![]() |
Citaat:
|
nou, toen wallece zei :inside wist ik ook meteen dat hij hem erin had gestopt en toen ej miquel in het ziekenhuis zag liggen filmde de camera zijn benen niet, dus wist ik ook meteen dat er een been zou afliggen. hehhe maar 24 is wel leuk. heb de eerste serie achter elkaar gekeken met een stel. (24 marathon zoals we dat noemnden) gaan we ook weer met 2 doen, alleen ik kijk 2 nu ook al...
|
Citaat:
als redhair zegt. voroal na het zien van 24 dag 1 kanje sommige dingen zo voorspellen. (net zoals dingetje het vliegtuig van bauer zou overnemen) In het ziekenhuis werdt alleen naar zn boven lichaam gefilmd, hij deed raar en vertelde kim niet hoe ernstig hij er aan toe was. En dat toen die gast zei 'inside..inside..inside' hij het niet af kon maken, wist ik het ook wel vrij meteen,m dat is gewoon 24. |
Citaat:
Wat ik vooral bedoelde is dat je nogal specifiek had geformuleerd dat je wist dat zijn been eraf zou liggen, terwijl hij in principe ook op een andere (ernstige) manier gewond zou kunnen zijn geweest aan zijn onderlichaam. Een been eraf is natuurlijk wel het duidelijkst (maar het hadden er b.v. ook twee kunnen zijn ). Ik geef toe dat het inderdaad wel erg voorspelbaar was dat Wallace die chip in zijn lijf had, vooral gezien Jack hem eerder ook al met zijn metaaldetector had aangetroffen (waar Wallace een smoes voor had waarvan je wist dat het gewoon niet waar was :D ) Let vooral ook op de :p die ik in mijn reactie op jouw reply had staan. Het was niet zo zeer een aanval op wat je bedoelde, maar maar eerder een (niet erg serieuse) op je formulering. |
Citaat:
|
ja oke, dat er iets met hem aan de hand was dacht ik ook, maar die been eraf kwam wel ff hard aan.
En toen private coral snake In... in.. zei dacht ik ook aan in zijn lichaam, maar sommige mensen overdrijven wel een beetje met dat voorspelbaar heid maar twentyfour is gewoon (y) |
Citaat:
|
Dat van inside wist ik al meteen (als die gast geen speech met ellenlange volzinnen over de complete voorgeschiedenis van die opnamen was gaan houden had hij het overigens makkelijk kunnen zeggen), maar voor zover ik kon zien was die jongen wel allebei z'n benen kwijt; nl. 1 boven en 1 onder de knie afgezet.
|
Net aflv 9 gezien van S03. Vond het een sterke aflevering
Spoiler
|
3.09
Spoiler
|
Spoiler
|
Spoiler
|
Spoiler
|
Deel 2 loop t nu duidelijk naar een climax toe langzamerhand. Ben benieuwd wat er vanavond weer allemaal gebeurt..
|
Ja, ik ook :)
|
Oeh, ik weet al wat er gaat gebeuren:
Spoiler
:p |
't Wordt interessant :)
Het zou me niks verbazen als 't kabinet 50/50 stemt, en dat Lynne's stem doorslaggevend wordt ofzo :p |
Citaat:
|
Citaat:
Maar hoe krijgt Jack de chip? |
ldzfl;sjvlskfj!!!
|
Citaat:
maar ondertussen zal je t wel hebben gezien miss :) Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
IIG, het lijkt me sterk dat ze niet gewoon ff die chip naar CTU hadden kunnen brengen en 'm daar repareren oid :) |
Zomaar mijn lieve mr president david palmer van zn plek wegstemmen!!! Krijgt ie zn functie nog terug?
|
Citaat:
en t stond niet in t script :) |
Citaat:
|
Citaat:
[edit]Lynne is geen lid van het kabinet. Mike mocht ook niet stemmen, weet je nog :p[/edit] |
Citaat:
Volgens mij zei dhr. Bauer alleen dat er een draadje miste; boeieh, zet je er een nieuwe tussen :p Citaat:
|
En Sherry is ook weer terug.. Dit viel te verwachten..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geweldige serie. Op zondag krijgen ze mij het huis niet uit!
Op kanaal 2 zenden ze 2 afleveringen achter elkaar uit en dâ's eigenlijk wel beter. Met 1 aflevering per week duurt het veel te lang vooraleer ge weet hoe het gaat aflopen. |
Jack zet z'n dochter aan tot moord. Nu is Kim niet zo onschuldig meer :( Wat zou er eigenlijk met Kate gaan gebeuren? Haalt ze Kim op en krijgt ze een ongeluk? Of gebeurt dat al voordat ze bij Mathesons huis is?
|
Nu moet de lamme de blinde ophalen... :D
Ik vond het vaag dat ze twee keer moest schieten...'t is echt niet zo dat je nog veel kan als je een kogel door je hart hebt ofzo :p |
Zondag de laatste!!!
|
Ben benieuwd hoe het met Jack af zal lopen....
Uhm, nou ja vast wel goed. Maar op wat voor manier.... |
Citaat:
|
Ben benieuwd :)
|
De animo voor 24 loopt heftig terug.. maar goed.. vanavond word het feest..
hoop ik |
Poor mr President. :(
|
|
Citaat:
Nu is het wachten op dag 3. (is ie al uit in de VS op DVD?) |
fuckzooi.... ik wil weten wat die shit was en wat er met Palmer gebeurd is... ik kan niet w88 tot de nieuwe serie hier op tv komt, kan niemand het ff spoileren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb al rondgezocht, maar heb geen zin om de complete afleveringen totaal door te lezen...... ik wil gewoon ff snel een beknopt iets
|
Meuh.. ik wil over seizoen 3 praten :(
|
ik moest kijken van roxane
maar ik heb van 4 uur 's middags tot 9 uur 's ochtends geslapen :bloos: |
Presidentje leeft ie nog ?
Spoiler
Dit heb ik ff snel doorgelezen op de character guide op de officiele 24 site.. |
Ik vond het trouwens vreemd dat Jack en Kingsley die helicopter niet eens aan hadden horen komen, terwijl je gelijk nadat Kingsley neergeschoten werd zag dat die al vrij dichtbij was. :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43. |