![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een gepunk.. eh.. ik bedoel gezwam :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok ...
Niet gedacht dat dit topic zo hot zou worden dames, 2de deel dan maares online gooien, ik verzin wel een leuk openingsbericht ;) Op het einde ging het echt nergens meer over hoorde ik al wel, maar toch wat goede ideeën opgedaan dank julllie hartelijk allemaal die een bijdrage geleverd hebbuh ! Wat voor vragen ik nu weer heb over punk en bands komt welles een keer in topic nr. 2, Keep up the good work ! |
Citaat:
|
niet? ... keej als je graag betaald wil worden voordat je wat doet, ik heb je nix gegeven voor de reactie :confused:
|
Citaat:
So Keep up the good work! |
Meen je? Ehm volgens mij moet ik de regels maares doorlezen hierzo, ik dacht dat ik me voorbeeldig gedroeg .
Maarum 5 euro --> is genoeg voor 20 mb webruimte + T3 connectie + 2GB traffic. Lijkt me sterk :D |
Citaat:
|
we dwalen van het onderwerp af ;)
|
Citaat:
|
Quote dan ook zonder mijn smily --> scheelt weer servergedoe. Zo zie je maar weer, een beter milieu begint bij jezelf,
Ofwel: de maatschappij dat ben jij ; ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de beste punkband is NOFX!!! Maar uit jouw rijtje Millencolin.
|
ik vind het allemaal behoorlijk klote, maar het is ook niet mijn ding eigenlijk.
|
Hartelijk dank allemaal, de meningen zijn verdeeld maar ik heb zeker wat goede tips gehad !
|
luister standaard naar no use, sugarcult, en millencolin
die andere vind ik allemaal niks... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32. |