![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Je weet echt dat je te oud bent voor dit forum als studenten gaan zeggen "Ik kom hier omdat ik zo goed met jongeren kan (omgaan?) en ik wil van/over jullie leren, want jullie zijn de toekomst!". :'(
|
zeg jongens, rationeel en commendatore enzo, ik zoek een heel klein usb kabeltje voor mijn nokia, andere mensen die ik ken met een nokia hebben een groter kabeltje, mijne is echt piepklein. Maar zo'n ding kost dus 30 (!!!!!) euro bij een telefoonwinkel, en mediamarkt verkoopt het niet. Weten jullie een website die dat soort kabeltjes voor een beetje een fatsoenlijke prijs verkoopt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En weer twee sokken kwijt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga denk ik gewoon stiekem een potje nescafé het ziekenhuis in smokkelen. :o |
nou eens zien of mijn salaris op tijd is vandaag.
|
nee :'(
|
Ik kan ook wel weer een financiële injectie gebruiken :(
|
Citaat:
|
Ik heb wel weer geld op m'n rekening. Woepie *O*
|
ik heb een lade waar alle wees-sokken in zitten, daar zitten er nu ongeveer meer in dan in andere lade. Maar weer eens uitzoeken die handel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb echt nooit wees-sokken. Heel soms tijdelijke als een sok achter ipv in de wasmand is beland.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee Theodoor doet de was! En ik gooi meestal vanaf de rand van het bed mijn sokken richting openstaande wasmand in de hoop dat ze erin vallen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je hebt het pas bereikt als je onbereikbaar bent (y)
|
Precies! Al die ingewikkelde apparaten, ik snap daar niets van hoor! nee laat mij maar gewoon werken, dat is veel veiliger voor een simpel vrouwtje!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In MIJN tijd vroegen we de menner van de postkoets of hij even wilde wachten zodat we onze brief terug per kerende post konden sturen!
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een was er heel consequent in. "goedemorgen meneer, ik ben Sarah <naam>, ik ben aan het leren voor dokter en ik ben komende tijd uw zaaldokter, hoe voelt u zich vandaag?" "niet lekker zuster" "ik ben uw zaaldokter" "is goed zuster" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39. |