![]() |
Ooh :lampje: je brengt mij op een idee Quis!
Bij ons in huis worden de deuren meestal versierd, want dat is leuk :cool: ik ga een stukje gedicht op mijn deur schrijven :cool: |
Citaat:
|
Nu heb ik er helemaal zin in om dat te doen :bloos: met watervaste stift is denk ik handig en ik weet hoe ik dat er af krijg! Dus dat is chill om te doen :cool:
|
Citaat:
|
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...94643246_n.jpg
Een van onze katten heeft een schoenenfetish :bloos: |
godnakende. Neem je de moeite om 3 webformulieren in te vullen tbv een creditcard; komen ze doodleuk op het einde met de mededeling of je de shit wil uitprinten en op de post wil doen.
WAAROM HEB IK NET DAN AL DIE FORMS INGEVULD :mad: |
Even in dit topic posten want ik wil natuurlijk wel in deel 1500 staan. Trusten!
|
Weltrusten!
|
trusten!
|
Hmmm. Ik denk dat ik dan ook maar ga slapen :O
|
Citaat:
|
Ik ga zo in bed liggen met een boek :y
|
nah, morgen gewoon nog n keer als ik wel een printer in de buurt heb :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh :cool: ik heb een fantastische taak gevonden om nog te doen voor ik ga slapen :cool: we moeten nog een aantal dingen lezen voor een college op dinsdag, maar het is onvindbaar. Dat leest best wel moeilijk, dus ik ga er nu achter proberen te komen wáár ik het kan vinden.
|
Ik ga ook zo slapen. Morgen begint EINDELIJK het echte werk weer. De eerste twee trouwerijen. En dan dinsdag twee nieuwe projecten waar ik behoorlijk zenuwachtig voor ben :o en woensdag weer cursussen waar ik heeeeeel erg hard mijn best moet gaan doen om zieltjes te winnen, want als er niet meer cursisten bij komen kan het hele feest niet doorgaan. :o
|
1500, zozo!
|
*o* Ik heb de eerste gevonden *o*
|
vier uur geleden deed ik heel hard mijn best om niet te maffen in de auto en nu het toch wel tijd wordt om te gaan slapen, ben ik niet moe meer... Ik ga toch maar naar bed denk ik.
|
Oh! Ik denk dat ik het wel eens gevonden zou kunnen hebben :cool:
|
good busy!
|
http://cdn-www.cracked.com/articleim...ipod/shave.jpg
Laten we een scheerapparaat maken die je op je ipod kan aansluiten (Y) |
Seriously :D? Waarom zou iemand dat willen :D?
:cool: nu ben ik heel tevreden, want ik heb iets nuttigs gedaan vandaag. Nu ik dat heb opgeslagen en gemeld aan mijn studiegenootjes kan ik denk ik wel maar eens gaan slapen. En nu echt :D! Weltrusten allemaal! |
slaaptijd! dankjulliewel!
|
Ik snap het ook echt niet :D
Slaap lekker! |
Naar bed, naar bed zei duimelot
eerst nog wat eten zei likkepot waar zal ik het halen vroeg langejan in grootmoeders kastje zei ringeling dat ga ik verklappen zei het kleine ding! |
Citaat:
|
|
:cool::cool: |
Ik ga erheen.
|
Mijn moeder en stiefvader communiceren via hun wall op facebook terwijl ze allebei thuis zijn. Oei. :D(N)
|
Oh en ik heb nog even hardcore geborreld net, met m'n kater :cool:
|
Bikkel hoor, Sann.
Ik ging op visite bij m'n ouders en die zaten weer bij m'n oma, dus toen zat ik ziek bij m'n oma op de bank en zodra ik bij m'n ouders thuis was moest ik kotsen en ben ik in slaap gevallen en nu ben ik alweer even wakker en kijk ik Kamps&Kamps, want dat is tof. Oh ja, en ik heb Bagels met Hummus gegegeten, want ik kreeg gratis een bakje hummus van de shakies, omdat dat eigenlijk weg moest. NOM! |
Het viel stiekem wel mee, een ex collega kwam langs omdat haar ouders in het hotel sliepen en toen heb ik 2 HELE BIERTJES gedronken, poe hee!
|
:eek: holy fuck, alcoholist!
|
Ik zit ook alweer aan de alcohol hoor, ik dacht, dan voel ik me minder brak. :') :') :')
|
Ik lach me echt rot nu om Wart Kamps verkleed als Jezus bij de psychiater, en die een rollenspel doet met 2 laffe poppetjes die hem en God moeten voorstellen en dan ineens een hele slechte versie van Pokerface ertussendoor gooit. :')
|
(8) You must take your sorry ass back to hell (8)
|
15000000!
|
Ik heb vanmiddag nogal hard lopen schreeuwen en nu ben ik schor. Kutvoetbal.
|
Ik was vannacht in de trein ook ineens schor.
Supergeil klonk ik. Maar nu helaas niet meer. |
schor zijn is heerlijk (Y) of verkouden, als je stem opeens de diepte in duikt <3
|
Citaat:
Als ik verkouden ben (geweest) kan ik ook veel mooier zingen. |
Citaat:
|
Nee, nee, gewoon in m'n woonkamer, tegen de tv.
|
Citaat:
|
luud, doel voor jezelf, vannacht nog 5 pagina's storyboarden / tekenen. Kom op!
|
ben ik de enige die nog de oude versie van uitzendinggemist.nl gebruikt?
|
Citaat:
Nieuwe versies van dingen :n |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |