![]() |
*happy*
Ja, dat weet ik. We hebben een abo op de Veronicagids :P. En ik baal, want 9 augustus zitten wij in Egypte.. =geen PotC.. *pouts* |
jah erg he we zijn zussen!!! :P :p
|
Citaat:
offtopic: iemand de Gap-commerical van orlando gezien? http://www.gap.com/html/shops/gap/summertv02_com1b.asp |
Citaat:
Jep, gezien. Lievig.. :P Offtopic: Hij gaat toch ook meespelen in een clip van Blue? |
jah hij gaat meespelen
|
Wat zegt tie nou in die reclame, precies?
You bet start believe in ghost stories...you're in one LOL :D |
jah dat zegtie
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zal het dan wel zijn (hoewel dat ook niet altijd klopt). |
Maar deze keer wel, geloof ik. :)
|
Ahh, ik verstond het niet helemaal helder...
Ze hebben al mijn mooie Orlando plaatjes weg gehaald!!!! :( Hoe wreed! :( Over paar weekjes zie ik em in de bios, heel groot.... En de film is natuurlijk ook heel erg leuk, zeker dat stukje met: You better believe start in ghost stories...you're in one! Heey, Dru, Nichtje!! :D Gesellie dat je ook op t forum bent:D Vertel me alles over POTC, en Orlando natuurlijk, als ik terug ben van vakantie! My life depents on you! Ik zie je over drie weekjes weer!! |
geweldige film is die pirates of the carribien
|
@ Twijg tuurlijk!! ;) Ik zal een heel raport schrijven! Hahahhaa Fijne Vakantie he!!
@Thomas de Vis.. Jij ook he neefie, fijne vakantie! :) |
Familiereunie op het forum? :P
En ouch, ik kan PotC niet voor de 21e zien.. Hij komt toch niet in de Sneak morgen.. :( *pouts* Ach jah. Life's a bitch. :) |
Na een dodelijk saaie vakantie ben ikke eindelijk weer terug om mee te discussieren hier, kom ik erachter dat alles al gezegd is...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2. zaterdag de 11e????? 3. nog 140 uur en 30 minuten :). |
ik ga niet bellen... want dan heb ik meeting... :D ik ga de 21e wel denk ik... dan gaat ie toch draaien?
|
Vanavond gaan de TMF moviefacts (elk uur, TMF - duh) over PotC!!
Orlando is zo sexy als ie zegt: 'You've threatened Miss Swann...' *Squeal* Ik vermaak me wel vanavond... |
Citaat:
|
Nu pas?!?!
Nee, ik ben er vorige week achtergekomen dat onze videorecorder niet opnemen wil!! Gelukkig kan ik nog steeds filmpjes kijken, en krijgen we binnenkort dvd... |
Citaat:
|
And that's it...
|
ik ging bij de bioscoop in Rotterdam vragen ofze misschien nog wat POTC-posters overhadden en of ik er ajb 1 mocht hebben. Ze hadden ze wel, maar het mocht niet. Ik moest maar wachten tot de film gestopt is met draaien (n) .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn tante werkt bij een videotheek :D:D:D
|
Hij lijkt me echt stom..
|
Ben je mooi vroeg mee :D:D
Ga je hem ook niet kijken vanwege Orlando? |
ik hoorde bij lijn 4 ( :o )vandaag (k weet niet of dat al in dit topic vermeld staat) dat je gewwon de aftiteling moet kijken omdat er daaarna nog iets 'leuks' komt...ben benieuwd!!
|
Orlando die z'n thuisadres geeft!
*Weet dat dit onzin is, maar neemt toch maar pen en papier mee...* |
volgens mij komt er iets met het trainen van een aap... :o althans.. dat zei een meisje die 'm al had gezien.
|
*heeft geen fuck gelezen van de rest* Pirates of the carribean lijkt mij wel cool :D (wat een post!! (y) )
|
Citaat:
*Lijdt in stilte* |
Citaat:
maareh... overal staat dat ie de 14e gaat draaien, maar op de website van Minerva Bioscopen (De Kroon, in Zwolle, moet ik heen) staat dat ie de 21e gaat draaien? :confused: |
In de bios staat dat ie de 14e gaat draaien, dus blah!
|
Citaat:
Citaat:
|
We overleven het wel...
|
Citaat:
|
Wrong turn..? Informeer mij...
|
Citaat:
|
Dankjewel!
|
Volgende week staat er in de BO! een intervieuw met Orlando, en in de Hitkrant een stuk over PotC!
|
ik heb hem gezien! jeej, ben net terug, en de film was echt zo leuk.
Toen Orlando Bloom voor het eerst in beeld kwam hoorde je die halve zaal: wauw. :D Maar vooral Johnny Depp is echt helemaal geweldig, en de film is gewoon grappig, mooie vechtscenes, een liefdesverhaal erbij... (y) |
Wat? Waar heb je hem gezien dan?! Ik wil oooook... Maar ik moet nog op z'n minst 5 nachtjes wachten/dromen...
Great news trouwens (weet niet hoe gedateerd, maar ik heb het net gehoord): Josh Hartnett is gesignaleerd met Kate Bosworth!! Hand in hand!! Wiej! En nu maar hopen dat het iets wordt tussen Orli en Keira. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47. |