![]() |
Citaat:
Maar je hebt wel gelijk. Wat ook zo ongelovelijk debiel is, zijn sommige veganisten. Voorbeeldje: iemand uit de puurt. Een zogenaamde pseudo veganist met leren jas (ja, die had ik al voordat ik veganist werd, en zo zonde hem weg te gooien), die koopt vreten zit er vlees in, maar had hij niet door (dat is al vreemd), maar zegt ie: nouja, dan eet ik maar vlees, want eeh, het is zo zonde om weg te gooien. zulk soort mensen mogen toch echt niet stemmen of voortplanten? Dat is toch niet te geloven dat dat soort mensen uberhaupt rond mogen lopen en onze lucht inademen |
Citaat:
|
kijk, ik ben bijv. verslaafd aan eten. maakt niet uit wat voor eten. als t maar vet en ongezond is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
De Grote Meester der Scholieren schaapjes spreekt:
Metal is niet hetzelfde, evenmin als hardcore/hardhouse en gabbercore hetzelfde zijn. Alleen voor hen, met een dwaas oor, zullen den zoete tonen van Iron Maiden hetzelfde klinken als die van Mayhem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe......zo spreekt de muziek-leek...zou je me een plezier willen doen... ga eerst eens nu-metal luisteren, en daarna death-metal... vandaar dus die verschillende namen... en dan nog iets... metal is tenminste muziek...om dat te kunnen maken moet je MUZIKAAL (waar zou dat woord toch vandaan komen hea?) zijn, terwijl je voor jouw muziekstyl alleen maar een ritmegevoel nodig hebt, en goed om te kunnen gaan met computers... dus.
Succes. groetjes, Nicolette :D |
mensen die in kleur typen moeten sowieso niet serieus genomen worden, ook al kan de inhoud eventueel best goed zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
nu ga ik even trui zijn: [trui] alle mensen die in dit topic roze hebben getypt moeten op de brandstapel [/trui] |
Citaat:
|
Citaat:
Jij bent hard uit een boom gevallen, was ie hoog?... Ik maak er gebruik van, omdat ik me dit zelf aangeleerd heb...gewoon om het voor andere goed leesbaar te maken ja;) Maar om intellectuelerer over te komen? Dat doe ik ook echt op internet... :rolleyes: Nee laat dat maar voor als het nodig is ;) |
Citaat:
|
geen idee of dit al gezegd is maar: hetzelfde als wat?
|
metal is echt belachelijke muziek
:( :( :( :( |
This thread was brought to you by the superior intellect that is Hardcore.
OK people, move along! There is nothing to see here. |
loopt dit topic eventueel uit op een rel?
|
nee, we gaan geld inzamelen om hersenen te kopen voor Hardcore
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |