![]() |
slaan en schoppen tot ze nie meer kunnen lopen
Mensen dissen is zo dom, wat heb je eraan? Tis kansloos!! Kun je net zo goed, met de fiets gaan gooien ben je even leuk bezig :rolleyes: |
IDD dissen is echt zielig, meestal zijn dat de mense die niks kunne krijgen...
|
Citaat:
|
Citaat:
..had je maar niemand moeten schrijven ipv nix.... ;) |
Citaat:
iemand dissen is zo zielig. Als iemand jou dist, vind je et ook niet leuk. Je hebt toch wel wat beters te doen dan dit soort domme en stomme acties. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat is 1 slachtoffer nou vergeleken met de amusementswaarde ervan :p
|
Citaat:
|
Citaat:
maar lees even terug... ik diss alleen mensen waarvan ik zeker weet dat ze t ook zelf zouden doen... |
Wat blaat iedereen nou? Ga eens gay uit, als je constant op een walgelijke manier versierd wordt door 60-jarigen ga je vanzelf dissen! (y) In dat wereldje moet je nu eenmaal hard zijn, anders kom je niet van mensen af. Ik dis als ik daar een duidelijke reden voor heb. En meestal zijn dat dus mensen die ongevraagd aan je zitten, of je half lopen te stalken. Dat zijn dus mensen die MIJN avond verzieken, dus ik heb ieder recht om dat terug te doen. En dan dis ik iemand zo, dat ie het wel uit zijn hoofd laat om nog binnen een straal van 10 meter van mij te komen. (y)
|
door jou heb ik ineens geen goed excuus meer voor mn diss acties (n) :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Mensen die aan je zitten 'dissen' (ik aso-cieer dat woord met 16 jarige scooterrijdertjes overigens maargoed), prima, maar iemand voor lul zetten omdat ze 'raar' staan te dansen, of om hun kleding, is gewoon gruwelijk kinderachtig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zie t verband niet... ..jij ongetwijfeld wel... (y)
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
U spreekt ook voor mij! Dissen is zinloos, kinderachtig en stumperig |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
goed gezegd!!!!!!!! (y)(y)(y)(y) |
Citaat:
|
Citaat:
mag ik mij daarbij aansluiten? |
Citaat:
Als je de discussie aan wilt gaan, prima, maar zulke clichereacties kun je net zo goed achterwege laten. Maken buitengewoon weinig indruk. |
Citaat:
Hoe dan ook, het is kinderachtig. Iets voor 2e klassers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zei toch: je moet af en toe het kind in je naar boven laten komen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dis niemand tijdens het uitgaan want ik krijg altijd klappen :>
|
nou ja.. als je die klappen toch al krijgt kun je ze maar beter om een goede reden krijgen (y)
|
Citaat:
de indruk die ik achterlaat interesseert me geen hol op dit forum. ik ben aardig tegen mensen waarmee ik het goed kan vinden. de rest bok ik omdat ik dat leuk vind. niets persoonlijks. ps: k neem op mn werk zo'n *teeeeelefoon :D, toeval* 100 keer per dag de telefoon aan op geheel correcte wijze. |
Citaat:
|
Citaat:
en nu ff wat nuttigs zeggen, anders krijg ik weer een pm dat ik offtopic ga...dissen sux |
Citaat:
|
waarom krijg ik nooit pm's :( :P ...
|
Citaat:
Dissen als een diss gedist |
Citaat:
|
Citaat:
Dissen is niet mooi |
Citaat:
|