![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
O kut deze bus rijdt nog eerst de hele stad door :s
|
Citaat:
|
Btw, ik had vanmiddag een moment van zwakte.
Ik was bij de platenboer om een CD te scoren voor m'n bff en de dudez0r achter de kassa was heel cute en aardig enzo en toen zag ik een poster en zei ik "Hee, heeft Efterklang ook weer een nieuwe?"... en toen heb ik 'm gekocht, zelfs al zit ik totaal zonder geld, omdat die dude er zo enthousiast over was en hij echt best wel heel erg schattig was enzo. [/vrouwmodus] :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mjeh, volgende keer beter! :P
|
Wat een gespam van jullie vanavond zeg :p Ik ben weer thuis. Ik ga nog een halfuurtje woordjes staren en daarna hopelijk heeul erg lekker slapen :o
|
Godver, mist er weer een aflevering van gtst op rtlgemist. Zat ik toch bijna weer op schema
|
Hallo. Nou het mag een wonder heten, ik heb op een PG afdeling gewerkt zonder dat ik geslagen, gekrabt of bespuugd ben vandaag! M'n collega's zijn trouwens wel bespuugd, een kreeg een nogal grote uit de keel geschraapte klodder op haar wang.
En ik ben weer eens ouderwets misselijk :):):):) |
Ik word weer zo godsgruwelijk moe van mijn slechte internetverbinding.
Maar goed, als ik verstandig ben ga ik nu natuurlijk ook gewoon slapen. Alleen ben ik niet zo verstandig... :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
ahahahaw m'n darmen, m'n maag, allemaal in opstand ;(
|
Citaat:
|
he zusje ik lees dat je eftelingpunten spaart? heb je er nog maar een paar nodig of ga je aan een nieuwe kaart beginnen? Anders spaar ik wel voor je mee, heb ze tot nu toe steeds afgeslagen. Ben ook niet van plan naar de efteling te gaan. Ws gaan elmer en ik dit jaar voor ons 2 jarig jubileum naar Six flags/walibi, weet intussen niet meer hoe ze die toko noemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
De Efteling is veel koeler dan Sex Flaggs! :o Nouja, tenzij je achtbanen prefereert uiteraard. |
Citaat:
Citaat:
|
nggg, ik krijg mn projectplan terug van mijn begeleider en het staat vol negatieve aantekeningen :( Bij onze planning heeft ze als enige opmerking geplaatst: "dit is niet haalbaar, hier hebben we het maandag over". Gvd, nu ga ik nooit voor de zomer afstuderen :'(
|
Citaat:
Citaat:
Ja we zijn vorig jaar al naar de efteling geweest. Dat vond ik heel erg leuk, en ik hou wel van achtbanen maar durf zeker niet in alles in six flags. In de efteling gingen we iets van 4 keer achter elkaar in de Vliegende Hollander, en bij het stuk naar buiten ging ik helemaal met mijn hoofd naar beneden en elmers schouder gedrukt, omdat ik dat gevoel in mijn buik slecht verdraag, en toen zei die knakker van de foto's na een paar keer die je aan het eind van de attractie te zien krijgt 'en sta je deze keer wel met je gezicht op de foto?' :D ;x |
Hela! Het is kwart over twaalf en ik ben echt kapot. Dit klopt niet.
|
Citaat:
Moet je in de Goliath gaan :cool: ik durfde dat ook niet en toen heeft Baar me gedwongen en zijn we maar 5x achter elkaar geweest. l is dat niet echt aan te raden :o |
Citaat:
Ik hou wel van achtbanen, een beetje, en ik krijs altijd erg hard en elmer, tja die boeit het uiteraard niks :p |
Citaat:
|
Er is geen flikker aan als je alleen zit te krijsen :eek:
Weet je die kankersaaie bootjes in de Efteling? Barend en ik wisten niet dat dat 20 minuten duurde :D dus na 10 minuten begonnen we maar bij elke bocht te krijsen alsof we om zouden slaan :o |
Citaat:
|
haha, aan de plaatjes te zien zeg ik al no way dat ik daar inga.
|
Ik ben terug van hospiteren! ik ben het niet geworden maar het was wel heel gezellig, nog heel lang bij de buren van changshan gezeten en alles (Y)
|
Citaat:
daar zijn wij niet ingeweest, stonden wel hele lange rijen met bejaarden en gezinnen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Pete :(
|
petemoei?
|
Citaat:
Nee, maar het buikgevoel valt ontzettend mee hoor. Ik dacht ook dat mijn maag zou verschuiven, maar het was eigenlijk best geniaal. En tijd om bang te worden heb je ook niet, want met een poep en een scheet ben je boven :p |
Nee ik doe het niet! Ik durf wel in die ene waar je benen bungelen. En die supermanachtbaan van die ene geniale foto van jou en dat zusje van boy (hoe heet dat kind) is toch ook daar?
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Nikki heet ze. Die wilde cassiere worden, weet je nog :p |
Citaat:
Citaat:
Nee dat afschieten vond ik crappy. En de goliath heeft 2 van die killing stijle shit achter elkaar, is me iets teveel van het goede. Oh ja nikki, en ja over dat ze caissiere wilde worden wilde ik er nog bij zeggen :D Borrelt meteen weer zo'n beeld in m'n hoofd omhoog van een een of ander frans caféetje, en dat die aso's van die toko ineens gingen schoonmaken en opruimen en de stoelen op de tafels zetten enzo terwijl wij er net zaten en ze niet hadden gezegd van leuk dat u langskomt maar we gaan zo sluiten. |
Nou m'n misselijkheid is over, misschien moet ik wat eten, ik heb nl alleen een beetje karton gegeten, wat tofu moest voorstellen met vieze groenten en een klein schepje aardappelpurree. Ik ga even de oven aan zetten voor een stokbroodje gesmolten kaas met tomaat.
|
Citaat:
|
Hoi.
|
Citaat:
Welke Franse toko? Citaat:
|
Ook niet zo eng, maar best steil :o(Y) |
Oh hai.
|
Hoi DP.