![]() |
Citaat:
|
Citaat:
:D ik heb beide accounts nu hoor, ik weet nog niet welke ik ga gebruiken. Ik ben inmiddels nogal gehecht aan puntjesann :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh jongens, ik kan niet wachten tot mijn nieuwe tv er is <33 :bloos:
|
Ik ga er meteen mee bezig! ;)
|
Dat lijkt me niet echt voorbeeldig fb-gedrag, Geel.
|
Of juist wel?
|
Er staat een smiley achter :p
|
Nieuwe gevestigde orde?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Mké :p @martin
|
Citaat:
Het ging er volgens mij om dat ze Queasy's naam niet mocht vervangen door de mijne, want dan was het nog steeds duidelijk voor wie het eigenlijk bedoeld was en dat mocht dus niet. Je was er zelf bij gisteren! |
Citaat:
|
En eerlijk is eerlijk, er wordt al weken geziekt, op een gegeven moment is het dan klaar. /moraalridder.
|
Citaat:
|
In ieder geval, Dat, echt geweldig dat je daaraan mee doet! :y (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jezus, ik voel me bijna een forumbaas :D Absinthe snapt dat ze een ban heeft en ik snap het ook, iig :y
|
Welk sann gedoe? :o
|
Citaat:
En mijn tenen staan echt krom van dat jip-en-janneketaaltje van die journalist. :s (n) |
Citaat:
Citaat:
|
Hmm. Maar ik maak zelf een verschil tussen flamen op de persoon en een grap over al dan niet domme universitaire studenten maken omdat dat zo leuk in de context past.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, behalve mijn d/t-fouten. Die moeten geheim blijven.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien werd de antinaamzoek al binnen no time door Absinthe ontdekt, dus toen konden ze er niet zoveel meer mee ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
zo mensen, wat een lange dag. ik heb gewoon 8,5 uur gewerkt, een doodnormale tijd voor de overgrote meerderheid van de beroepsbevolking, maar voor mij is het lang.
en nu snel opruimen want mijn buurman komt zo. maar eerst ff een paar trekkies. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*bekijkt banlist*
aiai, ja, het zat er ook een keer aan te komen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Wie is Queasy?
|
Even totaal wat anders :O. Sann, kun je niet dezelfde avatar gebruiken? Ik moet er telkens over nadenken nu :O :(.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38. |