![]() |
Zwarte boxershort van een of ander merk.. weet alleen dat ie best duur was :o
Zwarte noname sportsokken Zwarte Adidas SLII leren sportschoenen. Zwarte CARS (ja CARS ja) spijkerbroek. Rood Nofear t-shirt met een erg foute drakenprint op de achterkant. Zwart Esprit horloge. (draag ik ook haast nooit) |
lichtbruine dockers met scherpe vouw
wit niet zichbaar hemdje lichtroze getailleerde blouse Benetton daarover een donkerblauwe trui met diepe v-hals en kraag Polo Jeans donkerbruine leren laarsjes met punt en smalle hak en buiten (ik komt net uit R'dam): donkerblauwe kasjmiere jas en een donkerbruin leren tasje van Claudio Ferrici |
wit shirtje Oilily
lichtblauw/wit gestreepte blouse RL oud versleten roze rugbyshirt Gant van mn zusje :p oude spijkerbroek Diesel gele Timbs haar in mini mini hoog knotje vandaag de laatste tentamens gehad :):) |
Citaat:
|
elmosloffen, elmo pyamabroek en elmo tshirt :p
|
zwarte rok zwarte cure trui beenwarmers en schoenen
|
Een witte cupido boxershort en een groen/wit gestreepte badjas en bruine Globejes :D
*lol* Ff douchen en dan naar mn zus en dan vanavond naar Beef :D:D:D:D:D:D:D |
* Zwart hempje H&M
* Wit katoenen getailleerd bloesje Benetton * Donkerblauwe spijkerbroek van Diesel, met versleten lichtblauwe plekken op de bovenbenen, en een wijduitlopende pijp *nieuw!* * Zwarte leren puntlaarzen tot net onder de knie met een vrij lage hak * Hier naast mij ligt een donkergroen gebreid vest van Only voor als ik het koud krijg :\ * Haar in een staart met wat losse plukken * Lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara * Zilveren horloge |
Emmmm, Blauwe stuka broek, blauwe adidasjes, blauw adidas jasje :) *me = blauw*
|
- haar los
- blauwe bh - wijde trui - joggingsbroek - gewone onderbroek - sokken - sloffen En ja, ik ben sjagrijnig of hoe je dat dan ook godverdomme schrijft (kutwoord) en ik kom net uit de regen en ik kreeg een bekeuring in de tram :mad: (n) |
spijkerbroek
wit tshirt rood/donkerblauw rugbyshirt blauwe sokken |
(het nog steeds gewone donkerblonde) Haar los, zwarte 'skate' broek, blauwfluwelen t-shirt en en blauwe sokken (ja, het past allemaal goed bijmekaar :D ) En een ketting
http://217.27.2.76/productimg/840659.jpg Alleen issie nietzo mooi meer :) |
vandaaag:
een spijkerbroek van levi's een blauwe polo van RL een stom paars/blauw vestje van de H&M ondergoed.. jajaja haar in staart/knot mascara, eyeliner uuhmz horloge ringen |
- zwarte trui (Yankee Dump)
- rood LLshirtje (Lowlands) - paars/roze bh (Zeeman) - roze/oranje string (H&M) - wijde spijkerbroek (Britain) - blauwe kniekousen (Hema) - bruine vansjes (Britain) |
vanmiddag:
zwart/witte voetbalsokke zwarte docs 3/4 rok rode trui nou: zwarte docs geen voetbalsokken 3/4 rok paars hemdje 3/4 rood bloesje paarse stropdas bleuh... *geen zin* |
Citaat:
(ok, al een uur of 8 geleden, mja) - wijde spijkerbroek - donkerblauw truitje met lange mouwen - lichtblauw truitje met korte mouwen - blauwe enkelsokjes - roze slofjes - haar in knotjes - blauw/zilver ringen, armband, oorbellen, zwarte mascara, eyeliner, lichtblauwe oogschaduw, doorzichtige lipgloss. |
roze sportbroek adidas
donkerblauwe longsleeve witte longsleeve donkerblauw/witte puma's Maart goes sporty.. deze dag loopt NIET volgens planning en dit zijn op de schoenen na dan ook NIET mijn kleren. |
timberlands
donkerblauwe spijkerbroek G-star wit t-shirt lichtblauw geruit overhemd rode longsleeved polo en net nog een donkerblauwe windbreaker van rl aan |
- een strakke, witte spijkerbroek
- een lichtblauw truitje met sterretje - witte string, blauw bh - witte enkelsokjes - grijze sloffen - haar in een klein staartje - doorzichtige lipgloss, zwarte mascara, eyeliner, lichtblauwe oogschaduw. - zilveren ringetjes, zwarte ketting, zilveren horloge en armband, blauwe oorbellen *ben vroeg vandaag* |
piepklein roze stringetje waar ik net mee uit mijn bedje gerold ben (ik weet het, helemaal tegen mijn principes, maar het 'moest' van Joentje) :rolleyes:
|
-Cremekleurige pyjamabroek met lichtbruine, donkerbruine en blauwe hondjes
-Groene jip en janneke nachtjapon met blauwe mouwen Joehoe! :) |
Maar weer even updaten:
*rode adidas-superstars *blauwe sokken *blauwe "skate-broek" van Stuka *zwarte riem met rode hartjes (= lief :)) *licht roze/grijze/verwassen onderbroek *witte bh *zwart truitje met 3/4 mouwen (ze horen lang, maar ja :D) met zilveren spinnenweb erop *blauw t-shirt met groene mouwen eroverheen *rood vest met chapuchon (omdat ik het koud heb, maar ik zweet me kapot.. lang leve hormonen!!!!! :|) Haar zit los sieraden: horloge, ring uit Berlijn (goeie en zeeeeeeeeer slechte herinneringen aan..), zwart touwtje met roze tribal-achtig ding, kettinkje van rood en gele kraaltjes, roze strass oorknopjes.. Niet echt boeiend.. |
- rode pantoffels (Marskramer)
- witte trainingsbroek Mexx (Alfi Sport) - paarse string (Hema) - paars/roze bh (Zeeman) - paarse longsleeve (Kruidvat) Die broek wissel ik nog wel om voor een normale hoor :) |
Donkerblauwe baggy broek
Roodzwart adijasje met hele grote kraag die ik gister weer van olga heb terug gejat Regenboog vliegtuigstoelklik riem. Een termohemdje roze met de pinkpanter erop Een indische shawl (glittters!) |
Rode bandplooi Steppin' Out.
Wit t-shirt. Donkerbruin/lichtbruin/beige geruit overhemd Hema bij m'n vader uit de kast gevist. Lichtbruin met donkerbruin geruite sokken. Bootschoenen van Bommel. |
Goedemorgen.. :)
lichte iets strakkere Dockers d2 donkerbruin hemdje Xandres helderblauwe getailleerde blouse, omgeslagen manchetten Polo Jeans donkerbruine leren laarsjes met punt(ik ben er zo blij mee joh ;)) Veder: zilveren zieraden + DKNY horloge, beetje mascara en lipgloss op, haar rommelig opgestoken |
driekwartsbroek
roze sokken vans ondergoed roze-oranje gestreept t-shirt [zie je niet] knalblauw verdrinkvest grijze sjaal los haar, beetje make-up, wit hoofd :confused: , en 1 koude hand :| |
vale skate broek
met zwarte trui rose sokke zwarte skate schoene met groene veters armbandjes om haar in een staart :) |
- grijs/blauwe spijkerbroek, laag model met iets uitlopende pijpen Diesel
- roze hemdje H&M - roze/wit gestreepte blouse RL, geknoopt - roze ondergoed - roze enkelsokken Eigenlijk moeten er nou ook nog roze All Stars bij, maar mijn hondje vond ze erg lekker :(...dus dan maar bruine laarsjes TH. Straks de stad nog in (y). |
kinder h&m kniekousen
grijze vans zwarte ribbroek blauw lange mouwen truitje daarover zwart met oranje ster korte mouwen truitje armsok gemaakt van kinder h&m sok stel armbandjes |
- haar in een 'rommelknot'
- blauwe bh (uit New York geloof ik) - wit met blauw truitje met een tekst die verkeerd is (H&M) - beige vest met grote kraag (H&M) - paarse string met zilver katje erop (jaja, poesje op mn poesje :rolleyes: ) - lichtbruin/beige ribbroek (H&M) - 2 kleuren groene riem (H&M) - grijze sokjes Goh, een H&M dag vandaag. Mn vaders vriendin zei dat ik er hip uitzag :D |
donkergroene ribbroek
zwarte trui met brede smalle hals en gebreide mouwtjes mad caddies trui omdat ik het koud had dr over.. wit ondergoedjes |
Wat boeit het wat je aan hebt? Leest iemand eigenlijk de posts van anderen?
|
Citaat:
zie ik deze boven me :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-een zwart shirt met lange mouwen
- daaroverheen een placebo t-shirt - een blauwe wijde spjkerbroek - m'n handschoentjes natuurlijk weer :D (zoals Hidde zo mooi zei:"Echt BBB fietshandschoentjes" :D) - zwarte enkelsokjes -m'n bril, ik was te lui om m'n lenzen in te doen - een kettinkje met een pentagrammetje dr aan da was het wel zo'n bjte |
- zwart fluwelen rokje met split
- zwart spagettitopjedinges - net zwart truitje met 3/4 mouwen - zwarte panty - afgeknipte regenboog-handschoentjes ..tot zo ver is het nog min of meer aan te zien, maar verder heb ik ook aan: - zwarte tot over de knie woontrui zodat het net lijkt of ik geen rok aanheb en waar ik dus ontzettend mee voor lul loop - erg warme maar ook erg lelijke oranje/gele harige sjaal *komt net teruggerold van meeting* Ik zie er niet uit en ik stink helemaal naar orgiemensen en sigarettenrook van het coc. :D |
zwarte sokken, blauwe boxer, trainingsbroek, T-shirt. (bril op)
|
- oude versleten kapotte spijkerbroek
- wit t-shirtje - versleten rode longsleeve polo - rode Gaastratrui - blauwe Burlingtons - brak hoofd Oh yeah, het is zondag (y). |
ehm knalblauw vest
skatebroek roze-oranje gestreept shirtje gestreepte sokken zwarte onderbroek witte bh :| raar hoofd |
nog niet aangekleed
(waarom antwoord ik dan... tja) |
boxer
spijkerbroek tshirt oranje polo |
wreed wijde broek,
trentron x trui veel kettinkjes, 2 aan me broek, 1 aan me nek, en 2 om me polsem :P |
- roze gestreepte kniekousen (H&M)
- zwarte Ésjes (Emotion) - nette zwarte wijde broek met persvouw (Shoeby) - blauwe string (Jola) - paarse bh (Zeeman) - roze longsleeve met vanalles en nog wat er op (Only) - roze vest (Only) |
eehm skatebroek, nirvana shirtje, ondergoed en pantoffels!
|
-Zwart ondergoed
-Zwart truitje met 3/4 mouwen -Zwart Nirvana-truitje met korte mouwen eroverheen -Rood/zwart gestreepte trui met lange mouwen -Zwarte ribbroek met wijde pijpen -Zwarte sokken -Rode afgetrapte all-stars gympjes -Haartjes los (gister zwart geverfd :) ) |
Zwarte sokken
Blauwe boxer met heer Bommerl er op Donker blauwe broek, model wijd uitlopend Vaag t-shirt LS die op een pyama lijkt aldus mijn lieftallige zusje |
witte sportsokken adidas
wijde pants aem'kei wit t-shirt rode polo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27. |