![]() |
Citaat:
Dat je het even weet. |
Citaat:
|
Stampen?
|
Citaat:
|
:|
|
Hoi.
|
Goeienavond.
|
Ik ben alweer toe aan vakantie :o
|
Op zich is 50 shades of grey niet gebaseerd op Twilight fanfiction. Het is Twilight fanfiction met alleen de namen veranderd ivm auteursrecht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als kind deelde ik altijd gewoon 1 pizza met mijn zus. Toen we kleuters waren een pizza tutti frutti en later op de basisschool pizza hawaii.
|
Ik kaan met gemak een hele pizza weg en snap eigenlijk niet waarom dat zo moeilijk is.:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Wij moesten net anderhalf uur wachten op pizza. Nou vráág ik je.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet 't dankzij iemand die zelf fanfiction schrijft. Glee fanfiction ook nog. Oh my Christy. :facepalm:
|
Waar gaat het heen met de wereld.
|
Citaat:
|
0,12 cent huurverhoging vandaag :eek:
|
Pizza (Y) Een medium van Domino's krijg ik wel weg, mits ik honger heb. Anders houd ik een half puntje over.
Nu heb ik trek in pizza. |
Citaat:
|
nu heb ik ook zin in pizza en cola.
|
Pizza <3
|
IK BEN SAAI :mad:
|
Citaat:
|
God, ik ben zo blij dat ik geen para ga worden. Tandheelkunde (N) Het ene wat ik er leuk aan vind, zijn de anatomische structuren.
|
Trouwtopic op L&R, mensen *O*
|
Ik moet eigenlijk vanalles doen maar ik heb nergens zin in, meh. Misschien maar 'ns checken hoeveel UWV-dagen ik nog kan opnemen bij m'n managert.
|
:D ik wil best dingen zeggen over trouwen, maar L&R is niet helemaal mijn forum geloof ik :o
|
Ik heb nu geen zin om hele verhalen te typen, sorry :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn eerste post op L&R is ook een feit.
|
Ik denk er exact zo over als sann :o
|
Uiteraard :cool:
|
ik eigenlijk ook wel. Met een prima feestje is weinig mis; jammer dat zoiets pas 'acceptabel' is als men gaat trouwen.
|
Ja dat is, maar goed, ik hijs me wel wel in een mooie jurk en pas me wel aan (Y)
:D Wat een drama wordt dat trouwens, hoe houden mensen zo'n jurk schoon? Ach bier vlekt niet (Y) :D |
Maar waarom zou je trouwen alleen voor het feest?
Dan kan je toch gewoon een feest geven zonder het trouwen, als je dat graag wil. Dan zit je daarna ook niet aan iemand vast. |
Omdat iedereen het dan een big deal vindt en komt :cool: En een feestje ter ere van de liefde vind ik dus wel leuk. En ik zie juridisch ook nog wel een paar voordelen van trouwen.
|
Citaat:
|
Bovendien kun je dan de hele tijd zo doen van HALLO HET IS MIJN GROTE DAG JULLIE MOETEN ALLEMAAL LUISTEREN :bridezilla: :D:D Daar misbruik van maken lijkt me ook leuk :bloos:
|
Citaat:
|
Ik vind het gewoon wel leuk. Bijzonder met zo allemaal van die kleine gebruikjes enzo. En als je aan iemand vastzit doe je iets verkeerd.
|
Ik zou dat nogal een beklemmend idee vinden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |