![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En bahbahbah @ de Kwantum :D-O- |
een tijdje terug had ik iets gekocht bij de media markt, en er stonden iets van 10 fouten in een piepklein stukje tekst op de bon. Toen heb ik ze gemaild en toen zag ik later (toen ik weer iets kocht) op de bon dat ze het hadden aangepast. Maar het was nog niet helemaal correct nederlands. jaja die kunnen er wat van daar.
|
Wat is er fout aan de eerste foto van Sarah?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In de categorie 'variaties op sowieso' las ik gisteren in een mailtje zoizo
|
http://www.encyclo.nl/begrip/geeneens
Ik vind dit niet leuk! :( Sinds wanneer is 'geeneens' correct? :mad: |
Citaat:
|
Geeneens. (y)
Bij een speeltuintje in mijn buurt een bordje: "S'avonds na 20:00 niet voetballen." |
Citaat:
|
ebstrakte kunst :D?
Sowieso :O, ik snap niets van het hele stuk :facepalm: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik lach nog steeds om de 'aso sjaal' :D bloody brilliant <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spygisch? Oke, dat is erg op een erg negatieve manier. Ik dacht eerst dat het een fout gespeld Engels woord is, maar het is dus... ouch...
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, ik wist ook niet dat Pabo voor de basisschool was. :') |
Citaat:
Maar goed, dit topic gaat niet (direct) over het onderwijs. Dus graag on-topic. |
Vandaag in de Plus: het word dan afgeleverd. En op tv: ik wordt. Brrrrr :nono:
|
Citaat:
|
weer eentje van hollands nieuwe. vet triest.
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmja, gewoon, dat ze de klant op een fatsoenlijke manier benaderen bedoel ik
|
Dat vind ik ook hoor. Vooral als je dan begint met 'dhr/mevrouw blabla'. Dan staat het gewoon een beetje gek om daarna met 'je' verder te gaan.
|
Die taalfouten van dat bedrijf zijn inderdaad schandalig. Echt om je voor te :facepalm:.
Citaat:
|
Ik wees het meisje bij de viswinkel erop dat je 'Zeelands roem' zonder apostrof schrijft, vroeg ze: "Hoe weet je dat?"
Wat moet ik daar nou op zeggen? |
Niets zeggen. Wenkbrauwen optrekken, langzaam omdraaien en weglopen.
|
Ik lees nog steeds heel vaak Minke's.
|
Op D&A: weten jou naaste dat je blowt?
Au. :( |
Citaat:
|
HUH -o-. Hoe kan je nou at low spellen als je in law wil zeggen :|.
|
Dat weet geen mens :P
|
:facepalm: Ik dacht nog wel dat ik slecht was in spellen :P, maar dit slaat toch werkelijk alles.
|
Op een gevel van een winkel stond heel erg groot "IVM VERHUISING UITVERKOOP KEUKENS".
Of nouja, de 'Z' stond verkeerd om. Hij was wel hoekig. Misschien hebben ze het aan de binnenkant van het raam geschilderd. Dan nog (n) |
Beste 'intervieuw' ooit?
'De situatie is zodanig erg uit de hand geëscaleerd dat we hun niet meer kunnen helpen' 'Refereert u met hun naar de slachtoffers?' ... |
Citaat:
|
Triple ja? :o
|
Zeg maar gerust quintiple, dit is je reinste verkrachting van onze almachtige taal
|
Laten we eens tellen:
Een tautologie, een contaminatie, een verkeerd voornaamwoord,contaminatie en nog een verkeerd voornaamwoord. Netjes... |
Citaat:
_O_ voor de schrijvers. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |