![]() |
Wat vonden jullie van de nieuwe Hunger Games film?
|
Zonde van mijn tijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Marco polo is ook maar zozo.
|
Citaat:
|
Wel veel nonfunctioneel naakt (Y)
|
Ik heb gisteren Mommy gezien (y) Komt in mijn top 5 van 2014.
|
Serieus? Ik vond die jongen fantastisch, maar verder toch vooral een vrij vervelende film.
|
en ik viel erbij in slaap. Goed acteerwerk maar het gingmaardoorendoorendoorenzzzzzzz.
|
En al die pretentieuze keuzes, zoals het beeldformaat enzo. En de soundtrack was echt om te huilen. "Ja, laten we nu een scène doen op Wonderwall, de volle 4 minuten" en Dido en andere kutmuziek.
|
oh ja, verschrikkelijk ja :D werkte bij mij op de lachspieren.
|
Hart of dixie
Echt leuk :D Voor vrouwen dan hè |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
+ vraag voor iedereen: wat is je film en serie top 5 van 2014? Die van mij Film 1. Leviathan 2. Under the Skin 3. Birdman 4. Mommy 5. Heli Met nog een eervolle vermelding voor Maps to the Stars Van series kan ik geen top 5 maken, ik heb dit jaar eigenlijk niets gezien. Ik vond You're the Worst wel aardig, maar zeker niet top 5 waardig. |
J'ai tué ma mere heb ik wel gezien, maar is totaal niet blijven hangen :o
Mijn top 5 is behoorlijk anders 1 Boyhood 2 Pride 3 Wolf of Wallstreet (want die draaide hier pas in 2014 dus die telt nog mee) 4 Her 5 Wild Tales (Eervolle vermelding voor o.a. Whiplash en The Grand Budapest Hotel) |
Citaat:
Vond Maps wel aardig; maar niet van het niveau dat het blijft hangen. Wil zelf Birdman nog zien en misschien dat ik me nog waag aan Under The Skin. |
Citaat:
|
Ik ben dol op Boyhood <3
|
Ik moet er nog een paar zien voordat ik aan een lijstje begin; dus mijn Top 5 / Top 10 volgt in het voorjaar van 2015 :P
|
Citaat:
Wolf of Wallstreet was inderdaad ook echt te gek (Y) |
The dawn of the planet of the apes,
:lief: |
Citaat:
:herp: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Iets minder Die Antwoord, iets meer Johnny 5 |
ohja, tijd voor een 2015/2016 topic.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb nu de eerste aflevering opstaan en het is fantastisch :D |
Citaat:
|
|
oei, ziet er lower-budget uit dan verwacht :o maar de boeken zijn vet dus wil het sowieso zien (y)
|
Heeft iemand de 1e aflevering van 12 Monkeys al gezien en wat zijn de meningen erover? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pilot van Man In The High Castle ook maar eens binnenharken (Y)
|
|
Citaat:
|
Jadarüm
|
Citaat:
|
Paar dagen geleden The Babadook gezien. Best aardig.
|
slowboat, Broadchurch S1 (Y)(Y)
|
David Tennant :lief:
|
Welke serie raden jullie mij aan? Ik ben op zoek naar een nieuwe om te volgen, maar alles valt een beetje tegen tot nu toe :o
|
Sesamstraat
|
Citaat:
Als ik naar je leeftijd kijk dan zijn series als Awkward., Gilmore Girls, Glee, Gossip Girl, Pushing Daisies, Don't Trust the Bitch in Apartment 23, The 100, Degrassi TNG, Hart of Dixie, Charmed, The Vampire Diaries en Ravenswood wel dingen die je kunt proberen :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09. |