![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hihi toch weer komisch dat mannen altijd zo anders over dingen denken :o
(ook met quis, die vroeg hoe ze een bepaalde vriend moest mailen: de kerels: gewoon keihard de waarheid vertellen! De vrouwen: zwak het wat af maar vertel wel wat je wilt vertellen zonder dat je 'm kwetst) hihi. |
godsakkeerrrgodsakkeergodsakkker wat een lekker weer :cool: fuck deadlines, ik ga naar buiten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil ook naar buiten maar ik denk stiekem dat buiten ervoor zorgt dat ik me zo beroerd voel. Bwuh. Nou ja, ik moet hoe dan ook boodschappen doen dus naar buiten moet ik toch wel..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als iemand tegen me zegt: "hmmm het is een beetje rommelig hier, misschien zou een stofzuigertje op zijn tijd geen kwaad kunnen" denk ik: "ach, lik m'n ballen, stomme snol" als iemand tegen me zegt: "tering gast, het is smerig hier. kom van je luie reet en ga eens stofzuigen" denk ik: "OK!" bij wijze van spreken dan he... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jullie mannen denken ook maar aan 1 ding he :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik dacht toevallig net dat ik aan mn studie moest hoor :o dat is wel het minst seksuele dat ik kan bedenken -O- bij wijze van spreken dan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
W...A...K... :eek: |
Citaat:
bij gebrek aan vrouwen dan maar een mannelijke mening: laarzen of pumps aan vandaag? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik typte LOL in caps, maar dat werd lowercase. Verder zie ik niet wat je bedoelt. |
Citaat:
Boeiend, als het maar sexy is. |
Citaat:
|
echt studeren dus. niet 'studeren' huhuhu.
|
Enjoy ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pumps!
|
Vandaag begint het V&D prijzencircus, allstars voor goedkoop!
|
Even mijn spullen pakken! Het wordt een strenge les :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan wel weer een nieuw paar All Stars gebruiken! :o |
Citaat:
|
ik wil stiekem ook wel een paar lage allstars eigenlijk. ik weet alleen niet of ik wel naar de V&D wil nu, prijzencircus klinkt alsof de winkel uit zijn voegen zal barsten van de koopjesbeluste huisvrouwen en zo ;x
|
Ja dat is ook het nadeel, maar hoe duur zijn allstars normaal ook alweer?
|
Keine Ahnung
|
Volgens mij wel iets van 60-70 euro. En bij de V&D 39 *O*
|
Citaat:
Ik had pas een stel lage zwarte allstars van leer voor maar 30 euro. :cool: En dat in een winkel die normaal teringduur en afzetterig is. Btw, m'n vader verteld altijd over vroegah toen hij nog op het dak werkte en dat allstars toen 2,50 kostten omdat niemand die krengen wilde hebben. Hij versleet een paar in de week ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, ik ben nog met co-schappen bezig. Op het moment oogheelkunde, volgende week laatste weekje daar. Voor de kerst ben ik in ieder geval klaar. (y) Hoe lang moet je nog? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |