![]() |
Citaat:
'k weenie waarom je niet kunt reageren... |
Citaat:
Enne ik mag 's avonds ook niet meer alleen met de trein terug hoor dus als het laat afgelopen is moet ik maar eerder weg. Moet het wel ff aan mn Pa vragen want van mn moeder mag het maar 12 juli ben ik bij mn vader, denk niet dat ie het echt fijn vind zo vlak voor mn vakantie :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(had ik ook nl) |
Citaat:
|
Citaat:
net stond er alleen nog maar onbekend |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heey, ik moet weer even leren.
als er ff belanrijke veranderingen zijn, wil iemand dat dan even pm'en. ik kijk straks of morgen nog wel ff hoor, daar niet van, maar stel dat ik er overheen lees! |
owja, nog één vraagje.
waren er vorige keer geen problemen met leeftijdverschillen (er zijn mensen van 15/16 maar ook van 19 en leonie is 21) |
Citaat:
de oudste was 39 niemand trok zich echt wat aan van de leeftijfdsversschillen *herinnert zich weer* ik was toen de jongste en dat ben ik nu weer vrees ik |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mag er een lijstje komen van alle mensen die (misschien) komen met hun forumnaam en echte naam?
|
Citaat:
*ik zal ook wel een van de jongste zijn* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
agh, wat maakt het uit! |
Citaat:
|
Citaat:
******** is ? Quiana is ? Leonoor is Leonie Dujcrib is ? Daantje_0705 is Dana |
Citaat:
ik begin wel (stop dr ookwel even leeftijd bij) ********-------- hester---------------14 |
******** is Hester (14)
Quiana is Kim Leonoor is Leonie (21) Dujcrib is Kim Daantje_0705 is Dana ...; ) = Wendy (16) |
Citaat:
iets in mij zegt nogsteeds dat je toch een beetje vword veroordeelt om je leeftijd |
********-------- hester---------------14
Dusjcrib-------- Kim ------------------18 |
Citaat:
|
Ik ga ff aardbeien plukken maar kijk straks nog wel ff
|
******** is Hester (14)
Quiana is Kim (16 of 17 oid?) Leonoor is Leonie (21) Dujcrib is Kim (18) Daantje_0705 is Dana (17) ...; ) is Wendy (16) |
Citaat:
|
********-------- hester---------------14
Dusjcrib-------- Kim ------------------18 ...;) ------------Wendy ------------- 16 |
Citaat:
|
ms handig om in de eerste post even een link naar de MM te zetten, of een hele nieuwe topic te openen met alle info daar ook nog eens en een namenlijstje.
om dit alles door te lezen is voor mensen die het net zien nou niet echt een plezier |
********-------- Hester---------------14
Dusjcrib-------- Kim ------------------18 ...;) ------------Wendy ------------- 16 Leonoor-------Leonie----------------21 Duscrib--------Kim---------------------18 Daantje_0705-Dana----------------17 [edit by Leonoor]Leonoor is met een hoofdletter, net als Hester. :p[/edit by Leonoor] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cool: diane komt ook. :) |
Citaat:
dan moet je ff deze dingen in de lijst zetten. het idee.... waar het is, wanneer, hoelaat, voor wie (ik neem aan dat mensen die never op psych komen sowieso niet willen komen maarja) en ook het namen / leeftijdlijstje erin zetten. en de link naar de MM |
Citaat:
das dat meisje die veel paardrijd en de antipestclub heeft toch? |
Citaat:
maar wel leuk dat ze kokmt dit word een echte vrouwenmeet:D |
Citaat:
Indien het inderdaad Rotterdam wordt kom ik in ieder geval niet, aangezien me dat te ver weg is wat reizen betreft, maar ik wil al diegenen die wel gaan desondanks toch een gezellige en geslaagde meeting toewensen. Mocht de eerstvolgende meeting toevallig weer in Utrecht plaatsvinden, dan kom ik ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
waar spreken we precies af ik ben anders nogal bang dat het verkeert gaat en komt er nog iemand uit omgeving purmerend ben niet zo'n held in alleen reizen
|
Citaat:
ontopic: owja, dat was jij met die topic 'syndroom van asperger, zo gek nog niet' oid. naja, ik was er vorige keer niet bij, dus ik weet het neit |
Nieuw topic :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29. |