![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met illegale versies weet je nooit wat het probleem is want het kan altijd aan de illegale cd, versie liggen, maakt niet uit wat voor een computer, dus je kan er geen antwoord op geven, en aangezien honderden mensen dit proberen, KAN het gewoon niet. |
Citaat:
|
Mijn god moet je dit filmpje zien:
http://no.bs/koin/KOiN/NBrigadeTheStuntsHigh.avi Kan even duren met downloaden maar het is de moeite waard Stunten in BF1942 met TNT :D dan dat filmpje heerscht :D |
Welke verschillende voertuigen zitten er in?
Heeft iemand ook foto's van verschillende vliegtuigen? Ik heb alleen bij mijn maat nog maar kleine vliegtuigen gezien. |
Kijk op de officiele site (staat al in 1e post) daar kun je alle verschillende voertuigen zien :)
|
anders up je een 4 maanden oude thread :)
idd gewoon even op officiele site kijken daar staat vast wel alles uitgelegt :) anders kijk je op fansites, staan vast wel links naar fansites op de officiele sites |
Gisteren op school lan party deze game zitten spelen.
We speelden wel niet serieus dat maakte het zo fijn. Ik had bijvoorbeeld een jeep met van die dynamiet vol gelegd en die bleef erop liggen dan reed ik naar een tank en sprong ik eruit,vervolgens liet ik het gans ontploffen met de detonator. :D Was echt fun gisteren. En dan nog dat we op de vijand zijn duikboot gingen staan en dat hij onder dook enzo. :) Toen reed er een jeep op mij af en op het laatste moment legde ik mijnen neer. :p :D |
waarom zeiden ze dat ze het uitgebracht hadden en waarom nou opeens niet meer?????????? op de xbox is die wel uitgebracht maar die kan je nergens meer kopen???!!!
xxxxx skippogirl :confused: |
Uhh dit is een PC game, niet Xbox :)
Hij is voor PC al uit, zelfs een expansion (Road to Rome) Denk niet dat die uit zal komen voor consoles Is ook nooit gezegd |
hij zou eerst wel komen voor de xbox maar door een of ander conflict (dacht ik ) tussen ea en microsoft heeft ea em gecancelled
|
LoL op de Xbox? nee dat zou eruit zien :/
|
???
|
Xbox mocht willen dat BF1942 erop zou uitkomen :D
het w00ped halo op alle fronten Halo - yippie ca yee met zn 2en in een Jeep Bf1942 - Damn de heavy tank is weg de Sherman opgeblazen en de Bomber reeds weg gevlogen... ok we gaan wel met zn 2en in die jeep dan :rolleyes: 0wnage ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |