd aan.

En dat van die potloden wist ik niet, heb ik ook nog nooit gedaan! vet ouderwets mang!

Heb jij spullen in je huis staan die ouder zijn dan 50 jaar? en zo ja wat.

Katje 02-03-2010 14:52

Ehm. Het huis zelf, dat is uit de jaren twintig. Verder niet, voor zover ik weet.

Wat voor lievelingsknuffel had je als kind, als het een dier was: wat voor dier, hoe heette het, was het een hij of een zij en heb je 'm nog steeds?

Pippeloen 02-03-2010 14:57

Het is geen knuffel, maar een kussen. Die heb ik vanaf m'n 7e en ligt nog altijd in mijn bed. Het is een langwerpig kussen en iemand heeft hem ooit Hummie genoemd dus zo heet hij. Helaas valt hij uit elkaar van ellende en moet een hoes het bijeen houden.
Als ik ergens anders slaap neem ik hem niet mee maar zoek iets vervangends zoals een trui.

Heb jij weleens de fantasie gehad dat je een eigen zaak zou hebben? en wat zou dat dan zijn en vertel eens wat meer.

Sherlock 02-03-2010 14:59

Pink Panther :cool:
Die heb ik nog ergens liggen:O

Edit: Ja, iets met games of sport ofzo.

Favoriete merk in het algemeen?

fizzle-fluffy 02-03-2010 15:06

Ja, met mijn vader had ik ooit de fantasie een eigen tostitent te openen, en in plaats van allemaal smaakjes alleen variatie aanbrengen in de manier waarop de tosti doormidden is gesneden. We hadden er ook allemaal heel gave namen voor bedacht. :cool:

Edit:
eh. Apple denk ik.

Waar wil jij wel nog heen reizen?

Batave 02-03-2010 15:26

IJsland :cool:

Waar woont je moeder?

Katje 02-03-2010 15:28

Gaat je niks aan ;)

Hoeveel siblings heb je, en hoeveel er van wonen er nog bij je ouder(s)?

Batave 02-03-2010 15:36

3, twee broers en een zus. Alleen mijn zus en ik wonen nog bij mijn ouders.

Wat is jouw favoriete koekje?

AzN 02-03-2010 16:46

Boterkoek

Wat doe jij altijd tijdens 't treinreizen?

Pippeloen 02-03-2010 16:50

Me ergeren aan andere mensen en muziek luisteren/smsen.

Wat is jouw favoriete ed en anita liedje?

Azèche_oud 02-03-2010 17:15

Ed en Anita? :p

Heb je broers/zusjes, en zoja, had je liever hun naam gehad dan je eigen?

Pippeloen 02-03-2010 17:28

ja een zusje, ik vind haar naam wel mooi maar zou m niet willen hebben.

Wat vind jij van Agnes Kant?

Katje 02-03-2010 17:40

Ik vind niks van haar, ik ken dr alleen van naam.

Wist jij dat Agnes schaap/lam betekent?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54.