![]() |
geeft nie hoor!
had ik zelf ff beter moeten kijken he wat een doos is ze he?bijna zielig! |
Citaat:
Ik vind het achterlijk dat je je op een bepaalde manier moet kleden "om maar geen jongens achter je aan te krijgen". Dan kun je ook zeggen dat je niet meer langs de bouw kunt lopen omdat je op die manier de kans vergroot dat er een baksteen op je hoofd valt. Als je verkracht wordt dan komt dat doordat iemand in je omgeving gebrek had aan sex, als er een baksteen op je hoofd valt dan komt dat doordat de bouwvakker parkinson had of even niet oplette oid. Als je op die manier gaat redeneren dan kun je zo ongeveer elke situatie in je leven gaan verbannen, omdat er iets zou kunnen gebeuren. Als je je bloot kleedt dan betekent het niet dat je iets uit wil lokken, of dat je gefrustreerd bent, of dat je onzeker bent over jezelf en dat wil verbergen. Het betekent gewoon dat je het mooi vindt. Punt. Citaat:
|
Wat mij opviel is dat JesusLovesYou binnen 4 posts exact wist hoe je moest quoten, waar alle soorten topics zaten, en bovendien verdomd snel reageerd op alles.
Maar dat is slechts mijn mening. Ontopic: Lekker belangrijk. Fatsoen is bedacht door mensen die dat nodig vonden, er is geen maatstaf voor fatsoenlijk. En mensen die voor andere mensen bepalen wat wel en niet kan, zijn kortzichtig imho. |
Citaat:
(kbedoel, wat valt er nou aan te leren? het spreekt allemaal voor zich imo op dit forum) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed tzou me niets verbazen als 't iemand undercover is :) |
Citaat:
|
Das waar... Ik denk dat ik maar een boedhistische nickname neem en iedereen daar over ga vertellen. Of een Elite-moslim.
Of euhhh....weet ik veel. Maar goed, verder weer ontopic. |
@ jesuslovesyou, op veel afbeeldingen in mijn godsdienstboek zie ik jesus rondstuiteren in een wit lapje waar ook veel van zijn lichaam bloot bij is.
Dus dat verhaal dat god dat niet zou goedkeuren gaat niet op, zijn zoon liep er immers ook in. Kan je trouwens geen betere tijdsbesteding vinden, of was je je oude nickname gewoon zat? Blote kleding staat niet gelijk aan sletterige kleding, een classy jurk met decolaté en split is wat anders dan een wit syntetisch truitje wat praktisch alleen je tepels bedekt en een ienie mienie rokje. |
Ik loop er graag zo hoerig, sletterig en dellerig bij als maar mogelijk is (y) :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan gaaaaan we overstapppppppen op de *tja wat* Ja wat wordt het nieuw überhippe drankje? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: MIJN VENT, zul je bedoelen! :D |
Citaat:
*rent in paniek naar spiegel* where has this world come to?? :( |
Citaat:
Excuse me mister :p |
Citaat:
*geeft zoen om 't goed te maken* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is nog niet te laat? Waarvoor? Om je te bekeren? Dat kan ook nog wel op het punt dat ik dood ga hoor :rolleyes: En kan een jongen normalitair niet dat soort taal uitslaan? Waar woon je? De veluwe? Grow up :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik geef toe, in het begin wist ze het nog wel geloofwaardig te brengen, maar nu begin zelfs ik sterk te twijfelen :p
|
Citaat:
Als je niet homo was zou ik een orgie voorstellen. :D |
Citaat:
|
|
k wil dat tasje :)
|
Citaat:
|
Citaat:
En als we dat nou ook aan Suilong zie fototopic vertellen dan is ADHD'tje ook blij. :D |
Citaat:
|
:D
"t wordt weer lifestyle orgie time :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|