Mutant_oud |
24-05-2013 16:49 |
Citaat:
Ingegerd schreef:
(Bericht 33153386)
En een collega vertelde dat ze op een andere groep flink moeten bezuinigen. Ze stonden daar al met twee man op elf cliënten, zowel 's ochtends als 's avonds, en nu moe er zoveel bezuinigd worden dat ze waarschijnlijk nog maar twee mensn per dag inplannen -één 's ochtends en één 's avonds. En er moet op die groep zo snel mogelijk 72 uur per week minder ingepland worden. Dat belooft nog wat voor bij ons. Volgend jaar moeten er waarschijnlijk 250 mensen uit.
|
Is overal zo. Vorig jaar in het ziekenhuis op Heelkunde, stonden ze 's nachts met 1 verpleger voor meer dan 30 mensen. En daar waren mensen als ik bij die niet zelfstandig naar het toilet konden, mensen met veel pijn en beperkt door een operatie. Je mocht ze ook niks vragen, alles wat moest gebeuren, moest voor 22u gebeurd zijn, want de nachtverpleging had daar geen tijd voor en dat is dan ook niet gek.
Overdag waren er meer verplegers, maar die waren al zo afgestompt en chagrijnig dat je eigenlijk uitkeek om een stagiaire te krijgen die je hielp. En ik weet niet of ze daardoor fouten maakten (de verplegers) of omdat ze gewoon geen care meer hadden, maar met je blote handen aan wonden van iemand met de ziekenhuisbacterie willen gaan prutsen :eek: Het was maar goed dat ik nog een beetje verstand had.
Citaat:
Haubenmeise schreef:
(Bericht 33153405)
Ik koop trouwens ook nog steeds cd's en dvd's; downloads uit illegale bron doe ik niet aan. Daarnaast heeft het ook nog weleens een zekere meerwaarde om bijvoorbeeld een bepaald album in fysieke vorm te hebben, tegenover alleen de muziek op Spotify.
|
Ik koop nog DVD's. CD's eigenlijk niet meer, want er zijn geen CD-winkels meer buiten de FRS en die hebben niets dat me nog kan boeien of ze zijn nog steeds stikduur.
Daarnaast ben ik in het verleden zo over de zeik gegaan omdat ik als fan meteen de eerste dag van uitkomen een CD had gekocht en dat er een half jaar later een Limited edition met extra nummers op de markt werd gebracht dat mijn enthousiasme toch wel stevig bekoeld is. Neemt niet weg dat ik nog wel gekocht heb, alleen niet meer op de dag van uitkomen tegen de volle prijs :D En veel CD's gekopieerd.
Citaat:
Turk February schreef:
(Bericht 33153434)
Ja, ik hou wel van de collectie als pronkstuk in de kamer. Maar als ik alles op mijn pc ook fysiek had, zou ik een extra kast moeten kopen.
|
Ik denk dat ik een kast van een huis zou moeten kopen dan. Mijn fysieke collectie media beslaat op dit moment al een muur. Boeken nemen ook een halve kamer in beslag.
Citaat:
Quintiano schreef:
(Bericht 33153586)
|
Ik herken het vooral in mijn eentje. Met mijn flag captures behind the enemy lines. En als ik die vlag nog te pakken kreeg, echt een mierennest van teamgenoten opeens :D
Citaat:
MargotTenenbaum schreef:
(Bericht 33153603)
Ik wou dat ik goed was in dat soort spelletjes, maar ik word altijd binnen twee seconden afgeknald.
|
Ik was niet bijzonder goed in schieten, maar ik had andere kwaliteiten die werden gewaardeerd.
Citaat:
Etmakas schreef:
(Bericht 33153614)
Hallo. Ik had net een sollicitatiegesprek en ik mag een keer komen proefdraaien. :yeah:
|
*o*
|