ik had een keer tijdens een vage spring-maneuvre in de grond getrapt. Toen was mijn teennagel los, en zat er allemaal bloed aan m;n sok enzo. Nou ja pleister erop enzo, maar ik kon helemaal niet meer lopen. Ik ging wel naar school toe met krukken, maar op een gegeven moment kon ik geen schoen meer aan en kon ik die voet ook niet meer bewegen. Toen ging ik naar mijn buurman toe, die is een beetje physiotherapeut, die zei "ow, je had hier al veel eerder mee moeten komen, hij is zwaar gekneusd enzo". Toen moest ik in de rolstoel door het huis, maar op een gegeven moment liep er een hele rode streep van m'n teen door m'n voet heen. Toen ik daarmee naar de dokter was, bleek er een infectie bij gekomen te zijn, die een bijna ondragelijke pijn veroorzaakte. Daardoor kon ik ook niet meer slapen 's nachts, en dokter moest de nagel erafknippen. Toen plakte hij een pleister met verband recht op de teen zonder nagel :s . Een dag later moest die pleister er weer af, maar wat bleek: die was samen met het verband vastgegroeid in het vlees. Auw auw auw, dat moest helemaal los geweekt/gerukt worden, en die pijn wens je je ergste vijand niet toe! Nou ja, een half jaar later had ik weer iets wat je een nagel kunt noemen erop, maar toch, dit is denk ik wel het ergste.
Wat een verhaal, langste wat ik ooit getypt heb! :eek:
|