![]() |
Je bent er helemaal niet :mad:
|
En wat konijnenkeutels opstofzuigen, want mijn moeder komt nog iets ophalen en ze mag best zien dat het rommelig is als we ziek zijn maar als ze ook maar 1 keutel ziet gaat ze weer zeggen dat we de konijnen moeten opsluiten enzo :lisa:
|
AMANDA is gescheiden van haar man, noes!
|
Oeh, en nu komt er een NIEUWE LIEFDE om de hoek kijken. :lisa::lisa:
|
Wie is Amanda?
|
Citaat:
|
Guise, hoe lang zijn bloembollen houdbaar? Niet voor consumptie uiteraard want ik verwacht geen oorlog binnen nu en 5 jaar hier, maar zodat er iets uit komt wat er uit hoort te komen. Ze hebben altijd comfy in kranten gelegen, in een koele, donkere plaats waar soms een knisperend fris briesje doorheen tetterde.
|
Help me, de thermostaat reageert niet meer en het is hier bloedheet. Ik heb hem vannacht lager gezet en toen ben ik naar bed gegaan. Nu staat er geen temperatuur in beels, alleen links een vlammetje en rechts een batterijtje (en die is niet leeg of whatever :p). De off-knop ingedrukt houden werkt niet. Help me!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar bakken met boter of olie is toch juist extra nomz :confused:
|
Ik ben blij als ik dat kut huis uit kan en op mezelf kan gaan wonen. :bob:
|
Dat zei ik ook toen ik 16 was, en kijk me nu, ik zeg het nog steeds.
-o- |
Citaat:
Vannacht had ik flinterdunne crêpes gemaakt, zo dun dat ze een beetje doorschijnend waren. Gebakken zonder boter, want ik wilde de pan testen. Maar vastplakken ho maar (y) |
Para zullen we een keer samen ontbijten?
|
Of brunchen :ertur:
|
ja *O*
|
Mijn vriendje ligt alweer te slapen. -o-
|
Fijn, werken terwijl het weekend is :(
|
*o* Een van mijn coaches gaat met me mee trainen :cool:. Dus nu hoef ik niet meer alleen *o*
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Nee, die traint zelf al 5 keer per week. Ik denk dat als hij nog meer zou gaan trainen dat hij dan ongeveer dood zou gaan.
|
Oh, nu een chagrijnig vriendje. 'Waarom bleef je nou niet bij me liggen :('
Ja hallo :( moet ik een beetje de hele dag in bed gaan liggen alleen omdat hij schijnbaar zo moe is. Daar word ik alleen maar veel meer moe van :(:D(N) |
Citaat:
|
Zo, ik heb weer een puntje :cool:(Y)
|
ik heb 't voor elkaar!!!!
hier is de bb ping van ARMIN VAN BUUREN!! Kusjes op deze manier heb ik backstage passes kunnen regelen doe er je voordeel mee! |
privacyschending voor Armin van Buuren. Wie weet is het fake ping.
|
Citaat:
Citaat:
|
Fixeddddd.
|
kusjes :D
bb ping is toch blackberry ping?! |
Ja :p
|
Dan is het goed, ik begon al te twijfelen.
|
Ik ben een beetje boos op mijn vriendje, maar ik vind het stom om er nu nog over te beginnen :herp: /v-lid
|
Tja een relatie heeft ups and downs.
|
Het heeft onophoudelijk gesneeuwd de hele dag en nacht. ik wil lente en korte broeken en t-sghirts en zon en vakantie en en en..
|
Tja het weer heeft ups en downs
|
:D:D
|
Citaat:
|
:D
|
Citaat:
vandaag alleen downs. |
Ja, hier is het weer ook een beetje meh.
|
Citaat:
|
Ik probeer de vogel een fluitdeuntje te leren, maar ze zit me elke keer glazig aan te kijken :herp:
|
:D:D:D
Hij houdt mischien niet van fluiten. |
Zij :p en jammer dan :mad: FLUITEN ZULT GIJ!
|
Pardon. Mischien moet je belgisch praten tegen haar.
We krijgen morgen bezoek. *O* |
Wát een falers. Ik kijk naar de livestream van een roeiwedstrijd maar hij werkt constant niet. FAAAAAAAAAAAL.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38. |