![]() |
Citaat:
|
:mad: :( :mad: :( :mad: :(
****** ******* en nog meer scheldwoorden wat ben ik ook een dom kind had dat snoep niet moeten eten was er niks gebeurd nu zul je zien kan ik weer 2 maanden niks of moet ik alsnog in het gips :( :( :( |
moe
verkouden nog steeds :( werken bios dansen muziek shrek vrolijk telefoon hm *niest* rapport gehaald was goed gezellig gisteravond vertellen??? :confused: niet doen negeren is het beste bah werken zusje weg glukkig BIOS?? HOE LAAT?? WAAR??????? :D wil ijsje!!! |
vakantie
geregel gemenge gevoelens afscheid verleden achter me laten zorgen dokter pijn school vrienden? |
nieuwe broek
leuke bril uitgezocht nieuw truitje gister bij mn vader mooie/aangrijpende film gezien was wel leuk laat gebleven Abdu niet online zo zwemmen! zin in! msn dagboek bijwerken :) vrolijk beetje moe |
goed rapport
toch jammer dat ze is blijven zitten naar amersfoort :eek: zin in zondag waar blijft dat belletje? veel werken, best zin in moe? of juist niet :S |
kwaad
op mezelf geen idee waarom geen zin in gezeik alles loopt fout vandaag bah anders gaak gewoon niej mee hoor bah loopt te mopperen doe rustig, charlot wind je niet op doe rustig svp! geen zin meer moet ook nog werken bahbahbahbah *DOE VERDOMME NORMAAL CHARLOT!* |
auw.
|
ja
ik vond het wel leuk ook beanstigend ik weet niet toch wel? of toch nie? ik denk ik weet niet water dit is niet goed ik moet zeiken dit snel posten dan maar Snel!!! |
Citaat:
|
warm
verbrand volgens mij ongesteld geworden voor t eerst heb heel g1 buikpijn dat hoort tog? zal wel... moet zow tegen me ma zeggen al1 thuis |
moe
druk woonkamer witten moe en moet nog beginnen.... 7 weken werken :D/:( woei! ze komt online moet gaan.....;) |
alleen
verdrietig agressief lichamelijke pijn geestelijke pijn frisse lucht duizelig gebroken hart in diep gat verveling liefdeloos ik mis iemand |
ik hou van hem. nog steeds. fuck.
|
het zat eraan te komen
maar dan schrik je nog toen was het gerucht nu is het realiteit mensen sterven dat is rot maar om het van te voren te zien aankomen en er nix aan te kunnen doen is nog veel erger heb er nu verder geen woorden voor... |
moe
morgen slapen verliefd klotewerk |
Werken vandaag. De hele dag .. blegh.
|
moe
werken verkouden ziek oor doet zeer bah slecht geslapen moe liggen nadenken kweetut echt niej :( ruzie? kweetut niej ik wil je spreken maar je bent weg hm kan dur niets aan doen verdrietig |
muziek
hard aan film lachen te laat fietsen lief bellen brug vet leuk beetje laat thuis ontzettend moe pas om 5 uur gedaan wat ik de hele dag al moest doen :S ben nog steeds moe Abdu werken? die zal ook wel supermoe zijn! smsje van zn zus oops slapen net was alles kut nu gaat t beter... douche doet me altijd wel goed zwart gekleed somber? zo voel ik me ook wel een beetje :S |
vrij weekend
het gaat beter met me vriendin van mn vader gaat niet mee op vakantie klaar met school mooie cijfers geen onvoldoendes leuk afspraakje gehad vrijdag |
-witten is :cool:
-morgen leuk :) -wrschnlk niet naar de meeting :( -acht uur al weer aan de slag -wat een zooitje -en Dana heeft weer een fijne vakantie...... |
Citaat:
Ik hoop echt dat je wel naar de meeting kan hoor, als je nog tips nodig hebt om je moeder te overtuigen dan hoor ik het wel he? |
mijn hoofd staat nergens naar
kan alleen maar aan rotdingen denken is het niet aan hem dan is het wel de lichamelijke pijn pretend to do it's nothing beter of niet moeilijk de wereld is oneerlijk |
stuiter de stuiter
ik sta stijf van de cafeine en de zenuwen als het maar goed gaat |
Zwaar van goed gevoel
Warm Lief Nog 4 weken.. En daarna? |
kgloof niet dat het verstandig is dat ik hier mn steekwoorden neerzet...
|
Verlaten :\
downloaden nog 4 weken kutmuggen spierpijn |
Moe, koppijn.
|
Moordneigingen.
*zit deze zonnige zondag op het werk iemand anders zijn verklote zooi te corrigeren, terwijl hij bij zijn vriendin had kunnen zijn* |
Citaat:
|
moe
verkouden ziekjes angie WOEI vakantie eindelijk wil ijsje :) heeft honger weg zusje :D |
Citaat:
Maar hoop toch om een uur of 3 a 4 naar huis te kunnen (of misschien naar jou toe? :p ). |
Citaat:
Maar ik hoor het nog wel dan. |
- Hooverphonic
- Hond - Lekker eten - Lekker janken :cool: |
Citaat:
Stomme fuckin' deadline. |
Citaat:
|
moe
duizelig misseluk bah word niet ziek ofzo hoop ik hm is dat okee? :confused: gromt altijd hetzelfde liedje |
k*t
|
hooikoorts
bahhh zo naar de kerk geen zin in *zucht* te warm om daar te zitten |
warm
slapen mist iets stom gedrocht muziek lelijk heeft behoefde aan gemeende knuff kutopmerkingen lerenlerenleren nutteloos alles gaat fout |
- 't schiet niet op he?
- lief zijn is ook een kunst - sociaal zijn is ook een kunst - morgen uitreiking. sta ik voor lul. - moe - parkpop= leuk - het schiet niet op he? de toekomst. - mja, soms wel, soms niet. Dan weer wel, dan weer niet. - Stomme alto's. kijk mij anders zijn! en ze blaten net als andere schapen. - moeder, ik voel mij niet meer thuis in mijn wereld. - Volwassen worden. 13 jaar geleden was ik 5. Dus dat schiet wel op. - mooi. zit er nog ergens schot in. |
help
V. weer kwaad om niks op mij altijd gezeik hij zo kwaad k bang dom haat hem ECHT niemand B. bereiken kan niet mailtje? moet van computer af haat die klootzak zo erg wil weg bang bang bang bang bang haat haat haat haat HELP (zo bang) |
- morgen laatste dagje school
- lekker niets herkansen - ik hoop dat mn leesdossier goed is - afscheid nemen van klasgenoten die ik volgend jaar niet meer zie :( - vrijdag naar rotterdam - bikini shoppen morgen :) - blij, blij, blij - zin in vakantie - waarom doet ie nou zo :( - moet mooi weer blijven |
oude mensen mogen doodgaan
jonge mensen niet de wereld is oneerlijk |
Gaaap
9 uur, schoorsteenveger:S hoefde pas om 12 uur te werken vandaag dus morgen werken overmorgen werken werken is niet leuk bennut zat problemen altijd wil dat niet meer chagrijnig op iedereen roep me dan ook niet wakker rot dan op stom kind gatverdamme 3 dagen werken:| |
Vrolijk en bang voor mijn tentamenuitslag. Geen zin om te leren, maar het moet. Woensdagmiddag eindelijk vakantie. :)
|
moe
vakantie inpakken bieb vertellen? twijfel bah geen zin hierin gezeik van iedereen *voegt toe* verdomme kan die nou nooit normaal doen? waarom dat gezeur steeds? bah bah bah |
vakantie!!!
bios! :D in de steek gelaten maakt niet uit ik ben vrolijk :) vissen eten geven dorst moe m'n cavia niemand online verdrietig vrolijk morgen schoolfeest morgen punten ophalen |
ben leeg...
verveel me moe.. honger eigelijk gwoon zin in lekkers egt erg pff.. |
kapot
maar wil dr toch zien vanavond wie heeft er een idee? wat kunnen we doen? morgen naar mn nieuwe werk niet eens zenuwachtig dat ER-verhaal is :cool: radio hoofdpijn mn oom verf |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |