![]() |
Citaat:
Zo, nu ga ik echt in bad! Doei! |
Daaaag :)
|
daag! :)
|
Ciaoooo!
|
Zo Absinthe en grl de deur uitgewerkt, nu mijn kater nog :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
BRAK.
|
OMGOMGOMGOMG ik ga vanavond hospiteren!!! wat spaannend!!! moet ik iets meenemen? wat moet ik doen? OMGOMG :eek: superspannend!!!
Spoiler
|
kinderen die zeuren komen achter de deuren
|
neem een flesje wijn mee en blijf jezelf
doe leuk en spontaan |
Citaat:
|
Jonge ik ben vet blij en enthousiast en dan is het meteen van jamaar het is stom :(:(
|
Ja, hospiteren is hartstikke leuk!
|
Maar hoe wérkt het en alles! Ik bedoel, gaan ze je ondervragen? ga je op de bank hangen met zijn allen?
|
ik snap wel wat Madeia bedoelt vaak komen er veel mensen en moeten ze net jou kiezen ;)
Maar ga er gewoon met niet te veel verwachtingen heen en maak het leuk! |
Citaat:
|
Verschilt per huis! Meestal is het gewoon met z'n allen gezellig wat drinken en een voorstelrondje.
|
Dat verschilt per huis lijkt me toch. Is het echt een hospiteerborrel of om de beurt?
|
Het is een hospiteeravond, ik denk dat er een hele groep komt!
|
Maar ik ben wel goed in grote groepen onbekenden hoor :)
|
Citaat:
Maar op zich hoef je niks mee te nemen :) |
En fizzle wss is het gewoon een beetje kletsen en hier en daar een vraagje, niks om je druk over te maken :)
|
Wij lieten mensen altijd om de beurt komen, omdat we dan beter konden peilen of ze bij het huis pasten. Ik kan me voorstellen dat mensen die wat stiller zijn in een groep waar wat schreeuwerds zitten niet echt een goede indruk maken van hoe ze wel zijn.
|
ik heb twee keer een instemming gedaan. de eerste keer waren er 60 (!) man uitgenodigd, dus toen ben ik de kroeg ingegaan. de tweede keer waren er een kleine 20, maar toen vond ik zelf het huis maar niks, dus toen ben ik stilletjes in de keuken gaan zitten en heb ik hun koelkast geplunderd :D
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
en als ze gemeen waren ben ik 1 minuut bij timo vandaan en kan ik daar gaan uithuilen (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ik heb wel eens verhalen gehoord van hospiteerborrels dat ze mensen gewoon belachelijk zaten te maken waar ze bij waren. Dat vind ik echt aso.
|
nou mensen, ik ga lekker een cursus doen in utrecht, wel lief zijn voor elkaar als ik wegben he?
|
ah neee de wasmachine heeft mijn lievelingstruitje vernield :'(
het was een gehaakt truitje en hij heeft een mouw half weggerafeld! Nou kan ik goed haken en heb ik dat zo gerepareerd maar ik moet eerst maar dat garen zien te vinden en het is gewoon vervelend. |
Citaat:
|
Nou ik ga naar acteerles en naar zangles en dan wat eten en dan hospiteren!
|
Oh ik moet de zolder nog stofzuigen. Pf, dat gaat van mijn studeertijd af :(
|
Citaat:
Ja maar nu staat mn fiets dus nog wel op neude -O- |
ik heb twee keer zo'n kijkavond gehad, de eerste keer was met een knullenhuis en vonden ze me teveel een knul :confused:
de tweede keer was dit huis en dat was gewoon, ach, oh, oké jij! |
Citaat:
|
en ik heb een keer in mijn eentje een kijkavond moeten houden want de persoon van wie de kamer was stond in de file en de andere persoon was ook nog niet thuis :bloos: retespannend!
|
toen zijn we maar gewoon met zijn allen gaan blowen :o
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
hmmmm nog 2 uur saai en daarna stad in
|
Goed tijd om te douchen en dan studeren :o.
|
Zo. Ik ben weer thuis. Ik ben het laatste stukje echt naar huis gestrompeld, wat er vrij belachelijk uitzag in wat ik aanhad :D Mijn hoofdpijn is alleen nog op de achtergrond aanwezig en zolang ik geen snelle bewegingen maak, valt het met de misselijkheid ook wel mee. Maar godsamme, m'n voeten! Ik was er niet vanuit gegaan dat we uit zouden gaan en zouden gaan dansen. Dus ik had heel leuk hakken van 9cm aan gedaan. Mijn voeten zijn nu een beetje boos op mij, na een avond door de stad wandelen en de hele nacht dansen. :( Maar ik heb ze net met vette creme gemasseerd dus het komt vast wel weer goed. Maar de komende dagen draag ik alleen maar sneakers :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |