![]() |
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Coca-Cola Light
Voor alle mensen die gezond willen doen is er Coca-Cola Light (Coca-Cola Zero, Pepsi Max etc.). Wat is het verschil hieraan? De suikers zijn vervangen door aspartaam: een zoetstof. De andere slechte effecten van cola blijven echter wel. Er is ook veel op internet te lezen dat aspartaam erg ongezond is, echter is dit nog nooit bewezen, behalve als er heel erg grote hoeveelheden worden ingenomen (4 liter cola of 133 zoetjes). Recentelijk zijn er veel onderzoeken naar gedaan en sommige geven toch aan dat aspartaam erg ongezond is. Lees hier meer. Cafeïne Cola bevat ongeveer 8-12 mg cafeïne per 100 ml. Dit is stukken minder dan koffie of thee. Aspartaam is veruit de gevaarlijkste stof op de markt die aan voeding wordt toegevoegd. Aspartaam is verantwoordelijk voor meer dan 75% van de bijverschijnselen van voedingsadditieven die aan de Food and Drug Administration (FDA) in Amerika werden gerapporteerd. Veel van die reacties zijn zeer ernstig waaronder epileptische aanvallen en dood zoals werd onthuld in een rapport van het Department van Volksgezondheid van februari 1994 |
Citaat:
Kom je ook? En buiten het wwspel post ik gewoon normaal hoor musiquefreak ;) |
Citaat:
:D(n) |
Archont je wordt bedankt. Ik zou bijna m'n cola light weggieten :o
|
Citaat:
|
Citaat:
ik had het over de calorien! |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
Er zit een treinstation zowat naast dus als je je geroepen voelt:P |
Citaat:
Nee ik ga niet, vanavond een 90's party hier in Oss met wat vrienden ^^ |
Citaat:
Dan nog is veel cola-light gewoon vet slecht :P Ik moet alleen nog een onderzoek vinden dat het slecht is voor een dieet :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, nijmegen is 3 kwartier bus en 3 kwartier ofzo nijmegen met trein? :P |
Citaat:
sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb gelijk over de calorien! en daar ging de discussie over. wat betreft dik worden: dat is onduidelijk zegt ie. lezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, ik ga vanavond niet want slechte cash flow (of hoe je dat zegt :o) |
Maar ik ga kindjes van groep 8 bang maken foto's morgen ofzo.
|
neeeee mijn g-snaar is stuk :'(
|
Citaat:
Haha oja, je had weinig geld he :P Minder roken! ;) |
Citaat:
Meer honger = meer eten! |
Waar haal ik een nieuwe g-snaar vandaan en hoe krijg ik die ooit op dat apparaat! :(
|
Citaat:
|
:'( dit is echt kut
|
Citaat:
Of een fatsoenlijke bijbaantje vinden waar je wel uren krijgt en dat je baas geen duisentmiljoen werknemers heeft! |
Citaat:
|
Citaat:
:( nou |
Citaat:
Some aspartame critics, particularly those in weight loss communities, claim that aspartame contributes to weight gain and obesity due to purported spikes in the insulin level.[94] The argument holds that aspartame causes the body to secrete excess insulin even though aspartame is non-caloric. If true, this could lead to insulin resistance, weight gain, and possibly type II diabetes -- health outcomes that consumers may be trying to prevent by using diet foods and sodas. However, recent studies have shown that aspartame does not increase glucose nor insulin blood levels and cannot be directly linked to insulin resistance or diabetes.[95] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh en één vioolsnaar is ongeveer zo duur als een hele set gitaarsnaren -O-
|