![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, natuurlijk. Maar waar wil je heen? Ik snap ook wel dat er momenteel een grote club mongooltjes in de kamer zitten; als er ooit iets zinnigs uit zou komen zou ik me er wel wat meer voor interesseren.
|
Ik zou graag toe willen naar een politiek die meer gebruikt maakt van de aanwezige wetenschappelijke kennis in plaats van de op dit moment gaande verandering richting fact free politics
|
Vandaar mijn belangstelling voor Monti ;)
|
Integratie, dat is nu eens een mooi onderwerp om nooit meer ter sprake te brengen in de Tweede Kamer.
|
:p zou ik je trouwens ooit kunnen overtuigen om d66 te gaan? :O
|
slaaptijd!
|
|
Hallo! Ondanks slaappilletjes heb ik een erg beroerde nacht, dus ik hoop dat er hier nog mensen zijn die ik kan gaan vervelen!
|
Helaas, het is behoorlijk dood hier :(
|
Aww en dat terwijl ik mezelf ook steeds wakker hoestte! Maar ik kon telkens meteen weer gaan slapen, ik had niet zo'n overdosis aan informatie te verwerken als jij.
|
*O* Er is iemand wakker! Moet je vandaag werken?
|
Stefenootje naamzoek. Dankzij jouw mooie lijstje luister ik nu weer heel vaak Mecano - Hijo de la luna :o :)
|
Zeg maar echt heel vaak haha
|
goeeeeedemorgen!
|
alsof het al niet koud genoeg is, gaan we vanavond naar de icebar in amsterdam :o:D
|
en ik sta 4e op mijamoto's lijstje *o*
|
en slechts 6e op die van stefenootje :'(
|
Welk lijstje? :o
|
het verkapte wie-zou-jij-willen-doen-lijstje op onzin! :y :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Rationeel: ik ben weer op msn, als je nog wel kletsen :o |
Ik haat mijn slaapritme zo ontzettend hard. -o-
|
Citaat:
|
:mad: Lag ik eindelijk een beetje lekker te slapen, gaat die tyfusteringkutwekker af. Ik ben nog zo moe. :(
|
Ik had me opgegeven voor een openbare les vanmiddag, maar misschien moet ik die maar laten schieten, anders houd ik het misschien niet vol vandaag. Ook zonder die les is mijn dag aardig vol en vermoeiend vrees ik.
|
Mogguh!
Lekkah stressen, neem ik al een bus eerder om optijd bij de patentals te zijn, is er de hardste file evar en mis ik de trein. En nu is m'n vader ook keihard aan 't stressen, want je kan niet te laat aankomen op de crematie van je eigen moeder. Kak ov. |
*Knuffels en thee voor Trimm en Lentekriebel geeft*
Ik heb vandaag IQ84 van Haruku Mihawohimo (of zoiets) gekocht. Heeft iemand die gelezen? Is hij leuk? |
Ik ben ook maar Hijo de lal Luna gaan luisteren. Lekker hard, dat filtert een beetje de ernstige onrust in het OLC hier.
|
Thanks, deary!
En ik heb 't niet gelezen, maar volgens mij is m'n boyo er wel fan van, dus dan zal 't wel goed zijn. |
Okee. Dan ga ik nu weg en lezen, doei! xooxox
|
Eerst nog even dit:
Citaat:
|
ik heb een nieuwe favoriete website:
www.thisiswhyimbroke.com http://tiwibzone.tiwib.netdna-cdn.co...og-costume.jpg :D:bloos: |
ik zou serieus alles van die site wel willen hebben :D
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Trimm tvp :cool:
@Aldan: Aww, hoe aandoenlijk. :D Dat gaat 'm vast wel lukken, hoe moeilijk kan zoiets zijn? |
Zo, ouders zijn ff langs-gehopt, met mijn verlate verjaardagscadeautje: een gloednieuwe combi-magnetron! Raad eens wie er vanaf nu op een ongezond dieet gaat van pizza's, kant-en-klaarmaaltijden en popcorn? :o
|
Citaat:
En we zijn weer een paar stapjes verder in de ontwikkeling van mijn presentatie *O*. Het gaat de goede kant op. |
Citaat:
|
En
1. BBQ wat een regen vanochtend, het had net zo goed zware mist kunnen zijn zo weinig zag ik :s 2. Het SNEEUWT!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier regent het.
En ik heb helemaal geen "decembergevoel" :confused: het is gewoon volgend weekend kerst, en die week daarop O&N ;x ik heb nog helemaal geen plannen voor beiden : yay: |
Bleeeeh ik ben vet moe. Daarom heb ik mezelf een vrije dag gegeven, dus ik mag lekker bankhangen en tv kijken enzo (Y)(Y)
|
Citaat:
Citaat:
|
Hier is het ook dan weer natte sneeuw, dan weer regen, dan weer iets ertussenin hoor. Geen dik pak. Maar we hebben wel de bedden hoog gezet zodat de patiënten uit het raam kunnen kijken (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |