![]() |
Citaat:
|
|
15 graden vind ik ook niet bepaald zomers hoor, Sarah! Wel lekker, maar meer lente weer.
En die muis is een baas. :cool: |
Hallo.
|
Citaat:
|
Ik hoor telkens geknaag onder de tafel, en dan kijk ik, en dan zitten er 2 konijnen minstens 10 cm van de dichtstbijzijnde stoelpoot naar me te kijken met een blik van "waaat? Dat was ík niet!"
|
Citaat:
|
konijnen zijn zo ontzettend gaaf eigenlijk
|
:rolleyes:
|
wat zit jij te rologen?
MEHHH het stopt maar niet met bloeden! MEhhhhhHHH. En ik voel me alsof ik een zware, zware griep heb. Dus maar slapen dan. Welterusten volk! |
Slaap lekker Luud! En dat het bloeden mag stoppen - waar het ook moge bloeden :p :o
|
Het waait best hard.
|
Citaat:
|
Ik werd zomaar geband met als reden: banontduiking. Zomaar!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus je bent gewoon uit het niets gebant voor banontduiking? :eek:
|
Citaat:
|
Dus je deelt een ip-adres met een forumer :eek:
|
Ik ga Be Kind Rewind kijken :o
|
Citaat:
|
PM M@rco even ;)
|
Avond :O
Ik heb tot zonet nog in de UB gezeten :cool: Ik ben niet extreem veel opgeschoten, maar toch :D |
Citaat:
:D |
Nou ja, voor mijn doen ben ik best wel heel ver gekomen, want ik heb 60 pagina's samengevat in 4 pagina's :bloos: dat vond ik wel een vrij geslaagde actie :Y
|
Ik ga maar weer eens aan het werk! Laatste nachtdienst deze maand, morgen en overmorgen heb ik weekend :cool:
|
Sarah! Zou je voor mij een meeloopdag kunnen regen voor Geneeskunde in Nijmegen. :bloos:
:D Grapje hoor! Als je me kunt en wil helpen, heel graag, maar natuurlijk verwacht ik neit dat je voor mij een meeloopdag regelt! :o :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo. Als ik alles heb bijgelezen ga ik lekker slapen :O want morgen moet ik van mezelf vroeg op enzo, om nog meer te studeren :cool:
|
Citaat:
|
Wat moet jij allemaal bijlezen dan? Ik hoef maar van 4 uurtjes bij te lezen ofzo :D:D
|
Omg, Joris, lees je echt álle wsztopics die je gemist hebt? Als ik er meer dan twee gemist heb, dan ga ik dat niet bijlezen hoor! :o /faalfb:bloos:
|
Als ik 5 pagina's heb gemist, lees ik ook vaak niet na. Tl;dr ;)
|
artikel van 40 pagina's en 1 van 10, 6 hoofdstukken in 1 boek, nog 1 hoofdstuk in een ander, nog 2 artikelen en 2 hoofdstukken uit een boek.
alleen dat artikel van 40 pagina's en die van 10 zijn van vorige week, de rest van deze week :D |
Ik scroll alles heel snel eigenlijk :O maar ik kan dan ook übersnel lezen :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tralalalalala wat een leuke avond met papa.
|
Om op schema te zijn moet ik nog lezen:
3 hele boeken (Robinson Crusoe, Gulliver's Travels en nog iets), 3 vrij lange gedichten in het oud Engels, 4 oude verhalen (Beowulf, Charlemange, volsunga Saga, Tristan), 100 blz over filosofen, tig bladzijdes over sociolinguistiek, 3 hoofdstukken over Middel Engels en nog wat opdrachten. Heuj, gaat lekker. |
Citaat:
|
Ik lig 4 weken achter :(
|
Nou ja, m'n homeboi is ook geen student meer, maar thanks voor het opletten! :)
|
Citaat:
|
:laggingbehindboks@iedereen: :cool:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En ja, maar dat komt dus in de praktijk op hetzelfde neer he.;) Plus als ik hier zou gaan neerpennen wat ik op een dag allemaal lees (wat dan geen studiemateriaal in enge zin is) ben ik wel even bezig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59. |