![]() |
Ik heb heel veel zin in drankjes en spelletjes, maar het lijkt wel alsof letterlijk iedereen out of town is :bob:
|
Wanneer ga je naar Koopeenwaggie?
|
Over een week, maar ik kom maandag of dinsdag ook alweer terug.
|
Jeetje, das kort!
|
Ja, schone opa en oma zijn 60 jaar getrouwd, dus ik word verwacht. Anders was ik lekk0r thuisgebleven :bloos:
|
:Cool: Blijft dinges daar nog ffkes?
|
Tot het einde van de maand ofzo #broekuitopjehoofdnaaktdansjesdoorhethuis:cool:
|
Jort had bedacht dat we Guitar Hero moesten doen en Martijn en ik hebben iedereen zo kkhard gepwnd. Jort zo; Jaaaa we gaan gewoon op Expert spelen, na acht keer waren Bram en Joshua en hij nog steeds aan het falen en Martijn en ik spelen zo alle nummers van het eerste leven met 4 a 5 sterren achter elkaar uit :cool:
|
Guitar hero lijkt me poepie moeilijk
|
Citaat:
Wii Sports is leuk. |
De wii is niks voor mij. Vindt het een uurtje leuk.
|
Citaat:
De keren dat ik met de remote tegen de trap klopte kan ik gelukkig nog op 1 handje tellen. |
Nog 35 minuten tot ik een week lang 16u per dag politiek correct moet zijn, lachen, grapjes maken entertainen en lief doen in het algemeen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toch vind ik dat je ergens een keer "Anne Frankly I did nazi that coming" moet zeggen.
|
Er zijn vrij veel joden bij :D
|
Citaat:
Ik was gisteren op de diamanten bruiloft van de opa en oma van H. En oooooooooohmijngod, ik ga je 1-8 onder het genot van zeker een biertje of 3 een machtig mooi verhaal vertellen over familieintriges, hoe disfunctioneel het geheel is en hoe zijn tante met echt het meest idiote verhaal ooit kwam over MIJN leven met H. en hoe zij en haar (ex)man ons konden helpen, en dat de ouders van H ons echt te slecht behandelen.... Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit wat me is overkomen :D(n) |
Klinkt goed :d
|
Hmm tot zekere hoogte. Het de afgelopen jaren van de zijlijn bekijken was beduidend beter dan er ineens zelf in betrokken worden :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zoef, pief paf poef, ik heb met een gun geschoten.
|
Pief paf poef, wat ben je toch een boef!
Maar :cool: op en baan, of ergens in de woestijn? |
Op een baan ja! Was lachen.
|
Vond je het eng? :o
|
Neuh.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jij bent toch wel net zoals Texanen tegen het homohuwelijk, Pr0xy?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
DEZE TOPIC IS VOOR DE DAGELIJKSE BESLOMMERINGEN DIE ZOEF EN IK BELEVEN, GA WEG ANDERS STUUR IK MAAIKEPUNT OP JULLIE AF
|
Maaikepuntfourtyfive?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19. |