![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zitten er niet meerdere datakabels bij mijn mobo, kan je ze los kopen? |
Heb mischien een vriendje *O**O**O*:bloos:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Awh heb je nergens zo'n kabeltje liggen joh? Bij je moederbord zijn er toch wel een stuk of drie meegeleverd? Of heb je 'm niet zelf geassembleerd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh huh, de bewolking gaat weg en de zon breekt weer door :D(Y)
|
Hoerenkut-NS, weer geen verkeer tussen Arnhem en Winterswijk, op een paar tyfusbussen na. Godcholera zeg :(
|
En wat een kutweer ook weer. Hitte, benauwd. Kgggr :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel raar dat je er niet meerdere kabels bij hebt gekregen inderdaad, ik geloof dat je meestal gewoon net zoveel kabels krijgt als dat er uitgangen zijn. Heb je een budgetuitgave besteld oid? En zit je 'm nu zelf in elkaar te schroeven? |
Citaat:
|
Citaat:
|
zozo, nieuwe Transformers schijnt zowaar niet kut te zijn. Dat is al een verbetering!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar durf niet te vragen. Hij komt altijd in de kantine percies een tafel van waar ik zit weg zitten en te staren naar mij. Dat zegt toch iets??? Of hij loopt extrategen me aan. |
Citaat:
|
Citaat:
"2 jaar", boeiend. "ik heb bijna verkering" :D:D:D:D :rolleyes: :facepalm: (n) |
Ik denk dat je een beetje voorbarig bent Brenda :o
|
Citaat:
|
Godverdegodver, wat een tyfushitte. :(
|
Het is hier weer bijna stralend blauw, kunnen Minke en ik straks, met een beetje geluk, toch nog op het terras chillen :cool:
|
Maar wat moet ik aaaaaaan.
|
Ja ik zit nog in m'n 'pyjama'. Kan best, om half 3!
|
Zo weinig mogelijk. :D
|
Ah dan kleed ik me niet aan en ga ik gewoon zo :p
|
En ik hoop dat het straks gigantisch gaat storten. Gatver, wat heb ik een hekel aan de zomer. /zeur
|
Godsamme :D JIj en stefenootje moeten een clubje beginnen met jullie zomerhaat. Doe normaal zeg, heerlijk <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nom, aardbeien met basterdsuiker (y)
|
Citaat:
Moet ik alsnog naar de winkel :\ |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
@ BRenda, heeft hij ene facebookpagina? :o |
Citaat:
Voor mij is het echt een ramp. Ik krijg er uitslag van en irritaties. Sowieso verbrand ik al na tien minuten in de zon (zelfs met zonnebrandcrème); ginger, hè? En dat gepaard met koppijn en misselijkheid.. Niet mijn favoriete tijd van het jaar. Ik heb overigens ook hooikoorts, maar dat is gelukkig over. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor die paar euro zou ik gewoon een nieuw kabeltje halen, hoor. Anders zit je weer dagenlang te wachten (en inefficiënt te werken, op je 512MB-RAM-bak :D).
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27. |