![]() |
Zijn er coulante forumbazen aanwezig? Ik zou graag weten wat hier stond voordat Koffie! zijn post wijzigde.
|
Citaat:
-2 kudos. :( |
Daniel Boissevain met kort haar: -100 punten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe, ik wou het eigenlijk ook al weten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kak, krijg no way mn schilderij op tijd af...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo de koelkast is ook weer schoon en direct ook weer helemaal leeg. Niet dat alles bedorven/over datum was, maar ik gooi gewoon alles weg:o
|
Citaat:
|
Zo, ik ben weer terug van eten en what not. Heb ik nog wat gemist? Behalve nederland 3, want de Foo Fighters = /care.
|
Citaat:
Citaat:
|
Fuck, kortsluiting in m'n hoofd :mad: KutUice :mad:
|
Citaat:
1992 |
Citaat:
|
Phoebe! .sann heeft mij een saaier gemaakt. :(
|
Citaat:
Is het trouwens de olie-industrie geworden, definitief? |
Citaat:
Melatonine slikken helpt natuurlijk wel een beetje, maar alsnog is het dweilen met de kraan open. Dan zoek ik liever een flexibele part-time baan en stap over op dagen van 28 uur. (y) Of ik moet een spectaculaire oplossing over het hoofd zien. |
Zo, ben weer in de bewoonde wereld.
|
Citaat:
Citaat:
Zeg, even iets heel anders. Ben ik de enige die bij die koffiedude het naziknopje (huhu toepasselijk) gebruikt? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ik had hem daarvoor ook al een keer of 3 genaziknopt hoor :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lorelei |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Demensie, dementie, dimensie... WHICH IS IT? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, dat had ik in een eerder topic al uitgebreid verteld: Citaat:
|
Citaat:
Van zaterdagmiddag 14:00 tot zondagochtend 10:00 uur Van zondagavond 18:00 tot maandagmiddag 14:00 Van maandagavond 22:00 tot dinsdagavond 18:00 Van dinsdagnacht 2:00 tot woensdagavond 22:00 Van donderdagochtend 06:00 tot donderdagnacht 02:00 Van vrijdagochtend 10:00 tot zaterdagochtend 06:00 Dus je kunt twee normale werkdagen hebben, en een aantal dagen waarbij je er een halve dag bent. Of twee normale werkdagen bij baan 1 en twee nachtdiensten bij baan 2. Of twee normale werkdagen bij baan 1 en de rest van de tijd spenderen aan freelancen. Valt best te lijmen (y) Al is het niet bepaald 'you spend your weekdays normally', nee :d Ik snap ook niet zo goed waarom dat er zo staat. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |