![]() |
Citaat:
Citaat:
|
typische weekend-luiheid
zin in winkelen even weg van alles gezellig alleen cd's kopen :) |
Citaat:
*maar, gister dat ene niet gedaan, ookal wilde ik* |
Verhuizing. 1 mei. Joy. :rolleyes:
Oh, ja, heb de keuze wel zelf gemaakt enzo, de mensen die constant op me hebben ingepraat niet meegerekend.. Wat als het nou fout is? Opluchting, twijfel, verwachting.. *hoopt heel hard op een happy end* |
Citaat:
Gewoon er vollop voor gaan! Dat is beter dan blijven twijfelen! Go Mastodont! :o ow en mail terug, ik zit al weer eeuwen lang te wachten. :mad: :p |
verward hoofdpijn, mou lui, geen zin huiswerk, school moe, ...verdomme klote kwaad ... waarom? waarop..
|
- moe
- vies (ja, van paarden word je vies) - morgen belangrijke dag - waarom hangt m'n leven af van 50 minuten - dom - DOE NOU EINDELIJK WAT JE MOET DOEN :mad: (tegen mezelf) - frans - moeilijk - biologie - walg - nee, nee, nee en nee |
Verdrietig
Alleen Nergens het nut van in zien Mis veiligheid om me heen Bang voor mezelf Enge gedachtes die niet weg trekken Mis mijn vriendinnen |
verdwaald
donkerzwart defect bos koningin ketting sneeuw traan verdriet meer rievier waterval vlucht jager zwaard bloed paars De Meester zelfmoord |
goh dat klinkt wel heel zielig zo...
|
Citaat:
verdomme liefde haat 3 dagen shit moe school goed slecht mooi lelijk verliefd missen jah, echt verliefd koud warm stil |
Verloren.
Verliefd. Sarcastisch en geirriteerd. "Ik mis me." - verdacht hoe iemand met drie woorden precies kan zeggen waar je al dagen omheen draait. |
- Verliefd
- Gebrokken hart - Haat - niet goed genoeg! - verdrietig - somber - verlangen - zelfmoord - verloren - Verslaafd - kansloos - dood - lelijk - looser - saai |
Allereerst:
Betamethason: Probeer te vertrouwen op je keuze (laat je weten waar je voor gekozen hebt?) + zie mail dreen: Heel veel succes morgen/vandaag!!! En, je kunt niet meer dan je best doen! take care meisjes *moe *p**p stage *saaaaaaai *zomer komt er aan :eek: *t-shirt, overhemd, kort.... :( *nee, nee, en nog eens nee! Ik wil niets van je, en ik móét niets van je, begrijp dat verdomme nou eens! *15, 16, 17, 18 :confused: :( *auto, verkeer, wegen, borden, hard, zacht, klein, groot, sterk, slap *laat 't goed zijn... *juni of september? *hier of ergens anders? *daar of elders? *STEEK-woorT *mensen en hun namen |
verlangen
- Verliefd - Somber - verliefd jarloers - verliefd vervelend verliefd somber verliefd |
Jij bent nog vaker verliefd dan ik, of lijkt 't maar zo. :D:D :p:p
Wordt 't niet tijd om er iets aan te doen? :) |
kansloos
doelloos triest idioot afwezig buiten de realiteit nergens zin in |
klein
|
"U hebt het even helemaal gehad"
Verteld de horoscoop in de Metro alsof het de normaalste zaak van de wereld is... En ja, jesus, dat is best waar...'k heb het ook even helemaal gehad! Maar, das ok...'t gebeurd vaker. *staat op, valt neer, staat op, valt neer, staat op* zou er een tijd zijn dat je niet meer hoeft op te staan, of dat je niet meer hoeft te vallen? Welke gedachte is redelijker om je bij neer te leggen? |
koud
sip 'hij' kapot waarom kriebels warm koud zon gelukkig |
shit presentatie, paniek, muziek, mooi, koffie, geen zin, alle fora worden saai en onorigineel, stom, wat is het nut ervan, negatief
kschrijf btw niet maar typ |
warm.....heeeeelll warm (buiten dan he ;) ) voetbal Joël Wendy Iris bikini zwemmen vrij lief blij :) Kleur; geel met oranje |
Dom, boos, blij, vakantie, stress, kutzooi, zon, pathetic, willen vergeten, warm, koud.
|
En we zijn weer op de negeer-tour. Best hoor,
als jij kinderachtig doet, doe ik dat ook. :| |
Citaat:
:S wie? ik, of jij, zie mail hoe is het? |
jarig
vrolijk zonnig verdrietig missen |
moe
vrolijk zon vogeltjes warm schaamte moe uitslapen hihi mis je frankrijk stad gezellig au |
teleurgesteld
kwaad waardeloos slap dom hun schuld? haat weg! :( |
-best wel goed eigenlijk heowel het niet goed gaat
-wisselt -ik wil janken en lachen tegelijk -over het algemeen tevreden -zin in vrijdag -zin om bepaalde mensen weer te zien -tevreden -ik wil janken en lachen tegelijk |
Citaat:
Gefeliciteerd Heleen! mooie leeftijd.. 18. :) Ben moe, warrig, prikkelbaar en nutteloos. Afstotend. klein |
Citaat:
3 keer gescoord (ik niet hoor maar mijn vriend :D ) geen school spijbelen zon met Iris verbergen verbrand? wanneer bruin warm vrijdag lekker vrij zin in Joël missen niet zien Gina lief maandag Breda? verleden praten hou van je :o wil je nooit meer kwijt |
mis je..
jou.. jij .. jou.. hou van jou |
Citaat:
|
kut school
hoe moet dat morgen? wrom weet ik t niet. wel of niet? mooi weer korte broek i drew a line for you zij hoe toch? |
Citaat:
Niet zo zeer over het al dan wel of niet verliefd zijn :p Stak gisteren: *Hoop (mooie) handen geschud *Wat wil je nu? *Met open armen ontvangen maar toch aan de kant gezet *Lief kijken maar zo arrogant als wat. [als wat?] *Je was aardig *Ik wil je beter leren kennen *Heb je het echt niet gezien? En jij, en jij, en jij? Allemaal niet... *Wat ben je mooi geworden *'k begrijp de argumenten nog steeds niet, leg mij ze alsjeblieft nog eens uit *Wil je dat ik meega? *Wil je liever zo ver mogelijk uit me buurt? *Verarrend als de pest [was dat verwarrend?] Steekt vandaag: *Met Georgina Verbaan op de foto :p *Georgina Verbaan hand gegeven :D *Georgina Verbaan gezien :rolleyes: *Hmz, zo mooi is ze nu ook weer niet |
Ben gewoon geïntervieuwd door Fun X.
(of hoe je dat ook schrijft.. is iig een :cool:e zender) Leeg. Raar. |
Citaat:
|
mislukt
geirriteerd moe negatief waarom mislukt ook alles in m'n leven :( |
liefdesverdriet
boos verward pijn veel vragen verbrand geen honger wil dood life sucks zon haat woede waaaaaaarrrroooooom???????? |
Keelpijn, koorts, keelpijn, keelpijn, keelpijn. :| (n)
Kan niks binnenhouden, ben misselijk, heb hoofdpijn, verveel me.. Conclusie: ik ben ziek. :( Hoewel het wèl leuk is dat ik zowaar word bediend. ;) |
Citaat:
vrolijk, vreemd, vaag, moe, hoofdpijn, trots |
Citaat:
te laat verdomme warm waar troost waarheid verleden lachen he verdomme :( 'k mis je |
medelijden
verdriet verliefd-joost haat moet helpen-anniek slaan in de war radeloos |
afscheid, missen, het is mislukt, stress, tranen, zon, verliefd, moe, zielig, te lief..
|
hoofdpijn en een beetje misselijk
teveel mensen ik heb ruimte nodig maar die ruimte zit vol met mensen voel me een beetje tegen de muur gedrukt ademtekort zwaar gevoel in mn keel |
*kijkt naar buiten*
Ow, ik geloof dat ik moet slapen. *gaap* Yup, ik ben moe. .. Waarom kan ik dan niet slapen? :confused: |
ze is erachter
teleurgesteld? verdriet... schuldgevoel erachter londen was leuk |
*juich*
Ik heb een Live Journal.. :D (y) Kan er alleen nog niet echt mee omgaan. :o Voor de rest gaat het wel ok. Toch wel. :) |
vergeten :(
Wen terug! gefeest lief :) poolen beetje nix niet uit :( spierpijn? waarvan? van t nixen eerder... sorry lekker lang:D pasen :) lekker eten :) mis je :) |
aangenaam
moe goed vooruitzicht feeling fine chill St. Germain voor me uit staren dromen laatmaar |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39. |