![]() |
OMG :cool::cool: zo lekker en zo awesome en zo leuk en ik ben zo blij met hem! *O*
|
Citaat:
|
Gewoon, het tegelijk doen :p
|
Ik heb dan echt geen oog meer voor de film hoor :confused:
|
Nouja film is 1, maar hoe je ondertussen blijft gamen én ontzettend geile seks hebt..
|
Citaat:
|
Citaat:
En gamen? Hoe dan? :D |
met zijn joystick natuurlijk! huhu :(
|
Als wij ooit pauzes nemen, dan is dat vooral om te eten geloof ik :D
|
Citaat:
|
Ik heb dan toch liever het een met volledige aandacht en vervolgens het ander, anders kan ik me echt niet concentreren. :S
|
Waarom de onvriendelijke smileys? Wat een veroordeling.
|
Huh, wat defensief, dat klinkt alsof je er zelf toch je twijfels bij hebt :p Ik vind het alleen maar grappig en vraag me af hoe het werkt, ik geloof heus dat jullie retehitsige seks hebben.
|
Nou, ik merkte dat ik allemaal reacties kreeg van 'nou haha ik doe zoiets niet hoor' en 'wat raar nou weer' en ik dacht, dan kan ik dat soort dingen misschien beter niet op internet zetten. Niet omdat ik er zelf twijfels bij heb, want als ik het niet leuk vind dan doe ik het niet. Maar het leek niet appropriate. :)
|
ik denk dat de meesten hier met name de combi gamen/seks hebben niet echt voor zich zien. niets veroordelends, maar pure interesse. so... enlighten us! :cool:
|
Ikv ind het wel cool! Het zou totaal niks voor mij zijn, maar als ik het zou kunnen (en een vent zou hebben die twee dingen tegelijk kan), waarom niet? Als jij daar toch gelukkig van word?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
okay, okay!
Seks is zo ongeveer het enige waarbij ik kan multitasken :D |
Wat Syori zegt, ik vind het erg knap als je dat wel kan, je combineert wel dan twee heel awesome dingen. Maar als zou ik de concentratie hebben om dan met beiden tegelijk bezig te zijn, dan heeft Vriendje het wel niet. En dat maakt het voorstellen hoe zoiets in de praktijk gaat, een beetje lastig. :D
|
Ik snap het. Nou moet ik zeggen dat ik ook best veel vaker word neergeschoten als ik seks heb dan wanneer ik me alleen op het gamen concentreer. Maar inderdaad, we vinden allebei de dingen awesome, en ik vind het fijner om tussendoor afgeleid te worden door gedachten aan een gave game dan door gedachten aan boodschappen of mijn oma. :y
|
Citaat:
|
Bootycalls zijn leuk, verheug me nu al op vannacht <3
|
Citaat:
|
Up.
Eerlijke commuicatie (Y) :d 'Hmja niet echt he?' 'nah' |
Dat was eh, onverwacht... (y):o
|
In before the crowd:
http://images.t-nation.com/forum_ima...ex_giraffe.jpg |
Damn, ik ga hem echt de kleren van zijn lijf scheuren donderdag. :mad:
|
Dat is gewoon raar, na dat plaatje van Freya :p.
|
:D ik doelde niet op de giraffe!
|
:):y:bloos:(y)
|
Wauw, ik geloof dat ik eindelijk begin te leren het los te laten, wat een nieuwe wereld :eek: het is zo fijn dat ik hem genoeg vertrouw <3
|
Logees, heel leuk en gezellig. Maar ik heb nu wel al 2 dagen geen seks gehad:mad::mad::mad:
Gelukkig zijn ze straks weg(y) |
seksleven is top! vaak genoeg en de laatste tijd meer afwisseling
eerst ook in het bos(aanrader) |
Flinke inhaalslag gemaakt dus ik voel me weer helemaal goed op seksueel gebied :)
|
goed
ik beverdig mezelf eigelijk ook voor de wepcam :$ |
Citaat:
OT; Prima. |
Was deze week ongesteld :(
En nu nog een beetje.. Dinsdag gaat het gebeuren, of ie nu wil of niet! Ik ben ben gefrustreeeeerrdd!! xD |
Het is nog steeds zo fijn. :bloos:
|
hoe kom je eigelijk aan een sekspartner?:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, ik was meer verbaasd over de vraag. Je meent het toch niet serieus? |
Sjongejonge, going solo is natuurlijk weer dra-ma-tisch dus het zou wel fijn zijn als ik over niet al te lange tijd mijn vriendje weer eens van dichtbij zag. :o :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn seksleven is geweldig.
|
Citaat:
|
goed sarcasme yo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19. |