![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Gelukkig niet. ::P::P
wat heeft dat ermee te maken??:o |
Citaat:
Maar toen dacht ik aan hoe ik was toen ik 14/15 was :D(N) |
Citaat:
|
jeej modelletjes runnen die 15 minuten per run keer kosten :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit forum is trouwens zo slecht voor mijn portfolio-productiviteit :o
|
Citaat:
Denk het niet, ik heb haar niet meer gezien sinds toen. |
Dubbelposten for the win trouwens :cool:
|
Citaat:
|
Ik maar eens naar de winkel en dan gaan koken.
|
Citaat:
Niet dat het dan opeens een goede anekdote is, maar toch. |
Citaat:
|
Geen zin in om te vertellen. en wat is interresant aan siroop????
|
Zeg, ik was hartstikke braaf toen ik 14/15/16 was :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen drugs, geen alcohol en vooral geen seks :P
Beetje triest dat het nu de jammerlijke waarheid is though :D(n) |
toen ik 14/15/16 was nam ik ook even pauze van dat alles
|
Nou, ik was serieus 19 toen ik voor het eerst een glas alcohol dronk. Drugs & sigaretten heb ik nog nooit gebruikt en spijbelen heb ik pas in mijn examenjaar gedaan, toen het mocht van de leraren :y
|
Citaat:
|
ja, of niet :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Haha, kijk hoe stoer mijn kind is:
|
:D(y) Hoe oud?
|
Bijna 2 :y
|
Citaat:
|
Hahaha faceplant :D(y)
|
Cool :cool: en wat een mooie krullenkop
|
Argh, hondje komt pas om half 2 :(
En mijn moeder is teruggekomen op het Pocahontas hondje, het is nu een Frank (Men In Black) hondje geworden :D ook awesome. Ik ga hem dan ook Frank noemen, ondanks dat dat beest Storm heet :o |
Citaat:
|
Hm, heb niet veel kunnen zien van de afstudeerochtend, alleen joelende gillende mensen en dolblije afstudeerders en het Amerikaans volkslied (horen ja) en cheerleaders en rugby-spelers en huppelende jongens naast een limo. Maar ik werd er een beetje emotioneel van weer :o:D
En ik heb twee fotogordijnen erbij gekocht en een hamer en spijkers. En een vestje. Wel jammer dat alle leukste foto's nu al in de eerste zitten... :o |
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet ook wat lijsten halen; stom dat ik daar gisteren niet aan heb gedacht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het werkt wel verslavend, er passen 24 foto's in zo'n fotogordijn, dus daar kan wel aardig wat in. Oh ja, en ik heb ook nog een foto-etui gekocht voor de foto's die ik wel laat afdrukken maar niet ophang. |
Citaat:
|
Goedemorgen. Weet iemand hoe je ervoor kunt zorgen dat bij een nieuw hoofdstuk in hetzelfde Word-bestand, de voetnoten qua nummering weer beginnen bij 1, ipv door te lopen?
Citaat:
|
ik heb ook een hele doos vol van fotos teon ik klein was. ik moet er nog veel gaan inlijsten of in albums stoppen. nieuw idee voor als we gaan verehuizen, eem muur maken op mijn slaapkamer met allemaal fotolijstjes als collage.
|
Citaat:
Ze heeft dit trouwens minstens 20 keer gedaan :eek: |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30. |