![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok niet echt maar ik vind dat een briljante uitspatting van emoties: vuile huichelaar. |
Citaat:
|
Drie lettergrepen, niet niks hoor, voor zo'n oostblokker.
|
Mijn nichtje van 13 maanden noemt haar vader en nick en simon papa.
|
Goedemorgen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Huichchchelaar? :p
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik moet bij mijn achternaam vaak erbij zeggen dat de eerste letter een B van Bernhard is en dus geen W zoals mensen verstaan schijnen te hebben.
|
Waarop iemand ooit antwoordde: "W van Wijnhart?" :'(
|
Ik vind een g en een h vlakbij elkaar gewoon ingewikkeld, en dan ook nog een ui ertussen. Ik kan het wel hoor, maar het is ingewikkeld.
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: laatmaar! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Goedemorgen. :p Wat een vrolijkheid hier. :p
|
Waarom moet de Lidl alto doen met hun tweeliterflessen cola ;x elke keer als ik de fles wil pakken ben ik ingesteld op 1,5 liter en dan doet mijn lichaam hurrdurrtezwaardoesnotcompute en laat ik de fles vallen :confused: :')
|
Citaat:
|
Ik was vanochtend heel erg nipt op tijd en haastig op mijn werk terwijl ik juist zo mooi op tijd was vertrokken. Het probleem was alleen dat ik zo dagdromend zat te fietsen dat ik vergat af te slaan :bloos: en toen dacht ik ineens 'huh, hier ken ik het niet' *achteromkijk* 'oh ik had vijf minuten geleden rechtsaf gemoeten' en toen moest ik terug :( :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zelfs alle paardenwoordenboeken op internet kennen hetniet. Dan zal het wel niet bestaan. :y Of het is Oekraďens. De enige mensen met wie ik ooit over paarden sprak waren Oekraďeners.
|
Kat soms wou ik dat ik lesbisch was. Om met je te trouwen. Mocht ik niet lesbisch hoeven zijn om met je te kunnen trouwen, dan hoor ik het graag.
|
Dat hoeft niet persé. Je mag ook bi en/of rijk zijn. Of heel goed kunnen koken. Of het leuk vinden als ik allemaal dingen op je toepas die ik leuk vind om bij mensen te doen.
|
Citaat:
|
Oh, ik zie nu dat niemand daar nieuwgierig naar was, rare mensen!
|
Nouja ikwas er even stil van.
|
Hm, DILEMMA. Ik moet mijn OV-chipkaart waar nog zo'n 35 euro opstaat opsturen naar het OV-chipkaartbedrijf. Nu dacht ik: aangetekend versturen! Maar dat kost dan wel weer €7,50 :(
|
Citaat:
|
Vowel naamzoek (Y) goede galajurk :bloos: hij is moooooi en hij past heel goed ja :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sterkte to the both of you! |
Wakker worden met een kater (n)
|
@Vowel: Pakje is gearriveerd, maar afgeleverd bij de boerrren omdat ik nog lekker op één oor lag. Grappig genoeg is er gisteren bij mij een pakje bezorgd voor diezelfde boerrren.
@Apate: Zegeltjes binnen! *o* Thanks! @Martino: Ik weet niet of ik het al gezegd heb, maarrrr de mysterieuze 4e zegel had zich verdekt opgesteld in een uithoekje van de enveloppe :cool: |
|
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk studeer ik gewoon Assyriologie, zo heette het vroeger. |
Citaat:
|
Ik lees een Pools sprookje en volgens dat sprookje 'had Machey al lang geraden dat zijn roodbaardige reisgenoot niemand minder was, dan de duivel; immers, hij had al vaak gehoord, dat de duivel in oude, Duitse kleding gekleed onder de mensen verscheen om ze ellende aan te doen'.
Die oude Duitse kleding. :cool: |
Citaat:
'k ga gelijk even zoeken :p |
Het is supersupersuper interessant *o* heel leuk. Maar ik vind het alleen heel erg jammer dat je er niet zo veel mee kan, en daarom ben ik wel een beetje aan het twijfelen.
|
Oké, wat zou je anders willen gaan doen dan?
|
Hey LeMiserable?
|
Hoi pixelvriendjes. Ik ben niet verkocht voor 8000 kamelen.
|
Voor hoeveel dan?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |